Uluslar arası kariyer için net girişimci olman olman olman lazım sermaye büğyük küçük farketmez sadece girişimcilikten korkmamak lazım, aman ya tutmassa gibi kaygılar insanı geriye çeker hata bile yapıcaksanız bile genç yaşta yapın erken öğrenin
Üniversiteye girdim orada çok iyi çalışacağım demeyin. Üniversiteden beklemeyin. Kendiniz kendinizi geliştirin, kitaplar okuyun, araştırın dünya görüşünüz zenginleşsin. Orada size standart şeyleri verirler. Geri kalanı sizde
Bana göre tabiki de eğitim olmalı ama biz yanlış eğitimi alıyor uz nedeni ise herkesin belli bir yeteneği var kendi yeteneğine göre yol alması en iyisi ne imiş ne yaparsan yap hersey zinav
Biçok üniversiteler destek oluyo yol gösteriyor kendi başarın üstüne dil bilmen bölümün arkadaş çevren topluluklar sonra kendi çabanla olur mutlaka okadarda zor değil eskisi gibi
artık üniveriste yeterli değil, kendini geliştirmek lazım sana kariyer için gerekli yeteneklerde veyayı ve yaparsan o uluslararası kariyere ulaşman kolaylaşır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Calisarak sadece calisarak Calismanin kolesi olmayan, basarinin efendisi olamaz
Kızlar Ne Diyor
Lgs adayıyım ama isteklerimiz doğrultusunda olmalı bu
Kucuksun yani
Evet maalesef ama zaman hızlı geçer yarın yks adayı olurum. Zaman bu akıp gider.
Siteyi 18 yas alti kullanmak yasakmis sen max 15 yasindasin
Sana doğru söylediğim ne malum
Yaşımı insanlarla pek paylaşmam genelde yalan söylerim o konuda kusura bakma
O yüzden ben insanlara 13 14 15 yaşlarında olduğumu soylemeye devam edeceğim
Gerçek yaşımi bu siteden bir arkadaşa söyledim zaten
hhahahspkdpsks tamam inandik
Düzenli ve disiplinli çalışmak kesinlikle her şeyin temeli kendine güven ve çalışmak oluyor
Daha fazla çalışmak güzel reklam yapıyorlar
üniversite seçmek bölüm seçmekten önemlidir. herkes dikkat etmeli gerçekten kendini geliştirmek için okulun da size sunduğu hizmet önemli
gelecek planı yapmak isteyen herkesin gerçekten dikkatle seçmesi gereken şeylerden biri üniversite. denklik için çok önemli
başarılı bir üniversitede okumak okuduğun bölüm ne olursa olsun seni 5 adım öne taşır. harika bir yönlendirme olmuş :)
çok güzel bir üniversite ancak okuyacak kişilere tavsiyem gerçekten bu imkanların hepsinden yararlansınlar
Ben dil biliyorum diplomam da var ama nasıl iş bulacağım onu bilmiyorum
Yabanci dilin varsa her zaman avantajli olursun
Geleceğin mesleklerine yönelerek örnek veriyorum teknoloji bakımından güzel bir ilerleyiş var bunun üstünde ilerlenebilir
üniversite seçimi kariyerin 1 adım öne çıkması için gerçekten çok önemli :)
Uluslararası geçerliliği olan üniversitelere giderek.
Ben bu yıl mezun oluyorum inşaAllah, son yılım 🙏🏼🥰
Çok şükür yıllardır bölüm seçme gibi bi derdim yok, inşallah ilerde soran gerçekse askeri diyeceğim 😌
Nee anlamadmm
İstediğimiz mesleği işsiz kalacağız diye yapamıyorken kariyer hedeflerini türkiyede gerçekleştirmek çok zor
iyi bir üniversite iyi bir yaşam tarzı demektir. bölümünüzden sonra en önemli etken okuduğunuz çevredir arkadaşalr
erasmus yaptım ama bu yereli değil arkadaşlar üniversitenizin diplomasının dünya ülkelerinde geçerliliği olması lazım dikkatli tercih yapın
diploma denkliği, yabancı dil zenginleştirmek, kendine esnek bir yapı kazandırmak. çalışma hayatına okurken başlamak harika seçenekler olacaktır :)
dünya ülkeleri artık dışarıdan kimseyi istemezken böyle bir imkan sunması mükemmel olmuş yeni başvuru yapacak olanlar tercih etsin
Mezun olduktan sonra ise yerleşmelerinin kolay oldugunu duymuştum eğitim kalitesini de beğeniyorlar tercih edilebilir
ülkemiz gençleri için gerçekten harika bir üni tercihi arkadaşım orada okuyor. imkanları da eğitimi de mükemmel
kesinliklen cok calısmak lağzım coğk calısışğüınca güzel yerler kitap okuyup sadeceeeğ günğk olarak çalığş azim ve gendine inan azim çalşma mutluluk
Ben de şans yok. Ek tercih şurada bitecek. Hiç bi baltaya sap olmadım.
