Odtü Boğaziçi gibi üniversitelerde mühendislik gelmiyorsa zorlama kesinlikle vakit kaybı. Hemşirelik zor ama olsun bitirince iş sahibi olabilirsin yüksek ihtimal.
@ayla0302 anadoluda köklü bir üniversite , önemli olan o degıl kı pıyasa kötü mezun fazla yanı, sen ne okudun bılmıyorum ama durum kötü tabı okuyanlara tavsıye verebılırım en azından bızım yaptıgımız hataları yapmasınlar kı sansları daha artsın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Odtü Boğaziçi gibi üniversitelerde mühendislik gelmiyorsa zorlama kesinlikle vakit kaybı. Hemşirelik zor ama olsun bitirince iş sahibi olabilirsin yüksek ihtimal.
Kesinlikle mühendislikte boşta kalırsın hemşirelik oku
Düzce de değil Ankara odtüde, İstanbul itü de mühendislik oku işsiz kalmazsın
Oku düzcede okudum bende
Memnun musun
Evet bitti okulum benim
Bide servis var mı boludan gitgel yapsam?
Evet var git gel yaparsın
Pahalımı peki ücretlee nasıl
Ve kaç dk sürer merkezden
Iş bulabildin mi? Kuzenim de istiyor
Mühendislik kazanırsan kendini geliştirmen şart
Orası öyle işte o yğzden aradayım bilgisayarla da aram iyi değil çalışırsam olur mu ki
Bilemem ki yazılım vs bu işler zor işler bilgisayar mühendisliği okuyan birilerinden bilgi alman daha mantıklı olur :)
İkisinde de iş bulursun
valla şu an ne okursan oku işsizsin ona göre oku
Hemşirelerin yurtdışına gitmesi daha kolay olduğu için cezbediyo
Mühendislik te ispatlaman lazım kendinş
iyi düşün taşın analiz et ona göre seç gerçekten ikisininde kendine has zorlukları var
kesin kalırsın, mühendis olarak sölüyorum
Neden kalir?
@ayla0302 Baksana ortama herkes işsiz maaşlar yerlerde
Sen hangi muhen okudun?
@ayla0302 elektrık elektronık
Aslinda bolumun cok iyi hangi unide okudun?
@ayla0302 anadoluda köklü bir üniversite , önemli olan o degıl kı pıyasa kötü mezun fazla yanı, sen ne okudun bılmıyorum ama durum kötü tabı okuyanlara tavsıye verebılırım en azından bızım yaptıgımız hataları yapmasınlar kı sansları daha artsın
Peki neden issiz kaliyorlar?
Saçlarını yeşile boya marjinal ol
Hemşirelik
Senin yerin Trabzon