Puanımın yetmediği bölüme girebilir miyim?

Merhaba arkadaşlar ben sayısal öğrencisiyim. 600binlerde sıralamam. Yaşadığım şehrin devlet üniversitesinin önceki senelerin boş kontenjanlarına baktım. 3,4 tane bölüm baktım. Bi bölüme geçen sene 31 kontenjan olmasına rağmen 17 kişi, bi bölüme 21 kontenjan olmasına rağmen 4 kişi yerleşmiş. Acaba tercih edilmediği için mi öyle? Bölümler 380binlik sıralama istiyor yaşadığım şehir için. Yazsam boş kontenjan olursa alırlar mı beni? 4 tane falan bölüm yazcam. Gelmezse de puanım yanmıyormuş yerleşemediğim için. Yanıtlar mısınız lütfen

Puanımın yetmediği bölüme girebilir miyim?
Cevapla