Tercihlerimi annem yapacak başka şehre göndermiyor kendi istediği bölümü yazacakmış erkek arkadaşım olamazmış istediğim gibi giyinemezmişim ben ne yapacağım arkadaşlar …?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYaşadığını yasadim kardesim 5 sene önce. Evet okudumda ama sonra kendimi kaybettigimi farkettim. Sanki bir baskasinin hayatink yasiyor gibi hissettim ve herseyi geride birakip emeklerimi yillarimi hepsini kenara atip sevdiğim bölümü kazanmaya çalışıyorum. Ve kazanirsam 4 yilim daha gidecek ben 30 yasinda yeni mezun olucam. Bunun nasil bir his oldugunu tarif edemem. Ama sana şunu diyebilirim ki kendini gerceklestir. Baskalarinkn hayatini asla ama asla yasama. Kimse seni bastiramasin. Benim gibi nice insan var. Bir de 5 sene degil 50 senesini kaybeden de var. O yüzden istedigini yaz istedigini oku. Annene muhtac degilsin bunu unutma. İsteyince basaramayacagin hicbir sey yok. Maddi durum mu yok elinden geleni ardina koyma okurken calisirsin yine mi olmadi sorun değil bir sene sonra girersin hem puanini yukseltir bulundugun yerde devlete girersin hemde secenek olarak calisir egitimin icin para biriktirirsin ve senin icin yine kayip olmaz. Sen kendi hayatini da kendi yolunu da kendin çiz.. cok ilerde bu dediklerimi daha iyi anlayacaksin
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🥺 çok anlamlı bu dedikleriniz bir sene çok iyi çalışıp istediğim bölüme gidebilir miyim acaba düşünüyorum emin değilim
En İyi Cevaplar
+1 yılAnnene bakma diyenlere aldırış etme biraz abartmış olabilir belli ki evhamlı bir kadın sana en ufak, bak diyorum ki iğne ucu kadar zarar gelsin istemiyor anlasana. Biraz anlayış göster. Hem senin okulun önemli gösteriş vs boş ver. Hemen bunları mı düşündün annene öyle söyledin cidden ayıp olmuş kadına ya. Yok bunu giycem yok sevgilim olcak denir mi hiç. Zaten bunları yapmak istemeyeceksin derslerine ağırlık vermek zorunda olacaksın sonra olursa da olur kasma yani bu kadar. Önceliklerin ders olsun gerisi gelir. Beni lütfen yanlış anlama. Hayatında inşallah hep mutlu ol güzel iyi yürekli insanlar çıksın daima karşına.
00 Yorumla
+1 yılBu kadar kendini ezdirme ya. Benin annemde böyle yapmayı düşünüyordu. Tepkimi gösterdim sürekli hayır yazmak istemiyorum falan dedim. Ağladim en sonunda benide dinledi. Hiçbir şey yapmayın kendi köşeme çekilirsen hayatta istediğin hiçbir şey olmaz ki.
00 Yorumla
+1 yılBabana küsmüşsünüz epeydir görüşmüyormuşsunuz onun için kendi şehrinde oku istemediğin bölüm de olsa. Ülke ekonomisi çok kötü ve hep kötüye gidiyor. Annenin istediği bölüm ne senin istediğin bölüm ne? Sanki ilahiyat, dkab oku diyor. Bu ülkede yıllardır çoğu istediği bölümü okuyamıyor bir şekilde zaten ya puanı tutmuyor ya ailesi istemiyor vs. Onun dediği bölüme başla belki seveceksin. Öyle ailesinin ısrarıyla başka bölüme gidip sonradan seven de çok gördüm. Onlardan da bahset dersen bahsederim. Sonra istediğin bölümü de okuraun ileride. Senin dediğin bölümün belki aöf ya da uzaktanı da vardır. Ya da onun.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
54
Cevap
47Cevap
+1 yılBöyle ebeveynleri Allah bildiği gibi yapsın inşallah. Çocuğunun kararlarına hiç saygısı olmayan duygusuz ebeveynler, hepsini Allah bildiği gibi yapsın. Tek bir çözüm var oda baştan kendi hayatınızı kurup annenizin size ulaşmasını her yerden engellemek. Böyle bir insan anne olamaz, anne olmayı o anne ünvanını almayı hak edemez. Annelik hakkımı helal etmem dese bile arkanıza dönmeyin bile çünkü onun helal etmeyeceği haktan ne olacak :D. Cenab-ı Allah her şeyi görüyor. şu an sizin hakkınız sömürülüyor.
