YKS2026 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? (Sayfa 8) İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3227 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 59 kişi beğendi
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Artık üniversite okuyunca iş bulunamıyor 0 1 Yorumla anonimbirsey +1 yıl kanka bulunur da gerçek bir üniversite okuman gerekiyor. Yorumla
Ceydacımsus Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Uluslararası olmalı üniversite dediğin 1 1 Yorumla anonimbirsey +1 yıl en düzgün cevap buydu Yorumla
Aylin_Aileen Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl çok iyi 2 dil daha konuşun kendi diliniz dışında 1 0 Yorumla
Esaskızf Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Bilmiyorum bilen varsa bana da söylesin😁 1 1 Yorumla osevgibenimhakimdi +1 yıl Son attiğim şeye bakar mısınız Yorumla
neönemivarkiyaaaa Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Tabii ki iyi bir kariyer planlaması ve eğitimle 1 0 Yorumla
Ultraviolence123 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Seneye giricem umarım kazanıırm 1 2 Yorumla 1sunshinee +1 yıl Selam, bir şey sorabilir miyim sana özelden? Yorumla Ultraviolence123 +1 yıl Buyur Yorumla
kulllanıcı210 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Bu gidişle hiç bişi planlayamayız hayal edemeyiz 1 0 Yorumla
NazikSevici Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 86% +1 yıl Ne yazık ki günümüz şartlarında planlayamıyorum 0 0 Yorumla
Cubbeliprof Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 86% +1 yıl Uluslar arasi bir kariyer pilanlayarak. 0 0 Yorumla
cihansrt07 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 33% +1 yıl herkes dilediği üniversitede olur temennim 0 0 Yorumla
harrylinka Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Evet, Araştırma Üniversitesileri tercih ederek. 0 0 Yorumla
BllacKthorn Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 33% +1 yıl Kaliteli bir eğitim ve sağlam bir dil ile 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl YKS2026 konusunda 349 cevap paylaştı. Güzel bir anlatım olmuş emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
yabancı dil bilerek ulaşırız
Güzel bir içerik olmuş...
Artık üniversite okuyunca iş bulunamıyor
kanka bulunur da gerçek bir üniversite okuman gerekiyor.
Uluslararası olmalı üniversite dediğin
en düzgün cevap buydu
Iyi üniversite olsun yoksa okumayin
Dogru bir uni elbette onemli ve yabancı dil
benim bitiyor insallah okull
teşekkür ederiz çok güzelmiş
Azim ve çalışmak herşeyin başı
Bilgilendirme için teşekkürler
Turkiyede zor gibi ama sansin olmali
çok iyi 2 dil daha konuşun kendi diliniz dışında
Turkiye sadanttardi bence
Türkiye standartları diyeceğim sadece
Turkiyede bu mumkun degil
çalışmak lazım başka yolu yok
Bilmiyorum bilen varsa bana da söylesin😁
Son attiğim şeye bakar mısınız
Yabancı dilde bölümler okuyarak
Uzaya gitmek istiyorumm astronot olmak
Ulaşamayız bu gidisle.. mm
Tabii ki iyi bir kariyer planlaması ve eğitimle
Keşke gidebilsek eminin ki çok güzeldir
Seneye giricem umarım kazanıırm
Selam, bir şey sorabilir miyim sana özelden?
Buyur
Bu gidişle hiç bişi planlayamayız hayal edemeyiz
Harika bir düşünce tarzı bu
Ben daha basinda sayilirimm
Mezun olduk çok şükür kurtulduk
Bende İstanbul'da psikoloji bölümü okuycam..
Begendım güzel olumuş maşşalah skksk
defalarca denemiştim zamannında ama olmadı
Erkekler Ne Diyor
Umarim herkes hayalini yaşar
Güzel bence olmuş emeğinize sağlık
hayal gibi bir durum, ulaşması zor
Güzel içerik teşekkürler...
Ne yazık ki günümüz şartlarında planlayamıyorum
tıp okumayın da napıyorsanız yapın
e hadi hayırlsı bakalaım öğrencilere
Bu saatten sonra çok zor be
Güzel paylaşım olmuş. Beğendim.
Sadece kitap oku ve sevdiğin işi seç.
Çok çalışarak ulaşırsın kmka
Zor ulaşırız ama çaba ile her şey olur
Zor ulaşırız gibi kariyere bence
Uluslar arasi bir kariyer pilanlayarak.
Üniversite işlerinden pek bi bilgim yok
herkes dilediği üniversitede olur temennim
Yürümek istiyorum evet isterim
Evet, Araştırma Üniversitesileri tercih ederek.
değerli bilgiler için teşekkürler
Güzel olmuş emeğinize sağlık
Hayaller Nişantaşı üniversitesi
Oo selam. Nisantasi uni nbr
Bilgilendirici teşekkürler
Paylaşım için teşekkürler
Güzel bir paylaşım emeğinize sağlık
Param olsa çok hoş olurdu
Kaliteli bir eğitim ve sağlam bir dil ile
Güzel bir anlatım olmuş emeğinize sağlık
İmkanı olanlar için güzel. Ya olmayanlar.
Üniversite yılları iyidi be