@Mersinimm33 Bence uluslararası ilişkiler çok avantajlı bir bölüm. Hem dil bilen insan olarak mezun oluyorsun hem de ekonomi, uluslararası hukuk, siyasi tarih ve iletişim gibi temel alanlarda dersler görüyorsun. Yurt dışı imkanı çok yüksek bir bölüm.
uluslararası bir kariyer edinmek isteyenlerin günümüz çağına bakıp bu iş alanlarında meslek seçmesi ve bu doğrultuda okurken kendini eğitmesi gerekiyor. maalesef eskisi gibi üniversiteden mezun olmak yetmiyor
uluslararası kariyer için en önemli etken gittiğiniz üniversitenin başka ülkelerde diploma denkliği olması ve öğrenci değişim programları yapıyor olması. bununla birlikte dil eğitimi de verebiliyor olması gerek. ki bu ilk adım için çok önemli :.)
dershane gibi yerleri üniversite diye tercih etmeyip, saygın devlet üniversitelerinde okurken bir yandan yan dal yapıp çeşitli alanlarda yetkinlik kazanıp bunu sertifikalandırmaya özen gösterin, bir den fazla dil öğrenmeye çalışın.
gelecek planı üniversite tercihi ile başlıyor. okuduğunuz şehir de okuyacağınız bölüm ve üni kadar önemli. Aynı zamanda kendinizi iyi tanımak ve özelliklerinizi geliştirecek aktiviteleri barındıran bir yer seçmek gerekiyor
artık diploma puanı değil okulda yaptığınız ekstra şeyler ile konuşuluyorsunuz bu yüzden dil bilmek ve mümkünse anadilden farklı 2 dil, ayrıca alan dışı bir konuda da uzmanlık edinmek çok önemli
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Türkiyeden çıkınca hayatın bir şekilde iyiye doğru gidiyor zaten
Tabiki üniversite çok önemli ama insan da kendini geliştirmeye devam etmeli aynı zamanda sosyal anlamda dil bakımından çalışmalı böylece daha çabuk yükselir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kesinlikle yabancı dil çünkü gerçekten 1 dil 1 insan 2 dil 2 insan
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Faydalı ve bilgilendirici bir paylaşım olmuş, çok teşekkür ederiz
Kızlar Ne Diyor
Şartlar ne olursa olsun olay kişide bitiyor gerçekten de
hiç bişi olmadı puanlar yükselmiş ve yine kaldık biz
Hallolur be abi kasmayın amaaan
Amin
Çalış ve hayallerine inan sonunda başaracaksın 👍👍👍
Beni alacaksanız geliyim dicem de asko, egeye yerleştik artık napalım
Oo hangi bölğm
@med0f sen de mi egedesin?
Evt tıp
@med0f hadi ordan be neyse benim iktisat
İyimiş
nişantaşı üniversitesi çok iyimiş çok duydum metini
Türkiye de mümkün olmayabilir ama şansını demesinler
Yani üniversite okumak hoş güzel bence boş dien arkadaşlar yanılıyor
Her şeyin altında çok çalışmak var tabiki ama bazı konularda da yetenek yardımcı faktördür.
Ne yaparsan yap çalışmayı üniversiteye geçince öğreniyorsun
Uluslar arası ilişkiler okuyarak değil onu biliyorum da
Uluslararası ilişkiler hakkında bilgi verebilir misiniz?
@Mersinimm33 Bence uluslararası ilişkiler çok avantajlı bir bölüm. Hem dil bilen insan olarak mezun oluyorsun hem de ekonomi, uluslararası hukuk, siyasi tarih ve iletişim gibi temel alanlarda dersler görüyorsun. Yurt dışı imkanı çok yüksek bir bölüm.
Her zaman önce umut etmeliyizve sonra çabalamalıyız
Bilmem ben pek ulaşamadım bir yere gerçi soru bana değildi de neyse 😊
Torpil ile ancak olabilir Türkiye gibi bir yerde emekle bir yere gidilmiyor.
Katılıyorum
Ek yerleştirme olacakmış, 100 bin kişi kazanamadı. Acaba ek yerleştirme olur mu?
