Sınava hazırlanırken tanımadığım 2-3 kişiyle aynı evde kalmak ne kadar mantıklı sizce?

Yani yks hazirlanmaya çalışıyorum 1 yıl boyunca ev lazım (ailemle kalmıyorum üvey abim var detay sormayın!!) Ben 1+1 güvenlikli yerde kalmayi tercih ediyorum Max 2000₺ tutacak , bu bahsettiğim yerde 1000₺ sanırım ben orayı mantıksız buluyorum çünkü tanımadığım 2 3 uninogrencisi kız olacak 😐arkadaşlarınla kal demeyin boşa 2 3 tanesi evlendi 3 tanesinde şehir dışında bu şehirde yeniyiz 😔
Sınava hazırlanırken tanımadığım 2-3 kişiyle aynı evde kalmak ne kadar mantıklı sizce?
Cevapla