TYT 757k geldi, istediğim bölümler 680-700k. Girebilir miyim?

Ben önlisanstan tercih yapacağım sıralamam tyt 757 k geldi istediğim bölümler 680-700 k ile kapatmış bu sene sıralamada kayma olur mu girebilirmiyim veya aksine gerilememi olur 650k gibi sizce ne olur yardımcı olabilirmisiniz?

TYT 757k geldi, istediğim bölümler 680-700k. Girebilir miyim?
Cevapla