Sizce böyle bir şey yapmalı mıyım?
Öncelikle bu sene yks de ilk mezun senemdi ve istediğim çalışmayı yine gösteremedim o yüzden istediğim bölüm tutmuyor. Fakat 2. kez mezunluğu yine aynı evde aynı ortamda aynı dört duvar arasında kaldırabileceğimi sanmıyorum. Ruhumun bir değişikliğe ihtiyacı var o yüzden bu sene aileme üniversiteyi kazandım süsü verip bir özel yurtta ya da apart gibi bir yerde kalıp yine yks ye hazırlanmak istiyorum. Bu süreçte hem bir işte çalışacağım hem de yks çalışacağım. Biliyorum mantıksız gelebilir ama cidden bu evi görmek istemiyorum artık. Ailemle hiçbir sıkıntım yok arada sorunlar yaşıyoruz ama evden ayrılmak istememin onlarla bir ilgisi yok sadece evden çıkamıyorum bazı problemlerden dolayı. Kimsenin beni tanımadığı ve bambaşka bir ortam ruhuma daha iyi gelir diye düşünüyorum. Ailem de üniversiteyi kazanmadığım sürece bir yerde kalmama sıcak bakmaz o yüzden bu yalanı söylemek zorundayım sizce böyle bir şey yapmalı mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer