Size tavsiyem insanların aileniz dahi olsa ne düşündüklerini çok şey yapmamanız. Bir hayaliniz olsun ve tutkuyla bağlı kalın kendinizi geliştirin ve hayallerinizin peşinden gidin.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok haklısınız.. Gerekirse bi yerlerimi yırtıp yıllarca kpss çalışsam da doğuya en kötü tehlikeli yer bile gelse giderim allah şahidim olsun ki.. Bence iyi üni kötü üniden ziyade üni bitince kpss de ne yaptığın önemli, yanılıyor muyum? Sizin de bilginiz var mı bu konuda? Ve evet akrabalar illa laf edecek ama hepsinin ağzının payını vermeyi öğrenmem lazım yoksa daha da üstüme gelirler 🥺
Abi hayaller ve tutkular birbirine paralel uzanıyorsa sağır kurbağa olmasını öğrenmek zorundasın zaten hayatında ki insanlar başarı ve başarızlıkların konusunda 2 ye ayrılır "Başaracağını biliyordum" " Bunun olmayacağını sana söylemiştim" ve bu insanlar aynı insanlardır. O yüzden hayaller ve hayat her şeyden önce ve önemli olmalı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Size tavsiyem insanların aileniz dahi olsa ne düşündüklerini çok şey yapmamanız. Bir hayaliniz olsun ve tutkuyla bağlı kalın kendinizi geliştirin ve hayallerinizin peşinden gidin.
Çok haklısınız.. Gerekirse bi yerlerimi yırtıp yıllarca kpss çalışsam da doğuya en kötü tehlikeli yer bile gelse giderim allah şahidim olsun ki.. Bence iyi üni kötü üniden ziyade üni bitince kpss de ne yaptığın önemli, yanılıyor muyum? Sizin de bilginiz var mı bu konuda? Ve evet akrabalar illa laf edecek ama hepsinin ağzının payını vermeyi öğrenmem lazım yoksa daha da üstüme gelirler 🥺
Abi hayaller ve tutkular birbirine paralel uzanıyorsa sağır kurbağa olmasını öğrenmek zorundasın zaten hayatında ki insanlar başarı ve başarızlıkların konusunda 2 ye ayrılır
"Başaracağını biliyordum"
" Bunun olmayacağını sana söylemiştim" ve bu insanlar aynı insanlardır. O yüzden hayaller ve hayat her şeyden önce ve önemli olmalı.
Bilmiyorum bende
Sen de mi sözelcisin ya :/
Yok tm
Ha anladım matematik yani.. Hangi bölümü istiyordunuz peki :/ ben buna da şükür diyorum artık geçen sene aytem hesaplanmamıştı maalesef
Edebiyat gelir mi acaba ya ://