İstediğim bölümün sıralaması 1.2m. d
Benim sıralamam 1.1m. d
Fakat puanı 230 larda bişi, ama benim puanım 178 . d girebilir miyim?
He sadece TYT puanı ile bu arada
Benim sıralamam 1.1m. d
Fakat puanı 230 larda bişi, ama benim puanım 178 . d girebilir miyim?
He sadece TYT puanı ile bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Önemli olan sıralama. Puanın bir önemi yok her sene değişiyor puanlar
Evet, önemli olan sıralaman
Zaten siralama ile aliyorlar
Hee oh iyi o zaman istediğim üniye gidiyorum akljshdas
Yapram 1.1 ile nere gircen
2 yıllık okuyacaktım zaten, bilişim güvenliği teknolojileri bölümüne gidebiliyorum. d
Masallah harikasin
jhdkljshfkjlad teşekkürler :d lkajflsa
Embesilmisin gireceğim bölüm 1.2 k diyor çocuk :D sen nereye giricen diyorsun gahahah
K degil amcikk m
@Liimony k değil m evet doğru duydunuz M akjdhkaj milyon sadghhasgkdgaskj şaşırmak normal tabii d.