YKS2026 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? (Sayfa 4) İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3227 Üniversite adayları için ek tercih dönemi başlıyor: Bu dönemde uluslararası bir kariyere nasıl ulaşırsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 59 kişi beğendi
ddslls Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Harika bir universite kayit yaptiricam mutlaka inceleyin 0 0 Yorumla
mltmmxx Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Bana göre boş çevremde bir sürü var universite okuyup hala bişeyler yapamayan. 0 0 Yorumla
maivosvos Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl gerçekten çok güzelmiş yaa bende isterdim burada okumayı :) 0 0 Yorumla
123gizliuye321 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Güzelce çalışarak buna ulaşmak mümkün, tabi bazı zorluklarda karşımıza çıkıcaktır 0 0 Yorumla
Girlssssss0 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl İyi Bir universte ama para gerek bide zekayı kullanmak 0 0 Yorumla
OnurBerfin Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl İyi seviyede dil bilmek girişken olmak ve doğru çevre edinebilmek 0 0 Yorumla
Neslihanxt Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Daha çok çalışıcaz ve daha daha çok çalışıp sınırları zorlicaz 0 0 Yorumla
özgearslan Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Aslında en önemlisi dil bilgisi sayisala yatkın da olman gerekiyor 0 0 Yorumla
yargıcıözge Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl gerçekten imkanları çok iyiymiş bende araştıracağım burayı mutlaka :) 0 0 Yorumla
buseoloji Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Eskiden çok mezun yoktu ama şu an ulaşmak biraz daha zor 0 0 Yorumla
Prenses2035 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Sadece okuruz diploma alırız sonrası belli a101 BİM 0 0 Yorumla
napiyosunnn Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl bazı bağlantılar bularak. kendini atacaksın bir yerlere başka olmuyooorrr 0 0 Yorumla
diablero Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl çok fazla çalışarak, kendini geliştirerek, umut ederek 0 0 Yorumla
Lilylill Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Bu dönemde kariyer planı yapabilen kaldı mı ki önce onu sorgulayalim 0 0 Yorumla
nobodybaby Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Çok calisarak tabiki. Çalışmadan hicbirsey olmuyor maglesef. 0 0 Yorumla
tugcekoc23 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Yabancı dilin çok önemli olduğunu herkesin bilmesi gerekiyor artık. Gerisi kolay zaten 0 0 Yorumla
silentscream1 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Gerçekten işin sırrının yabancı dil öğrenmek olduğunu düşünüyorum 0 0 Yorumla
Wijova Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Kazanmak isteyenlere başarılar dilerim, gerçekten bu devirde çok zor eğitim. 0 0 Yorumla
Silaaysa Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Kendini gelistirmen çok önemli hem dil için hemde okuduğun bolu hakkında kendini gelistir 0 0 Yorumla
minügünay Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl nişantaşı üniversitesi çok iyi. dayım ordan mezun oldu. şimdi bi bankada şube müdürü 0 1 Yorumla anonimbirsey +1 yıl okulun daha 10 yıllık mazisi var kanka ne ara müdür oldu Yorumla
Numodelburcu34 Takip Et Xper 2 Yaş: 46 +1 yıl Gelecek e ticarette. Planlamalarınızı ona göre yapın. 0 0 Yorumla
Asfdhshs Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bu şartlarda biraz zorr millet zor geçiniyo kariyer için biseyler yapamiyolar 0 0 Yorumla
seher346162 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Turkiye şartlarinda zor yani maalesef kariyer yapmak zor 0 1 Yorumla nisa60171 +1 yıl Aynen Yorumla
Sevcany67 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 +1 yıl Uluslararası bir kariyere ulaşmak için dil bilmek gerekir. 0 0 Yorumla
azrakılıç12 Takip Et Xper 2 Yaş: 103 +1 yıl zor soru olmuş. ama diğer fikir belirten kişilere katılıyorum 0 0 Yorumla
Badcatgirl55 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl İngilizce okumak ZORUNDASIN. başka türlü imkansız bence 0 0 Yorumla
LeydiKuş Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 94% +1 yıl Çok çok çalışmak gerek bunun için azim gerek. 1 0 Yorumla
BimboCansu Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 88% +1 yıl Çok güzel bir bence olmuş ellerine emeğine sağlık 1 0 Yorumla
burak343301 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl IT alanına yönelmek gerekir. Pandemi sürecinde dahi kârını katlayan sektör ve uluslararası bir sektör. 0 0 Yorumla
Peeging Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl 1- lisans eğitiminin ilk gününden itibaren hedef ülkenin dilini öğrenmeye çalışmak 2- günlük özet ve tekrar 0 0 Yorumla
