5 .6 kere ya da daha fazla üniversite sınavına girmek çok mu kötü ?

Açık lise bitirdiğim için belli puanı geçince üni sınavına giriliyordu deneme amaçlı girdim ilk iki sene öyle geçti daha sonra da ben sadece tyt girdim çalışmadan girdim olmuyor kendimden düşük yerleri yazıyorum gelmiyor biktim artık ne yapabikriim kendimi nasil geliştirebilirim o kadar kötüyüm ki şu an biktim herşeyden

5 .6 kere ya da daha fazla üniversite sınavına girmek çok mu kötü ?
Cevapla