Bir sonraki sene yapabileceğine güveniyorsan tekrar gir sınava. Ya da amacın att yi tutturmak olsun. Ambulans hemşireliği de güzel. Bende onu okuyacağım hatta. :)
Geçen seneki puanına göre sıralaman değişiyor. 301 puanla 700 bindeysen 270 puanla yaklaşık 900 bine düşüyorsun. Yani sadece puanın geçerli oluyor sıralaman geçerli olmuyor.
İşte mesela geçen seneki puanın bu yıldan daha yüksek olsaydı kullanman daha iyi olurdu. Hani bazı kişiler istediğini tutturamadı diye yüksek olan puanını kullanmayıp mezuna kalıyor ya. Bir sonraki sene düşük yaparsa önceki puanını kullanma avantajları oluyor. Asıl mesele bu.
Sağlık bölümü değilde 2 yıllık sosyal güvenlik bölümü var mezun olunca genelde kpssden 72 üstü alınca sosyal güvenlik kurumuna memur olarak atanıyorsun şu an maaşları 9500 lira.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki istemedigim bir meslegi yapmaktansa 4. Kere sinava girmek nasil olur? Mesela hemsire olmak istiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bankacılık ve sigortacılık veya tıbbi sekreterlik olabilir.
Sağlık bölümü değil ama iş yapar en azından.
Peki istemedigim bir meslegi yapmaktansa 4. Kere sinava girmek nasil olur? Mesela hemsire olmak istiyorum
Bir sonraki sene yapabileceğine güveniyorsan tekrar gir sınava. Ya da amacın att yi tutturmak olsun. Ambulans hemşireliği de güzel. Bende onu okuyacağım hatta. :)
Yani puanim tutuyor ama siralamam yetersiz hic bir sey anlamadim gitti. 301 puan yani
Puan değil maalesef her şey sıralamayla oluyor.
Bu sene 700 bin gecen sene 500 bin gecen seneki tyt puani gecerli olacak mi?
Geçen seneki puanına göre sıralaman değişiyor. 301 puanla 700 bindeysen 270 puanla yaklaşık 900 bine düşüyorsun. Yani sadece puanın geçerli oluyor sıralaman geçerli olmuyor.
E ne anlamı var ki kullanmanin hic bir sey anlamadim
İşte mesela geçen seneki puanın bu yıldan daha yüksek olsaydı kullanman daha iyi olurdu. Hani bazı kişiler istediğini tutturamadı diye yüksek olan puanını kullanmayıp mezuna kalıyor ya. Bir sonraki sene düşük yaparsa önceki puanını kullanma avantajları oluyor. Asıl mesele bu.
Sağlık bölümü değilde 2 yıllık sosyal güvenlik bölümü var mezun olunca genelde kpssden 72 üstü alınca sosyal güvenlik kurumuna memur olarak atanıyorsun şu an maaşları 9500 lira.
Peki istemedigim bir meslegi yapmaktansa 4. Kere sinava girmek nasil olur? Mesela hemsire olmak istiyorum
Tıbbı sekreterlik gelir sadece bunla onu yaz
Anestezi kesinlikle
Gelir mi sence
Tıbbı sekreterlik iyi atama puanı düşük
Tıbbi sekreterlik tam olarak nasıl bir iş? Ne yapiyorlar?
Hastanede bilgi işlemde çalışan personeller heralde