Aşkkerkeği Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Okumadım ve hayatımı ticaret ile kazandım şimdi ise günde 1500₺ harcayabiliyorum 0 0 Yorumla
Azazel07 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl tercih verrdim gelmedi okulu brakma kararı aldım ok 0 0 Yorumla
bikkinkedi Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Üniversite yıllarımı özlediğimi fark ettim.. Daha çok zaman geçmedi üstünden ancak yine de özledim. 0 0 Yorumla
Tolga33387 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Ek tercih dediğin sınavı geçemeyenler barajı geçemeyenler girse ne olur girmese ne olur 0 0 Yorumla
Marriot8 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Öncelikle yurt dışına çıkmak için uğraşman lazım sonra yeni hayatlar snei beklicek 0 0 Yorumla
Kakmayantüs Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl %99'u dolu kontenjanlarla hepinize iyi şanslar dilerim. 0 0 Yorumla
hevi0 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Bilmem bilmiyorum ki şimdi de olur mu diye düşünüyorum da iyi 0 0 Yorumla
ONLY_kağan Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Herkes başarması için hevesli olmalıdır ve cabalamalıdır! çaba olmadan hiç bir şey olmaz! 0 0 Yorumla
azaklii Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Ne yapmak istiyorlarsa o bolumu okusunlar baskıda kalmasın kimse 0 0 Yorumla
Melihyanimelo Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Plaza üniversitesi mi oluyor yoksa herhangi bir sosyal olanak sağlanıyor mu 0 0 Yorumla
engineerboy7 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl İngilizceyi hallederseniz uluslararası kariyerin kapısının açık olduğu kesin 0 0 Yorumla
ISTANBULdaBİRadam Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Uniler aslinda stajlar icin yurt disi egitimide karsilamali 0 0 Yorumla
Whoisgoki Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Dil bilmek önemli yurt dışı hayalleri olanlar için artık bir gereklilik 0 0 Yorumla
Bilinmeyenbirşahıs Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl İki yıllık lojistik bölümü hakkında bilgisi olan var mı 0 0 Yorumla
Nikinapcan Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Ders çalışarak ulaşırızYeterli ve dengeli çalışmamız gerek 0 0 Yorumla
Erenn7 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Doğru iş ahlakı azimle ve kararlılıkla çalışma ile verilen emeklerin karşılığını alırsınız 0 0 Yorumla
Ulaşftşefsunlusu Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Kesinlikle yapacakkarim arasında ilk sıralarda yer alıyor 0 0 Yorumla
sertueren Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Üniversiteye gireli 2 seneyi geçti. Gençler için faydalı bir bence olmuş. 0 0 Yorumla
BiRDaDaŞGiBi Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Yüksek tempoZeki çalışmaArdı yırtarak Büyük hedef 0 0 Yorumla
Mrsentia Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Çok çalışma ve kendini geliştirme ile ilgili olduğunu düşünüyorum 0 0 Yorumla
tmrtürk Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Yabancı dilde kendinizi ileri derece geliştirmeniz lazım 0 0 Yorumla
tyler55 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Uluslararası denkliğe sahip bir üniversiteye yazılmak için para bulmak lazım. 0 0 Yorumla
bisosyopath08 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl En az 3 dil bilmek bi enstrüman çalabilmek ve yazılım bilen kişi kesinlikle işsiz kalmaz bu yıllarda 0 0 Yorumla
trololololooklokllll Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Üniversiteye gitmem gerekseydi kesinlikle burayi yazardim 0 0 Yorumla
Reshade Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl İlk aşama olarak dil, ikinci olarak planlı çalışma. 0 0 Yorumla
ISTQNBL Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Hangi bolumu hangi meslegi yaparsan yap benimser isen basarili olursun 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Harika bir universite kayit yaptiricam mutlaka inceleyin
Bana göre boş çevremde bir sürü var universite okuyup hala bişeyler yapamayan.
gerçekten çok güzelmiş yaa bende isterdim burada okumayı :)
Güzelce çalışarak buna ulaşmak mümkün, tabi bazı zorluklarda karşımıza çıkıcaktır
İyi Bir universte ama para gerek bide zekayı kullanmak
İyi seviyede dil bilmek girişken olmak ve doğru çevre edinebilmek
Daha çok çalışıcaz ve daha daha çok çalışıp sınırları zorlicaz
Aslında en önemlisi dil bilgisi sayisala yatkın da olman gerekiyor
gerçekten imkanları çok iyiymiş bende araştıracağım burayı mutlaka :)
Eskiden çok mezun yoktu ama şu an ulaşmak biraz daha zor
Sadece okuruz diploma alırız sonrası belli a101 BİM
bazı bağlantılar bularak. kendini atacaksın bir yerlere başka olmuyooorrr
çok fazla çalışarak, kendini geliştirerek, umut ederek
Bu dönemde kariyer planı yapabilen kaldı mı ki önce onu sorgulayalim
Çok calisarak tabiki. Çalışmadan hicbirsey olmuyor maglesef.