20 YorumlaBen kendi tercihimi yaptiktan sonra online olarak girip degistirmistik annem ile. Ve sonuc onun istedigi bir bölüm geldi. Son kayit günü zoraki, aglayarak kayit yatirdim. Sonra gecis yaaprim farkli bir bölüme diye. Ama ne okul icime sindi, ne birsey. Bir bucuk sene okudum, biraktim. İse girdim. Calisip para biriktirip tekrar sinava girdim, kendi istedigim bolume %100 burs ile yerlestim ve kendi param ile okuyup bitirdim. Keske daha once yapsaymisim, zmaanimi bosa harcamasaymisim diyorum, ama bir yandan da bu da bir tecrubeydi benim icin☺️
10 Yorumla
+1 yılŞehirdışında bi üniversiteye gidip yurtta kalıyor / ev arkadaşı bulup çalışıyorsun
Annene de engel atıyor ve hayatın boyunca sana ulaşmasını engelliyorsun
Bunu yapmayıp annesinin sözünü dinleyen uslu bir evlat da olabilirsin ama kim olursa olsun hayatın üzerinde bu kadar kontrol sahibi olmaya çalışan birisi uzaktan bile hayatında bulunmamalı. Yoksa kendi hayatını değil onun hayatını yaşarsın ki yaşlandığın zaman gençliğini hatırlayıp hiçbir şey yaşamadığını fark edersin13 Yorumla
Soran+1 yılYapamam ki bunu izin vermez beni sil der gerçekten öldürmek istiyorum kendimi
- +1 yıl
Sil diyorum olm ben de
Biraz sürünür sonra kendi hayatını kurarsın - +1 yıl
+1 yılTercih süresi sallıyorum 10 gunse
O 10 gün boyunca ikna etmeye çalış
Hocalarınla görüştür ne bilim il dışında iyi bir üniversite tavsiye etsinler vs
Bir haftanın sonunda falan baktın fikrinden asla caymayacak
Oturun birlikte yapın tercihleri
Sonra sistemin kapanmasına iki saat falan kala gir nasıl istiyorsan o şekilde yap tercihlerini ve o iki saatte annenin sisteme girmeyeceğinden emin ol00 YorumlaAnneni ikna etmeye çalış ama ikna olmuyor ise bulunduğun şehrin üniversitelerine git. Annen muhtemelen senin için endişeleniyor. Başka bir ilde olduğunda başına bir şey gelmesinden ve seni koruyamamaktansa bulunduğunuz şehirde okumanı ve herhangi bir olayda senin yanına gelmeyi düşünüyor olabilir. Bu olasılıkları da bir düşün. 🌼🌼
00 Yorumla
+1 yılİtiraz et diyen kolay sanıyo tabi davulun sesi uzaktan hoş gelir. Ben de şehir dışına gidemedim neden davrandıklarını bilemem ama şunu rahat söyleyebilirim ki 50-60 yaşlarına gelince ne kadar geri kafalı olduklarını kendi ağızlarıyla söylüyolar
01 Yorumla- +1 yıl
aynısını yaşadım. kapıyı çekip gidemiyorsun tabiki de. hayatta kalmak o kadar kolay değil o yaşta bu ekonomide. herkes aynı da değil sonuçta. birinin başardığını diğeri cesaret edemeyebilir. anlıyorlar da ne işe yarıyor. yine de pişman değiller. sonuçta olan bizim hayatımıza oluyor onların değil
Asla izin verme, böyle bir hakkı yok. O hayatı sen yaşayacaksın o işi de sen yapacaksın. Biraz karşı çık hatta gerekirse bi gün arkadaşında bile kalabilirsin bence. Senin fikirlerine saygı duyması lazım duymazsa kızını kaybedeceğini vs falan hissettir biraz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayatının hatasını yaparsın. Şekil A karşında. Tarih istiyordum. Sözelde ciddi şekilde bir derece yaptım. Neredeyse istediğim her yer geliyodu, fakat bu bölümü asla istemiyolardı. İş alanı yok diye. Aldılar baktılar puanlarıma seçtiler Maliye. Dedim maliye ne sözelciyim ben nasıl yapayım. Yok anlatamıyorum. Dedim madem öyle kendi şehrimde okumam. Kabul ettiler gittim onlardan uzak şehire. şu an 3. Yılım. Ve bu dönem Tarih bölümüne geçeceğim. Zorla kabul ettiler yapcak bir şey yok. Yoksa okul bitmiycekti. Çöpe giden 3 sene oldu sadece...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstediğin bölüm açıktan varsa açıktan halini okuyabilirsin. Tamam karışması normal değil ama başka şehri seçip gidersen ya para yollamazsa? İstanbul Üniversitesi, Anadolu Üniversitesi İkinci Üniversite kapsamında bölümler var. 22 yaşındayım açıktan 2 ( biri lisans, biri önlisans),1 tane de örgün üniversite bitirdim.
