YKS2026 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? (Sayfa 6) İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3227 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 59 kişi beğendi
İntihAşk_ Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 72% +1 yıl Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler. 0 0 Yorumla
bengünaz16 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 30% +1 yıl Çok zor çok bu zamnada nasıl yapılıcak acaba 0 0 Yorumla
Anaskmmm Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 43% +1 yıl Uluslararası kariyere ulasmak icin yaşım geçti 0 1 Yorumla Nilsisa +1 yıl Kanka 22 yaşındasın ne diyon Yorumla
Neşe00 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 , eic 70% +1 yıl Yurtdışına bi şekilde çıkınca gerisi gelir 0 0 Yorumla
Gamze_nr_49 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 30% +1 yıl Yabancı dil her anlamda çok önemli ya 0 0 Yorumla
arkadaş-olalım-mı Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 53% +1 yıl bilmiyorum ama daha vaktim var 0 0 Yorumla
---Gökkuşagı-------0 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 , eic 40% +1 yıl ingilizce bölüm olsun daha iyi olur 0 0 Yorumla
Melekkkkbarbieeee Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 83% +1 yıl İyi bir Üniversite ile olabilir ancak. 0 0 Yorumla
AzrailMeleğim Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 51% +1 yıl Yabancı dil öğrenerek ulaşabilirsiniz 0 0 Yorumla
KafamKarışıııkk Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 90% +1 yıl Hayalimdin hayal olarak kalacaksın 🥺🚬😞 0 0 Yorumla
mervelerdeeyizzz Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Keşke bu üniversitesiye gidebilsem 0 0 Yorumla
Kafasıkarışıkkişi Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 49% +1 yıl Elinize sağlık çok güzel bir içerik 0 0 Yorumla
DR_batu Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 88% +1 yıl Her sene okumak dahada zorlaşıyor amac ne acaba. 0 0 Yorumla
bunlar_hep_meraktan Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl unı demek eglence demek bosverın gerısını 0 0 Yorumla
birsenfonişairi Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 83% +1 yıl İyi bir dil ve kendini geliştirmekle olur tabiki. 0 0 Yorumla
bunickyirmiharflimi Takip Et Xper 4 Yaş: 21 , eic 55% +1 yıl İyi bir universite iyi bir kariyer demek 0 0 Yorumla
SymrnaCity Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 97% +1 yıl Bence için teşekkürler. Elinize sağlık. 0 0 Yorumla
yalnızinsanlar35 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl hayirli olsun simdiden tum ogrencilere 0 0 Yorumla
Talentedhands Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 90% +1 yıl Gidenler iyi bir üni olduğunuu söylüyor 0 0 Yorumla
YErenn Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 70% +1 yıl Bence her türlü etkinlikle kendimizi geliştirerek 0 0 Yorumla
Yaralı-Kovboy Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 50% +1 yıl Türkiyede çok zor şansın varsa olursun 0 0 Yorumla
Keynesyen Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 31% +1 yıl Tabiki iyi bir bölüm ve iyi bir eğitimle. 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Emin adımlar atarım Bu süreçte
Eşşek gibi çalışarak gece gündüz 😂
Çok çalışarak ve hedef koyarak
Öncelikle yeni bi dil ve kendini geliştirmek tabikide
iyi bir lisan ile olur bu
Dil tabii. Başka ne olacak.
Teşekkürler... bilgi için...
Dil bilmek çok önemli tabi ki
En önemli olan dil bilmek
Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler.
Çok zor çok bu zamnada nasıl yapılıcak acaba
Uluslararası kariyere ulasmak icin yaşım geçti
Kanka 22 yaşındasın ne diyon
Yurtdışına bi şekilde çıkınca gerisi gelir
Bende bunu düşünüyorum :)
Yabancı dil her anlamda çok önemli ya
bilmiyorum ama daha vaktim var
ingilizce bölüm olsun daha iyi olur
İyi bir Üniversite ile olabilir ancak.
Yabancı dil öğrenerek ulaşabilirsiniz
Umarım gerçek olur tüm umutlar
Hayalimdin hayal olarak kalacaksın 🥺🚬😞
Gelecek kaygısı yaşamayarak
Keşke bu üniversitesiye gidebilsem
Ulaşamıyoruz kiiiş engelller war
Aslında biraz da alt yapı gerekiyor
Elinize sağlık çok güzel bir içerik
Güzel bir paylaşım olmuş.
Yabancı dil şart bir de derslere çalışarak
emeğinize sağlık güzel olmuş
Emeğinize sağlık. Güzel paylaşım olmuş
Erkekler Ne Diyor
Umarım herkes istediğine ulaşır
Her sene okumak dahada zorlaşıyor amac ne acaba.
Bilgilendirme için teşekkürler
Emeğine sağlık, güzel anlatmışsın
unı demek eglence demek bosverın gerısını
İyi bir dil ve kendini geliştirmekle olur tabiki.
İyi bir universite iyi bir kariyer demek
Tecrübe tecrübe tecrübe...
Güzel paylaşım teşekkürler
Güzel bir yazı olmuş.. beğendim
Bence için teşekkürler. Elinize sağlık.
Dil, kişisel gelişim, bol bol okuma
hayirli olsun simdiden tum ogrencilere
Teşekkürler ellerinize sağlık
Paylaşım için Tesekkurler
Düşünüyorum açıkta kaldım
Çokça çalışalım yeter bana göre.
Gidenler iyi bir üni olduğunuu söylüyor
Bence her türlü etkinlikle kendimizi geliştirerek
Çalışırak tabiki çok çalışırsak her şeyi yapabilirz
Türkiyede çok zor şansın varsa olursun
iyi bir üniversite kazanarak
Rüyamızda artik ulaşabiliriz sanırım
Çok çalışılmalı bence kolay olmayacak
Bunu çok farklı yolları var ama biraz zor oluyor bazen
Dil tabiki de başka birşeye gerek yok
Kesinlikle sağlam bir eğitim ve dil
Iyiulasiriz ulaşan ulaşsın
başarılar dilerim herkese
Tabiki iyi bir bölüm ve iyi bir eğitimle.