Yabancı dilin çok önemli olduğunu herkesin bilmesi gerekiyor artık. Gerisi kolay zaten
Gerçekten işin sırrının yabancı dil öğrenmek olduğunu düşünüyorum
Kazanmak isteyenlere başarılar dilerim, gerçekten bu devirde çok zor eğitim.
Kendini gelistirmen çok önemli hem dil için hemde okuduğun bolu hakkında kendini gelistir
nişantaşı üniversitesi çok iyi. dayım ordan mezun oldu. şimdi bi bankada şube müdürü
okulun daha 10 yıllık mazisi var kanka ne ara müdür oldu
Gelecek e ticarette. Planlamalarınızı ona göre yapın.
Bu şartlarda biraz zorr millet zor geçiniyo kariyer için biseyler yapamiyolar
Turkiye şartlarinda zor yani maalesef kariyer yapmak zor
Aynen
Uluslararası bir kariyere ulaşmak için dil bilmek gerekir.
zor soru olmuş. ama diğer fikir belirten kişilere katılıyorum
İngilizce okumak ZORUNDASIN. başka türlü imkansız bence
Çok çalışarak azimle daha ne olsun
Yurt dışına gitmek en iyisi
Çok çok çalışmak gerek bunun için azim gerek.
Çok güzel bir bence olmuş ellerine emeğine sağlık
Erkekler Ne Diyor
IT alanına yönelmek gerekir. Pandemi sürecinde dahi kârını katlayan sektör ve uluslararası bir sektör.
1- lisans eğitiminin ilk gününden itibaren hedef ülkenin dilini öğrenmeye çalışmak
2- günlük özet ve tekrar
Okumadım ve hayatımı ticaret ile kazandım şimdi ise günde 1500₺ harcayabiliyorum
tercih verrdim gelmedi okulu brakma kararı aldım ok
Üniversite yıllarımı özlediğimi fark ettim.. Daha çok zaman geçmedi üstünden ancak yine de özledim.
Ek tercih dediğin sınavı geçemeyenler barajı geçemeyenler girse ne olur girmese ne olur
Öncelikle yurt dışına çıkmak için uğraşman lazım sonra yeni hayatlar snei beklicek
%99'u dolu kontenjanlarla hepinize iyi şanslar dilerim.
Bilmem bilmiyorum ki şimdi de olur mu diye düşünüyorum da iyi
Herkes başarması için hevesli olmalıdır ve cabalamalıdır! çaba olmadan hiç bir şey olmaz!
Ne yapmak istiyorlarsa o bolumu okusunlar baskıda kalmasın kimse
Plaza üniversitesi mi oluyor yoksa herhangi bir sosyal olanak sağlanıyor mu
Mavi diploma ile yurt dışına çıkmak mantıklı
İngilizceyi hallederseniz uluslararası kariyerin kapısının açık olduğu kesin
Uniler aslinda stajlar icin yurt disi egitimide karsilamali
Dil bilmek önemli yurt dışı hayalleri olanlar için artık bir gereklilik
İki yıllık lojistik bölümü hakkında bilgisi olan var mı
Ders çalışarak ulaşırız
Yeterli ve dengeli çalışmamız gerek
Doğru iş ahlakı azimle ve kararlılıkla çalışma ile verilen emeklerin karşılığını alırsınız
Kesinlikle yapacakkarim arasında ilk sıralarda yer alıyor
Üniversiteye gireli 2 seneyi geçti. Gençler için faydalı bir bence olmuş.
Yüksek tempo
Zeki çalışma
Ardı yırtarak
Büyük hedef
Çok çalışma ve kendini geliştirme ile ilgili olduğunu düşünüyorum
Yabancı dilde kendinizi ileri derece geliştirmeniz lazım
Ulaşmak nişantası üniversitesiyle kolay artık
Uluslararası denkliğe sahip bir üniversiteye yazılmak için para bulmak lazım.
En az 3 dil bilmek bi enstrüman çalabilmek ve yazılım bilen kişi kesinlikle işsiz kalmaz bu yıllarda
Üniversiteye gitmem gerekseydi kesinlikle burayi yazardim
İlk aşama olarak dil, ikinci olarak planlı çalışma.
Hangi bolumu hangi meslegi yaparsan yap benimser isen basarili olursun