00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama ama belki senin için daha iyi olacak. Zamanında bana kimse karışmadı istediğim bölümü okudum çok severek de okudum ama yine de birileri yol gösterse yönlendirse belki da daha iyi yerlerde olabilirdim. Yine de annemle otur konuş sende fikirlerini isteklerini söyle o da söylesin ortaklaşa karar verin tercih yapın.
10 Yorumla
+1 yılİşin çok zor. Ama sen yine de ona teslim etme hayatını. Kendin icin en doğrusunu sen karar verirsin. Büyük ihtimal annen uzak bir yerde kazansan da seni yollamayacak. Okuyabilecegin yerleri yaz. Ki zamanın boşa gitmesin...
10 YorumlaKlasik korumacı aile işte. Sana ne kadar korkunç bir durum gibi gelse de niyetleri iyi ve senin iyiliğini güvenliğini düşünüyorlar. Kavga etme, içerleme, kırma, konuşarak tatlı dille karşılıklı çözümler bulmaya çalışın.
10 Yorumla
+1 yılBenim de babam kendi isteği yerleri yazdırmıştı ama ben ondan gizli değiştirmiş ve ilk tercihim çıkmıştı. Bağırdı çağırdı ama en sonunda eniştem sayesinde gittim 😂 ayrıca sevgilin olur ama demezsin, sen belli etmezsen nereden bilecek
10 Yorumla
+1 yılSon gün değiştir. Ama o da tedbir olarak şifreni değiştirebilir. Şifreyi annene verme, sen aç ekranı. Sonra da değiştirirsin. Gerçi şifreni de değiştirse unuttum seçeneğinden yeni şifreni alabilirsin.
01 Yorumla- +1 yıl
Sıralaman ne? Hangi bölümü seçmeyi düşünüyorsun? Bu arada anne sevgilim olursa burada da olur okulda nereden bilcen diyebilirsin kapalı bir kız mısın
Osym sifreni degistir mudahale edemez oyle sey mi olur ya. Sen karar verebilecek yastasin. Tercihlerine kimse mudahale edemez!!
30 Yorumla
+1 yılİşin zor ama izin verme tercihlerine..
Yönettirme :) Bir kere izin verirsen devamı uzar sonuna dek..
20 YorumlaBaşına bisey gelmekten korkuyor var erkek arkadaşın hangi sehirdeyse onun için o şehre yazarsın belki diye korkuyordur istikbalini düşündüğü için bence
00 Yorumla
+1 yılİkna etmeye çalış edemezsen sonra gizlice tercihini değiştir ya da sonradan tekrar tercih yapabiliyorsun. Sonra da gitmenr izin vermiyorsa kaçabiliyorsan kaç böyle insanları ana baba diye yüceltmemiz çok gereksiz. Para biriktir çünkü çok ihtiyacın olacak
00 Yorumla
+1 yılOnu dinleme aynısıni banada yaptılar hayatımı s. ktiker , gerekirse bir öğretmeninden yardım iste o yapsın karşı çık hem çalış hem oku gerekirse bursta var
00 YorumlaAnnen bile olsa bence kendi tercihini kendin yap beni kimse yanlış anlamasın annemin başımın üstünde yeri var ama bazi tercihlerini kendimiz yapmalıyız annelerimiz de bize saygı duymalı çünkü ne olursa olsun hayat senin hayatın kimse kimsenin yerine ölmeyecek ben şahsi olarak kendim karar vermek isterim hata da olsa çünkü insan hata yaparak doğrusunu bulur nereye kadar annem yönlendirecek beni
00 YorumlaBenim tercihleri de babam yaptı ne yazık ki memlekete gittim, sonra yatay geçişle istediğim üniversiteye geçtim.
