2020 de 9 kişilik kontenjanla 480k ile kapatmış 2021 de sadece 3 kişi girmiş geri kalanı boş kalmış. Bu sene de kontenjanını 20'ye çıkarmış özel üniversitede bir bölüm. Benim sıralamam 595k sizce kontenjan artışının etkisi ile girebilir miyim? ve ekonominin kötü olmasından dolayı tercih edilme sıklığı azalır mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok zor
Boş kalsa direkt alıyor ama tercih edilmezse moralim bozuldu şu an :(
Geçen sene bu sıralamayla tercih etsem kontenjanı boş kaldığı için direkt alıcakmış mesela bu senede öyle dolmazsa olamaz mı
Hayır imkansız gibi bir şey
Üniversiteyle görüştüm ve tercih eden olmazsa sıralamaya bakılmadan alınıyor yani boş kalmasına bağlı dendi sen neden öyle düşünüyorsun ki
Tercih eden çok kişi olabilir bilemem ki bunu. Şans işte
Fiyatlar %100 zamlandı ve ekonomi bayağı kötü olduğu için tercih edenin çok olmaz gibi geldi ama dediğin gibi şans işi
Düşmez yorma kendini
Geçen sene 9 kişi bile dolmamış ama neden düşmesin ki 20 kişide
Diyelim bu senede 11 kişi aldı sadece 12. kişi olarak direkt beni alıyor önümde tercih eden yoksa
Tercih eden olursa peki
Evet ama bu tamamı ücretli bir bölüm ve fiyatı yıllık 65bin olmuş geçen sene 30bindi bu ekonomide çok dolacağını sanmıyorum geçen sene ekonomi normal olmasına rağmen bile dolmamış. Sence yaşam şartları tercih edilme oranını etkilemez mi yanlış mı düşünüyorum
Neden paralı okuyorsun, yüzde yüz burslu kazanamadın mi?
ya da çok zenginsin
Bu sıralamayla %100 burslu nasıl kazanayım kazansam devlete giderim
Çok zengin değilim maddi durumumuz orta yani kötüde değil ama bu 2. girişimdi mecburen yazmak zorundayım
Yazma kanka. infilancer olur