TYT puanınız olarak zaten hangisi yüksekse o yazıyor. Puan doğrudan kullanılmıyor geçen yılın sıralamasını bu seneye dönüştürüyorlar o şekilde bir puanınız oluyor o da dediğim gibi hangisi yüksekse zaten o yazar şu an sonucunuzda ne yazıyorsa ona göre tercih yapmalısınız.
sakın tıbbi sekreter yazma ben 4 senelik okuyorum o bölümü devlete ataması kesinlikle yok ve artık özel olarak 1k para verip sertifika alıyosun zaten laborant iş olanagı daha yüksek düşünürsen
Tercih konusunda puana göre haraket etme çünkü bunlar aldatıcı Ve özellikle bu sene içerisinde çok yığılma oldu. Geçen seneki puanın 200 üzerinde ise ham olarak kullanabilirsin Fakat bu seneki siralaman geçen seneki siralamana göre daha iyiyse onu kullan..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Anestezi ve ilk yardım iyi değil zaten tıbbi sekreterlik iyi.
Radyoloji teknikerligi iyi mi
Pek iyi değil
Neden
Atama puanı yüksek
Sana bisey sormak ıstiyorum geçen seneki puanımi bu sene kullanabilir miyim
Bu sene sınava girdiniz mi ve geçen sene kaç puan aldınız?
Geçen sene 225 bu sene 215 aldım
TYT puanınız olarak zaten hangisi yüksekse o yazıyor. Puan doğrudan kullanılmıyor geçen yılın sıralamasını bu seneye dönüştürüyorlar o şekilde bir puanınız oluyor o da dediğim gibi hangisi yüksekse zaten o yazar şu an sonucunuzda ne yazıyorsa ona göre tercih yapmalısınız.
Bende dönüştürülmüş puan yazmıyor acaba tercih zamanı mı yazacak öyle bisey suanki puanım 215 olarak gözüküyor
Ham puan mı?
Evet
https://www.hizliresim.com/o3warj7
Böyle bir kısım yok mu sizde?
Hayır
sakın tıbbi sekreter yazma ben 4 senelik okuyorum o bölümü devlete ataması kesinlikle yok ve artık özel olarak 1k para verip sertifika alıyosun zaten laborant iş olanagı daha yüksek düşünürsen
Anestezi diye düşünüyorum
Laborant bölümleri de var onlar da iyi.
Geçen seneki puanımi bu sene kullanabilir miyim
Tercih konusunda puana göre haraket etme çünkü bunlar aldatıcı
Ve özellikle bu sene içerisinde çok yığılma oldu.
Geçen seneki puanın 200 üzerinde ise ham olarak kullanabilirsin
Fakat bu seneki siralaman geçen seneki siralamana göre daha iyiyse onu kullan..
Geçen seneki siralamam bi milyon üç yüz bin falan bu sene 2 milyon eğer geçen sene kullanılıyorsa öyle yapicam
Çok iyiymiş 2m olmayı nasıl başarıyorsunuz ya
benim puanım 250 bende paramedik anestezi veya radyoloji istiyorum ama bu sıralamayla hiç mümkün değil gibi
Ben mezuna kalmıştım bu sene yaparım dedim gene olmadı bittim ben çöp oldu bir yılım
artık olan olmus yapacak birsey yok ama benim anlamadığıö biz bu sıralamalarla nasıl yerlesicez
Senin sıralaman kaç
1. bucuk milyon
olsun buda basari 3 bucuk milyon kisi girmis😂😂😂
Benim de 2 milyon
boyle siralama yok biz napicaz nasi neye gore yerlesicez😅😅 kontenjan mı açıcaklar sıralamaları mı çekicekler
Evet işimiz çok zor umarım hayırlısıyla istediğimiz bölümlere yerleşiriz tek isteğim bu