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olursa da izin vermez hem parayı nerden bulacağım 🥺
+1 yılBöyle olmasının bir nedeni olmalı. Sence senin annen neden böyle yapıyor? Bu soruları kendine bir sor.
Sonuçta sen bir bireysin robot değil ya da annenin klonu değilsin.
Annen eminim seni böyle direterek birşeyler yaparak sonuçlarınıda hesap etmiştir.
Belki çok güzel bir iş para mevki makam sahibi olacaksın ama mutlu olamayacaksın.
Benim istediğim biriyle evleneceksine kadar gider bu iş ileride00 YorumlaKnk git değiştir haberi yokken e devletle girdiysem şifreni verme. Yani araştır biraz istediğin yerleri bakma ona son zaman çat çat tercih yaparsın tamam
00 Yorumla
+1 yıl"Anne canımı da sana vereyim istersen, gel hayatımı da sen yaşa, ben zaten robotum, insan değilim " diyerek cevap ver. Bunun adı yobazlıktır.
00 Yorumlaçevrende yok mu ailesinin böyle davrandığı sonra pişman oldugu birileri. ya da ailesinin istediğini okuyup pişman olan birileri. onlarla konuştur. yanlışından dondurmeye bak.
00 Yorumla
+1 yılŞehir dışı yaz annenden habersiz kaç ailenin yanından daha sonra çok pişman olacaksın. Biraz part time çalışman gerekecek yorucu olacak ama toksik annenden kurtulmuş olacaksın.
00 Yorumla
+1 yılZaten insanlık her zaman başkalarının istediği hayatların dayatmalarına maruz kalmıştır.. Umarım ilerde karşı çıksaydım diyeceğin sonuçlarla karşılaşmazsın ve umarım annen de keşke hiç karışmasaydım demez
00 Yorumla
+1 yılSen niye yaşıyprsun alsın ege cansız bir manken kiizm diye sevsin olur mu öyle şey kesinlikle kabul etme hiçbirini karşı çık
01 Yorumla- +1 yıl
Sonra Z kuşağı neden evden kaçıyor nden söyle neden böyle bi brakin nefes alalim
+1 yılgitsin kendisi okusun o zaman. kendisi yasasını senin hayatını. bu kafalardan nefret ediyorum.
00 Yorumla
+1 yılEgo tatmini o yüzden kendi hayalin değil annenin herkese gerine gerine anlatacağı bi meslek yapmalısın , çok cahil insanlar…
00 Yorumla
+1 yılO tercihleri yapacak gönderecek. Sende son gün girip sistemden kendininkilerle değiştireceksin :)
06 Yorumla
Soran+1 yılKızarsa? Eğer ki gidersem istediğim şehre para göndermez babam da yok zaten ne yapacağım yurt paramı ihtiyaçlarımı falan
Soran+1 yılBunu düşünüyorum 🥺
- +1 yıl
Ne yapacak açmı bırakacak seni orada.
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Merak etme annen psikopat filan değilse böyle bir şey olmaz
- +1 yıl
burayı da mı yazmıştın ben istemiyodum ki diye ağla açıklanınca hem ben yazmış mıydım diye düşünür hem de senden şüphe etmemiş olur
Yaşayamadıklarini senin üzerinden gidermeye çalışıyor
10 Yorumla
+1 yılKendisinin yapmak isteyip yapamadıklarını senin üzerinden yapmays çalışıyor
00 YorumlaKanka okuluda o okusun senin okuldan sonra gircen işede o girsib hatt rolleri değişin
00 YorumlaDaha yapmadımı.. hep bu soru cıkıyor yahu bırak yapsın
00 YorumlaKesin ya öğretmenlik ya da hemşirelik yazar analar
00 Yorumla
+1 yılBol ver yapsın eğlensin son gün kendine göre değiştirsin
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen son gün gir tercihini değiştir
- +1 yıl
Zeki insan kendini belli ediyor pausjdjdk
+1 yılTamam yapsin son gun degistir tercihleri.. yapacak bir sey yok..
00 YorumlaOnu umursama bildiğinden dönme benim aileme benziyor annen
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnne ben lezbiyenim de
Tut dudağından öp kankini
20 Yorumla
+1 yılKırıp dökmeden anneni al konuş. Kendini ifade et. Ve hangi bölümde mutlu olacaksan onu seç. Sevdiğin işi yaparsan ancak mutlu olursun. Parayla değil. Ancak sevdiğin işte iyi yerlere gelirsin ve para zaten beraberinde gelir.
00 Yorumla
+1 yılMaalesef aileler böyle yaparak çocuğunun iyiliğini düşündüğünü zannediyor, ama çocuğuna en büyük zararı veriyor, bu kadar baskılaması iyi bir şey değil umarım pişman olmaz, çocuklar ne istiyorsa rahat bırakılmalı karışılmamalı 🤦
00 YorumlaOda doğru gördüğünü, ona öğretileni sende uyguluyor. Kesinlikle çok yanlış. Sen mutlu olucagın bölüme gitmelisin. Diğer türlü yük olur sana okuduğun bölüm
10 Yorumla
+1 yılBen de kardeşimin seçimlerini yaptım. Bence annende gelecek kaygısı olabilir ve bu yüzden dolayı senin güzel yerlere gelmeni istiyor olabilir 😊
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah sabır versin boyle yapa yapa çocukları kötü şeylere itiyorlar 😡
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOkulu da annen okusun bari 😊 tamam fikrini söylesin ama okuyacak olan sensin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO yapsın sen ertesi gün güncellersin kendi istediğin bölümü. Kazanınca da mecbur gönderir
00 Yorumla
+1 yılGizlice girip düzelt aşko bildiğim kadarıyla tekrar girip deüiştirebiliyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAklın bir karış havada olmamdan kaynaklanıyor olmasın, herkese güveniyor olmamdan ya da bir aşk uğruna o insana bedenini sunmandan korkuyor olmasın...🤔
00 YorumlaAnnenin yaptığı iş güzarlık, gitsin kendisi okusun o zaman. Ona öyle söyle
00 YorumlaSeni o kadar iyi anlıyorum ki... Benimde ablam tıpatıp böyle..
00 YorumlaSakın o hataya dusme yanarsın. Çok pişman olan insan gördüm o sebebten
00 Yorumla
+1 yılYapsın nolacak ki silersin son gün
20 YorumlaAnnenin eğitim durumu nedir peki?
20 Yorumla
+1 yılÜniversite okumuyorum o zaman de.
05 Yorumla
Soran+1 yılOkumazsan okuma diyor
Soran+1 yılAtsam atılmaz satsam satılmazmışım
- +1 yıl
Babanla konuş
Soran+1 yılBabam yok bayadır küsüz
- +1 yıl
Anladığım kadarıyla annen maddi olarak tek başına geçiniyor belki maddi olarak karşılayamayacağı içinde istemiyor olabilir ya onunla kalmayı kabulleniceksin o zaman ya da başka şehirde okuyup ekstradan çalışmalısın.
+1 yılsınava da annen girseydi, hatta okula da o gitsin
10 YorumlaSenin iyiliğin için sa ırım
10 Yorumla
+1 yılgitsin kendi okusun o zaman
10 YorumlaÇok iyi yaipiyor... helal olsun...
010 Yorumla- +1 yıl
Kızını tanıyor derken kızın körü niyetli olduğunu nerden biliyosun
- +1 yıl
Kız oraya okumaya gidiyo o... k yapmaya değil kendine gel
- +1 yıl
Önce türkçe öğren m. l ya
+1 yılOkula da kendi gidecek mi?
00 Yorumla- Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer