YKS'nin açıklanmasına 6 gün kaldı ama ben şimdiden sürekli kontrol ediyorum, uyku uyuyamaz oldum. Ne zaman bitecek bu eziyet?

Bazen daha erken açıklıyolarmış ben de o yüzden sürekli bekliyorum gece bile uyuyamıyorum. Açıklanınac biter mi bu çilee? :(

YKS'nin açıklanmasına 6 gün kaldı ama ben şimdiden sürekli kontrol ediyorum, uyku uyuyamaz oldum. Ne zaman bitecek bu eziyet?
Cevapla