YKS2026 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? (Sayfa 7) İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3227 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 59 kişi beğendi
Queenmaggie Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 73% +1 yıl Gençler okuyun araştırın bu gibi şeyleri 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Burslarinizi neye göre veriyorsunuz, ilk tercihe koyarsak arti burs var mi? 0 0 Yorumla
Sesindekuşlaryaşıyor Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 47% +1 yıl Ben bunları geride bıraktığım için huzurluyum 0 0 Yorumla
kilicbk Takip Et Yoda Yaş: 49 , eic 62% +1 yıl Çalışmak, çalışmak ve çalışmak başka yolu yok. 0 0 Yorumla
güzelromantik Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 52% +1 yıl Tabikide hayalerini gerçekleştirerek 0 0 Yorumla
cengaver115 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl emek vermeden olmaz ne ekersen onu biçersin 0 0 Yorumla
zevkli_günahlar Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Yabancı dil mutlaka olmalı en az 4/5 dil. 0 0 Yorumla
delioghlan_ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 31% +1 yıl Çok faydalı benceler paylaşıyorsunuz🖤 0 0 Yorumla
Cmn24 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 64% +1 yıl İyi bir eğitim ile iyi bir çalışma hayatı ile 0 0 Yorumla
Herom44 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 30% +1 yıl Ulaşamayız maalesef , sizce nasıl ulaşılır? 0 0 Yorumla
Gregory-House Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 73% +1 yıl O günleri geride bıraktım işimle mutluyum şu an. 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Güzel olmuş emeğinize sağlık
Gençler okuyun araştırın bu gibi şeyleri
çok güzel olmuş eline sağlık
Burslarinizi neye göre veriyorsunuz, ilk tercihe koyarsak arti burs var mi?
herkes nişantaşı üniversitesi okuyor..
Yabancı dille başlanabilir.
ben de isterim de üniversiteyle olacak mı
Hayalimizde kalacak maalesef.
universiteden sonrası önemli
Yabancı dil olmaması lazım
Ulaşamayız bence kcllgövl
Ben de çok istiyorum kariyer umarım yapabilirim..
Hayırlısı artık yapacak bişey yok başka
iş işten geçti bizim icin. 🙃🙃
Mezunum ben yaa ama bazılarının işine yarayabilir
iş işten geçti bizim için🙃
Mezunum ikinci bir üni düşünüyorum
Paylaşım için teşekkürler
Türkiyede çok zor maalesef...
Hiçbirsekilde geleceğim olmicak bence
Cok ders çalışarak ulaşırsın canım benim
Çok çalışman ve dilini geliştirmen lazım. :)
Plan PlanPlan Plan Plan PlanPlan Planlaaa
Faydali birilerine yardimi olur bu paylasim
Güzel bir içerik teşekkürler
Ders vismakla olmuyor ki ülkeyi terketmek laızm
Guzel bir paylasim olmus…..
Uni sonrasi daha önemli bence
herkes dilediği üniversitede olur temennim
Üniversite hayal oldu gitmiyorum
Erkekler Ne Diyor
Biraz çabalamak gerekir yani.
Ben bunları geride bıraktığım için huzurluyum
Akıllı ve programlı olarak
Şu şartlarda bilemeyiz bilemeyiz
Her şeyin başı çalışmaktan geçer.
Bilgi için teşekkür ederiz
Yabancı dilin olması lazım
Çalışmak, çalışmak ve çalışmak başka yolu yok.
Çok emek vererek ulaşılır
Tabikide hayalerini gerçekleştirerek
emek vermeden olmaz ne ekersen onu biçersin
Yabancı dil mutlaka olmalı en az 4/5 dil.
Paylaşımınız için teşekkür ederim
Guzel sunum olmus emegınıze saglık
Sanırım dil öğrenerek olabilir
Aydınlatıcı ve etkileyici
Zamanla ulaşır gibiyiz kariyere
Çok faydalı benceler paylaşıyorsunuz🖤
İyi bir eğitim ile iyi bir çalışma hayatı ile
Ulaşamayız maalesef , sizce nasıl ulaşılır?
O günleri geride bıraktım işimle mutluyum şu an.
Çalışarak tabi ki nasıl olcak başka
Gerçekçi olalım. Parayla.
Hedefler koyarak ve cok caisarak
önce yabancı dilleri bilmek lazım ve güzel okulda okumak lazım
Bilgiler için teşekkür ederim
Erasmus var uluslararası olan
Kendine inanip cok calisarak
Çalışarak ulaşırız tabi ki.
Çok çalışma azim ve gayret