Özel devlet fark etmez. Yeni işsizlere başarılar dilerim
Dil bilmek , başarılıysa özel üniversiteye gitmek ve girişken olmak
Keske bu unide okuyabilseydim gercekten cok kaliteli. Ama oradakiler kadar sansli degilim
uluslararası kariyer için erasmus yapıp oturma + çalışma izni almak
Harikaymış umarım benim kızımda hayırlısıyla burada okuyabilir.
Seneye umarım bende bir üniversite öğrencisi olacam😅
Hiçbir başarı tesadüf değildir. Çalış olursun
Elbette güzel bir yerde güzel bir eğitim çok önemli..
Okumaktan ziyade çalışmak şu dönemde daha mantıklı duruyor
Erkekler Ne Diyor
Bu üniversiteye gidemeyen @mervelerdeeyizzz biz aşkım 😂😂😂
Hersey once 1 dil şart ilk adim. Sonrasida insanin istek ve mesleki yetenegine bakıyor
Vallahi Şimdi Geleceği Planlarken de bütçesine göre hareket etmek çok mantıklı
Dil şart birden fazla, liyakat önemli, ve donanımlı bir meslek erbabı olmak lazım
Eylül yaklaştı ticaret kanalları açıldı yine desene :)
Uluslar arası kariyer için net girişimci olman olman olman lazım sermaye büğyük küçük farketmez sadece girişimcilikten korkmamak lazım, aman ya tutmassa gibi kaygılar insanı geriye çeker hata bile yapıcaksanız bile genç yaşta yapın erken öğrenin
Üniversiteye girdim orada çok iyi çalışacağım demeyin. Üniversiteden beklemeyin. Kendiniz kendinizi geliştirin, kitaplar okuyun, araştırın dünya görüşünüz zenginleşsin. Orada size standart şeyleri verirler. Geri kalanı sizde
Ben okumadım ama okuyan bütün arkadaşlara başarılar ve hayırlı bir meslek dilerim
Güncel ücretler ne oldu yüksek lisans programları iz neler
üniversite okumadım ama okuyanlarıda görüyoruz hep dışarlarda
Çalışmak gerek çok çalışmak ama çok çalışmak
Nişantaşı üniversitesi normal seviyede eğitim veren bir okul
Bana göre tabiki de eğitim olmalı ama biz yanlış eğitimi alıyor uz nedeni ise herkesin belli bir yeteneği var kendi yeteneğine göre yol alması en iyisi ne imiş ne yaparsan yap hersey zinav
Biçok üniversiteler destek oluyo yol gösteriyor kendi başarın üstüne dil bilmen bölümün arkadaş çevren topluluklar sonra kendi çabanla olur mutlaka okadarda zor değil eskisi gibi
artık üniveriste yeterli değil, kendini geliştirmek lazım sana kariyer için gerekli yeteneklerde veyayı ve yaparsan o uluslararası kariyere ulaşman kolaylaşır
Calisarak sadece calisarak
Calismanin kolesi olmayan, basarinin efendisi olamaz
Gençler için harika bir rehberlik daha bizlerle 🙏
Doğru tercih yapmak hayat kurtarıyor dikkatli olmak lazım.
Hangi üniversiteye gidilirse gidilsin amaç yoksa hiç bir şey yok. Fakat iyi bir üniversite ve akademik kadrosu amaç elde etmenize fayda sağlayabilir.
İstediğin kadar oku bittiğinde tecrübe isteyecekler
Yurtdışına kolay gidebilecekleri bir bölüm öneririm
İstanbul Nişantaşı Ünüversitesinde okumak güzel olurdu.
uluslararası kariyer fırsatı çok iyiymiş, bence imkanı olan denemeli
Bölümu bitirip yabancı dil eğitimiyle birlikte iş hayatına atılmak başlangıç adımı olabilir Almanya da
allah yardımcın olsun bol bol dua et
Bilgilendirme için teşekkürler üniversiteye gidenler için bol şanslar hayatları hep iyi olsun umarım istedikleri yere gelirler
Mutlaka çok iyi bir şekilde yabancı dile hakim olmak gerekiyor. Ve alanınızla ilgili değerli kaynakları mutlaka İngilizce olarak okumalısınız.
Çalışmak lazım bunun yanı sıra sosyal kulüp etkinliklerine katılmak alttan ders bırakmamak lazım gittiğin üniversitede önemli
Uluslararası kariyer önemli tabiki şüphesiz ama bunu birşeyler den vazgecerek değil herşeyi sahiplenerek yaparsak daha güzel olacagina inaniyorum
Umarım herkes istediğini elde edebilir kimsenin emeği boşa gitmez