Barajlar kalktı ama özel üniversiteler bile dolu yani. Puanın azsa %25 veya %0 bursla özel anca gelebilir. Bu sene çok kişi girdi. Hepsi puanına güvenmedi ki. Barajın kalkmasına ve özel üniversitenin %50-%25bursuna ya da parasına güvendi
Tamam da yurtdışına mı gidiyorsun daha puan açıklanmadı ki yani heyecanını kaybetme ona lafım yok sevin tabi ama dur bakalım puanlar açıklansın şimdiden tebrik ederim canım benim
Sınav harcını yatırdıktan sonra sınav için sana daha öncesinde belirtilen doğru okul gitmiş, doğru sınıfa girmiş, doğru sıraya oturmuş ve adını soyadını doğru yazabilmiş olman o bölümü kazanman için yeterli olmuştur aslında...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Daha puanlar sonuçlar tercihler bile açıklanmadı xjsnxnsn nasıl kazandın
2 yillik ozelde gelir barajlar kalkmis
Barajlar kalktı ama özel üniversiteler bile dolu yani. Puanın azsa %25 veya %0 bursla özel anca gelebilir. Bu sene çok kişi girdi. Hepsi puanına güvenmedi ki. Barajın kalkmasına ve özel üniversitenin %50-%25bursuna ya da parasına güvendi
Tamam da dolmuyor ki ozel uniler
Önce bir tatilini yap sakin ol ne bavulu daha sınav sonucu açıklanmadı trolün de bu kadarı
Yemin ederim cok heyecanliyim senelerdir bu gunu bekliyordum. mezun senemdi birak Hasretim ciksin.
Tamam da yurtdışına mı gidiyorsun daha puan açıklanmadı ki yani heyecanını kaybetme ona lafım yok sevin tabi ama dur bakalım puanlar açıklansın şimdiden tebrik ederim canım benim
Ailem mecburen özele gonderecek. Onceki yil ark gitti benim gozum kaldi kazanamadim simdiden erkenden acisini cikarmak istiyorum.
Anladım hangisine gideceksin nerde yaşıyorsun
Hem konuşmuyorsun hem güncelliyorsun rahat bırak ya
Sınav harcını yatırdıktan sonra sınav için sana daha öncesinde belirtilen doğru okul gitmiş, doğru sınıfa girmiş, doğru sıraya oturmuş ve adını soyadını doğru yazabilmiş olman o bölümü kazanman için yeterli olmuştur aslında...
Daha sınav sonuçları açıklnamdı bile sakin ol
2 yillik ozelde her sekilde gelir zaten
2 yillik bolum ne peki
ozel univ. İcin neden 4 yillik yazmadin
Kazanamadim mezun oldugum halde
Nasıl birisin sürekli gelip gidecek misin ailenden uzaklaşmak istiyor musun
Ne yapacaksin bunlari?
Ona göre valiz
Tabi ben de inandim
Nasıl yani
Bırak paranoyak herhalde
Üniversiteye gitmiyorum
Erken degil mi?