Arkadaşlar ailem 3. cü senemde mezuna kalmama istemiyor bu sene diğer seneye göre iyi yaptım sayılır sizce bu sene daha iyi yapar?

bu benim 2. ci senemdi ailem izin vermiyor bu sene mezuna kalmama bu sene geçen seneye göre iyi yaptım 3. cü mezunumdan iyi yapar mıyım ailem şans vermeli mi

bence şans verilmeli geçen seneye göre iyi yaptıysan bu sene yine yükseltirsin
bence şans verilmemeli yine aynısını yapacaksın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar ailem 3. cü senemde mezuna kalmama istemiyor bu sene diğer seneye göre iyi yaptım sayılır sizce bu sene daha iyi yapar?
Cevapla