Çok da yüksek olmayan bir hedef için 3. kez sınava girmek doğru mu?

Bence sonuna kadar doğru.. Çünkü hiçbir bölüme sıralamam yetmiyor! Bu sene artık dershaneye gitme kararı alacağım galiba. Kendi çabamla bu işin üstesinden gelemiyorum. Hedef edebiyat bölümünü okumak 😍 Dershanede meslek çıkışlıyım diye bi dışlama falan olur diye korkuyorum doğrusu :(

Çok da yüksek olmayan bir hedef için 3. kez sınava girmek doğru mu?
Cevapla