Çok güzel bir paylaşım ama özele gitmek için para lazım
uluslararası bir kariyer edinmek isteyenlerin günümüz çağına bakıp bu iş alanlarında meslek seçmesi ve bu doğrultuda okurken kendini eğitmesi gerekiyor. maalesef eskisi gibi üniversiteden mezun olmak yetmiyor
uluslararası kariyer için en önemli etken gittiğiniz üniversitenin başka ülkelerde diploma denkliği olması ve öğrenci değişim programları yapıyor olması. bununla birlikte dil eğitimi de verebiliyor olması gerek. ki bu ilk adım için çok önemli :.)
dershane gibi yerleri üniversite diye tercih etmeyip, saygın devlet üniversitelerinde okurken bir yandan yan dal yapıp çeşitli alanlarda yetkinlik kazanıp bunu sertifikalandırmaya özen gösterin, bir den fazla dil öğrenmeye çalışın.
gelecek planı üniversite tercihi ile başlıyor. okuduğunuz şehir de okuyacağınız bölüm ve üni kadar önemli. Aynı zamanda kendinizi iyi tanımak ve özelliklerinizi geliştirecek aktiviteleri barındıran bir yer seçmek gerekiyor
artık diploma puanı değil okulda yaptığınız ekstra şeyler ile konuşuluyorsunuz bu yüzden dil bilmek ve mümkünse anadilden farklı 2 dil, ayrıca alan dışı bir konuda da uzmanlık edinmek çok önemli
Türkiyeden çıkınca hayatın bir şekilde iyiye doğru gidiyor zaten
katılıyorum o yüzden yurt dışına çıkmak istiyorum
bende istiyorum
Zor ya şu an bu durumda hiç bir şey düşünemiyorum maalesef
gerçekten çok güzel özellikleri varmış. şu an devlet üniversitesindeyim geçiş yapabiliyor muyum acaba?
Barajın kalkması baya kötü etkiledi çoğu arkadaşım sıralamadan giremediler bi yere puanı yüksek ama sıralama düşük
nişantaşı üniversitesiyle bu mümkün kuzenim okudu nişantaşı üniversitesinde. şimdi kariyerli bi işi var.
Tabiki üniversite çok önemli ama insan da kendini geliştirmeye devam etmeli aynı zamanda sosyal anlamda dil bakımından çalışmalı böylece daha çabuk yükselir
Kesinlikle yabancı dil çünkü gerçekten 1 dil 1 insan 2 dil 2 insan
Faydalı ve bilgilendirici bir paylaşım olmuş, çok teşekkür ederiz
bilmiyorum calisarak heralde baska yol mu kaldi
Erkekler Ne Diyor
Bizden geçti. Gençler hedeflerine doğru adım adım ilerlerken, yardımcı olmak gerek.
Yazılım veya sağlık ile ilgili bir bölüm seçilmesi uluslararası alanda daha fazla iş görür
bilgisayar tabi ki, bir de program yazılımı öğrenilirse yurt dışında da çok rahat iş bulunur
eliden ne gelirse yaparım istediğim olucaksa risk bile alırım kesin olcaksa
bana gore insan sevdigi iste basarili olur kim hangi bolunu istiyorsa sinavsiz grebilmeli
Tabii ki disiplinli olarak ve çok çalışarak bunu başarmak mümkün
Allah herkesin yardımcısı olsun herkeze başarılar diliyorum
İnsan kendini ve yeteneğini bildikten sonra her yerde saygı ve başarı kazanir
Okumak kadar güzel bir şey yok ama tabi okuduktan sonra iş aramazsan
Eğitim puan şart iyi üniversite tutturabilmek için
Tercih hayatınızı değiştirecek bunu unutmayın
Üniversite diploması hikaye, kendini geliştirmeniz çok önemli.
bilgisayardan çok çok iyi anlamak yeterli olur tabi yanında ingilizce gerekiyor.
Bazen her şey nasip kaderimizde ne varsa o mesleği oluruz
Çok çalışarak ve girdiğin bölümde ilgili kaynaklar dışında daha farklı yerlerden bilgi öğrenerek
Alanında kendini geliştirip yurt dışına da açılarak iyi yerlere gelmek mümkün.
dil en önemli unsurlardan birisi bence, araştırmak ve imkan kovalamak da çok önemlidir
Saglam bir egitim, ve birazda sans lazim ki bu ikisinden de, maalesef ulkemizde pek yok
Sadece uluslar arası değil hangi konuda başarılı olmak isterseniz isteyin DİSİPLİN ŞART
Iyi bir hocadır. hem yönlendirecek hem de kaliteli bir karakteri olacak.
Zor Maddiyatla alakalı Burs desen herkes Üstün başarılı değil.
Yurtdışında eğitim alıp en az 2 yabancı dil öğrenerek
İyi derecede ingilizcenin olması durumunda, iş bulma sorunu büyük oranda çözülmüş olacaktır.
geleceğini planlayana değil o yollardan geçmiş tecrübeli insanlara sormak gerekir...
İnsanlar hayaller kurarken başlarına gelen şeylerdir derler hayat. O yüzden plan yapmadım hiç.
Ben bı arkasin zoruyla liseye başladım son senem
Eğitimde kalite önemli. Rabbım zihin açıklığı versin
İyi bir üniversite seçip iyi bir bölümde kaliteli bir eğitimle
Nişantaşı İstanbul'un gözbebeği imkanı olanın gitmesi lazım
Güzel noktalara değinmişsiniz emeğinize sağlık