YKS2026 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? (Sayfa 5) İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3227 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 59 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Başarının anahtarı, iyi bir üniversite de okumanın anahtarı çalışmaktır 1 0 Yorumla
Kedisever2607 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 92% +1 yıl Kendini çok iyi geliştirerek planlar yaparak 1 0 Yorumla
Medusalandık Takip Et Xper 4 Yaş: 24 , eic 73% +1 yıl Çok önemli bilgiler teşekkür ederiz 0 0 Yorumla
tuhafbirgirl Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Doğru tercih yaparak çok güzel olabilir 0 0 Yorumla
bensuveyda Takip Et Xper 4 Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl yeni mezun oldum ve işsizim ne kariyeri 0 0 Yorumla
sibelist34 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl üni okurken daha zor olacağını bilemezdim :D 0 0 Yorumla
KitapOkumakŞart Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 94% +1 yıl Bilgilendirme için teşekkürler 🙏 0 0 Yorumla
Fırtınalıyım Takip Et Xper 2 Yaş: 51 +1 yıl Çok çalışmak araştırmak tabiki imkanlarında yerinde olması gerekirki sonuç alınsın. 0 0 Yorumla
ÖzgürGenç33 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Tüm öğrencilere başarılar diliyorum. Üniversite okumadım. Eminim güzel bir ortam vardır. 0 0 Yorumla
eros_burkii Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Ingilizce ve mutlaka alaniniza gore teknik program bilginiz olsun 0 0 Yorumla
djfiks Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Sadece idealleri olanlar ve çok çalışanlar ideallerine ulaşabilir. 0 0 Yorumla
AhmetMetinnn Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Alanında çok iyi çalışmak ve çalışırken verimli , zaman ayırarak çalışmak bence anahtar olabilir 0 0 Yorumla
exbish Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Ulaşamayiz gibi 😃ama sıkı çalışan insan yapar derler 0 0 Yorumla
Hnck05 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Okumak guzel ama okul bittikten sonrasi onemli olan 0 0 Yorumla
Black0588 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Hic bir sosyallik olmadan tüm soruları dogru cevaplayarak 0 0 Yorumla
icinekapaniksuskun Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl En iyi üni en iyi ingilizce en iyi iş en iyi tecrübe 0 0 Yorumla
Mrmr98 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Güzel içerik olmuş en büyük önemli sebep güzel bir üniversiteden mezun olmak 0 0 Yorumla
saplaaa31 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Gece gündüz çalışın anca kazanırsınız bu üniversiteyi. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Özellikle uluslararası camiada üniversite kariyeri çok daha önemli 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çok iyi bir şekilde dil öğrenmek ve bunu gideceğin ülkede uğraşacağın alana göre dizayn etmek gerekir 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Faydalı Bence Olmuş Emeğinize Sağlık 😊⭐ 0 0 Yorumla
YokDahaNelerYahu Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Teşekürler bilgi için. Güzel bir paylaşim. 0 0 Yorumla
Aishalover Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Ben de çok istiyorum kariyer umarım yapabilirim.. 0 0 Yorumla
Ataslanma Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 90% +1 yıl Güzel bir hayat için iyi bir bölüm lazım 0 0 Yorumla
KaybolanYıllar1 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Keşke bu üniversitesiye gidebilseeemmmm 0 0 Yorumla
xlPIR Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 66% +1 yıl açık lise okuyorum üni hiç tatmadim belki bir gün 0 0 Yorumla
Hofland7075 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 94% +1 yıl Başarılı bir yıl geçirmeniz dileğiyle 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Yurt dışına gitmek en iyisi
Önü açık bir bölüm ve yabancı dil
Başarının anahtarı, iyi bir üniversite de okumanın anahtarı çalışmaktır
Kendini çok iyi geliştirerek planlar yaparak
Plan ve hep plan plan. Hayat zor.
İngilizce önemli şart hatta artik
Çok güzel ve yararlı bir paylaşımdı
Hımm düşüncem
Cidden ama bak
Girmedim bu yıl malesef😒
Zeka ve çalışma gerekiyor.
Bilgilendirici bir paylaşım
Guzel bir paylaşım emeğinize sağlık
Çok önemli bilgiler teşekkür ederiz
Bu yıl da mezun tayfadanız
kesinlikle köklü bir üniversiteye gitmekte yarar var
Doğru tercih yaparak çok güzel olabilir
Ben almiyim 😌böyle iyi gerçekten
Keşke bu üniversitesiye gidebilseeem
yeni mezun oldum ve işsizim ne kariyeri
üni okurken daha zor olacağını bilemezdim :D
Umarım herkesin gönlündeki olur
Türkiye de kariyer çok zor
Bilgilendirme için teşekkürler
Hadi bakalım herşeyin hayırlısı
Bilgilendirme için teşekkürler 🙏
Teşekkür ederim bilgilendirme için
Umarım istediğim yere yerleşebilirim
Okumak isterdim üniversite
Güzel bir içerik olmuş tebrikler 🙏🏻
Teşekkürler paylaşım için.
Erkekler Ne Diyor
Çok çalışmak araştırmak tabiki imkanlarında yerinde olması gerekirki sonuç alınsın.
Tüm öğrencilere başarılar diliyorum. Üniversite okumadım. Eminim güzel bir ortam vardır.
Ingilizce ve mutlaka alaniniza gore teknik program bilginiz olsun
Sadece idealleri olanlar ve çok çalışanlar ideallerine ulaşabilir.
Alanında çok iyi çalışmak ve çalışırken verimli , zaman ayırarak çalışmak bence anahtar olabilir
Ulaşamayiz gibi 😃ama sıkı çalışan insan yapar derler
Okumak guzel ama okul bittikten sonrasi onemli olan
Hic bir sosyallik olmadan tüm soruları dogru cevaplayarak
En iyi üni en iyi ingilizce en iyi iş en iyi tecrübe
Güzel içerik olmuş en büyük önemli sebep güzel bir üniversiteden mezun olmak
Gece gündüz çalışın anca kazanırsınız bu üniversiteyi.
Özellikle uluslararası camiada üniversite kariyeri çok daha önemli
Çok iyi bir şekilde dil öğrenmek ve bunu gideceğin ülkede uğraşacağın alana göre dizayn etmek gerekir
çalışmak çalışmak çalışmak tek sır bu
Yabancı dil bunların başın da geliyor
En başta ingilizce öğrenerek
Allah yardım etsin inşallah
Bu zamanda okumak boş bilginize
Faydalı Bence Olmuş Emeğinize Sağlık 😊⭐
Teşekürler bilgi için. Güzel bir paylaşim.
Çalısarak cabalıyarakmbaşarırsın
Ben de çok istiyorum kariyer umarım yapabilirim..
Torpilln olmasi lazım yoksa imkansiz
Güzel bir hayat için iyi bir bölüm lazım
Keşke bu üniversitesiye gidebilseeemmmm
açık lise okuyorum üni hiç tatmadim belki bir gün
İnşallah gayet de güzelmiş
Neyse ki böyle bir derdim yok 😂
Başarılı bir yıl geçirmeniz dileğiyle
Güzel olmus sevindim buna