Öğrenciyken 7+2 kocaman evde tek başıma yaşamak sizce mantıklı mı, zor olur mu?

Normalde biz İstanbul'da oturuyoruz, Antalya'da Akdeniz Üniversitesi'ni kazandım, kültürde 2+1 eşyalı ev tuttuk ama ne bileyim ya, rahat edemedim, başkasının eşyası sonuçta, kırılır mı dökülür mü? Bir de evi de pek beğenmiyorum, gürültü patırtı var. Dedemin Konyaaltı'nda 7+2 evi var, başta "Oraya geç" demişti dedem ama çok büyük diye oturmak istememiştim ama şimdi orada oturayım diye düşünüyorum. Neticede tek torunuyum hani, başkası da problem çıkaramaz ama çevreden ne bileyim, yanlış düşünürler mi diye kafama takıldı ya da bu kadar büyük evde yaşamanın ne gibi bir zorluğu olabilir?

Öğrenciyken 7+2 kocaman evde tek başıma yaşamak sizce mantıklı mı, zor olur mu?
Cevapla