YKS2026 Kuzenim 200.000lik bilgisayar mühendisliginde işsiz kalir mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Kuzenim gitmek istiyor ama ben issiz kalma ihtimalini cok yuksek oldugunu soyluyorum. ilk 30 binlik disindakiler riskli degil mi? Güncellemeler+1 yıl Ogretmenlik daha iyi secenek degil mj Kuzenim 200.000lik bilgisayar mühendisliginde işsiz kalir mi? Cevapla Bilgisayar Soruları İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
cikolatikek Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kendini geliştirirse kalmaz.Hiçbir şekilde kalmaz.O ilk 30 binle dediğin iyi üniversite mezunu adamlar Türkiye de kalmıyor zaten 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bu kuzenim de diyor yurtdisina gidiyim ben de sen is bulursan elini op dedim Yorumla cikolatikek +1 yıl Gider canım niye gidemesin.Önü en sektör yazılım.Öğretmenlikten daha iyi. Yorumla cikolatikek +1 yıl En açık Yorumla Soran +1 yıl Peki hangi üniversiteye gitsin sence? Yorumla
TAPASYA_ Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Kalır. Boğaziçi Odtü İtü gibi yerlerde değilse kesin kalır. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Ben de dedim ama dinlemiyor Yorumla TAPASYA_ +1 yıl 200.000 siralamanin bir gelecegi yok. Hic calismamis mi? Yoksa kapasitesi mi yetersiz? Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum ki Yorumla Soran +1 yıl Sen ne okuyorsun Yorumla
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl tanidigim kim varsa hep bu bolumu secti yogun ilgi var bilemiyorum 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Issiz kalir mi sence Yorumla
SquarX Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl İşsiz kalmaz, mühandislik bölümlerinin genelinde kendini geliştirmek gerekli. 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Ya iş veren bogazicini alir tabiki Yorumla SquarX +1 yıl Maalesef öyle ama kendini 4 yılda iyi bir şekilde geliştirebilirsin. Bu yüzden herhangi bir üniden de mezun olsan iş bulursun Yorumla Soran +1 yıl Ben kuzenime diyorum ogrtmnelik daha iyi ama beni dinlemiyor Yorumla SquarX +1 yıl Neyi seviyorsa onu seçsin Yorumla Soran +1 yıl Issiz kalirsa onemi kalmaz sevmesinin Yorumla SquarX +1 yıl Bir ömür boyu sevmediğin işi yapta göriyim seni.. Yorumla Soran +1 yıl Issiz kalursa da ac kalacak Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hayir ya kalmaz 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Nereden biliyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Eski sevgilimde o bölümler hep is sahibi iyimisin sen Yorumla Soran +1 yıl Ama alan bogazicini mi alir kuzenimi mi? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayir geliştirirse her türlü önü açık Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kendini geliştirirse kalmaz.
Hiçbir şekilde kalmaz.
O ilk 30 binle dediğin iyi üniversite mezunu adamlar Türkiye de kalmıyor zaten
Bu kuzenim de diyor yurtdisina gidiyim ben de sen is bulursan elini op dedim
Gider canım niye gidemesin.
Önü en sektör yazılım.
Öğretmenlikten daha iyi.
En açık
Peki hangi üniversiteye gitsin sence?
Kalır. Boğaziçi Odtü İtü gibi yerlerde değilse kesin kalır.
Ben de dedim ama dinlemiyor
200.000 siralamanin bir gelecegi yok. Hic calismamis mi? Yoksa kapasitesi mi yetersiz?
Bilmiyorum ki
Sen ne okuyorsun
tanidigim kim varsa hep bu bolumu secti yogun ilgi var bilemiyorum
Issiz kalir mi sence
İşsiz kalmaz, mühandislik bölümlerinin genelinde kendini geliştirmek gerekli.
Ya iş veren bogazicini alir tabiki
Maalesef öyle ama kendini 4 yılda iyi bir şekilde geliştirebilirsin. Bu yüzden herhangi bir üniden de mezun olsan iş bulursun
Ben kuzenime diyorum ogrtmnelik daha iyi ama beni dinlemiyor
Neyi seviyorsa onu seçsin
Issiz kalirsa onemi kalmaz sevmesinin
Bir ömür boyu sevmediğin işi yapta göriyim seni..
Issiz kalursa da ac kalacak
Hayir ya kalmaz
Nereden biliyorsun
Eski sevgilimde o bölümler hep is sahibi iyimisin sen
Ama alan bogazicini mi alir kuzenimi mi?
Hayir geliştirirse her türlü önü açık