Off çok istiyorum ama bazı hatalarım oldu sınavda yoksa çok rahat ilk 200.000 e girerdim. Tyt neyim 33.5 türkçe, 14 sosyal 6 matematik 4 mü 5 mi emin değilim ayt ise cidden kötü yaptım ama 6.5 matematik ve 4.5 da fen olması lazım. Bu kötü netlerle gelir mi? Özellikle Türkçem iyi diye standart sapmadan öne çıkarır mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yer cidden farketmez ama doğu da olur sorun yok. Yeterki kazanayım
Sizce bilgisayar mühendisliği kazanır mıyım bu netlerle?
Moral bozmak istemem ama sanki olmaz gibi duruyor. Sayısal netleriniz az.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hmm ama dolmayan üniversiteler oluyor ya mesela doğuda falan onlar olmaz mı ki en kötü işte. Zaten ben barajda da kalmıyorum. Herhangi bir tanesi gelse olur ama yeterki gelsin
Hmm ama nedennn. E zaten doğu illerinde kontenjan olarak dolmayan lar da var. Ki Türkçem bana avantaj sağlayacak. Bence nett gelir ama bilemiyorum yine de
Bak aslında matematik de yapardım ama tyt de sürem yetmedi işte. Türkçeye aşırı odaklandım paragrafı fulledim. Yani bilmiyorum bu sene zaten boş kalma olmayacak işte.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Moral bozmak istemem ama sanki olmaz gibi duruyor. Sayısal netleriniz az.
Hmm ama dolmayan üniversiteler oluyor ya mesela doğuda falan onlar olmaz mı ki en kötü işte. Zaten ben barajda da kalmıyorum. Herhangi bir tanesi gelse olur ama yeterki gelsin
O matematik neti ile hayır.
İyi bir yerde hayır ucra bir yerde belki
Hmm ama nedennn. E zaten doğu illerinde kontenjan olarak dolmayan lar da var. Ki Türkçem bana avantaj sağlayacak. Bence nett gelir ama bilemiyorum yine de
İyi bir yer demedim ki zaten biliyorum olmaz. Doğuda kontenjan olarak dolmayan lar da var ondan işte
Zor ama İnşallah gelir.
Doğu falan gelebilir diye düşünüyorum bakalım
Özel falan gelir büyük ihtimal.
Gelmes ama vakif universitelerinde ucretli gelir
Nasıl gelmez yaa ama her sene boşta kalan üniler oluyordu dolmayan yani kontenjan olarak
Kanka allah aşkina 80 sorudan 10 net yapan birini kim muhendis olarak işe alir egitim sistemine tukureyim
Tyt netim fena değil ama. Ayrıca önemli olan kendini geliştirmen sonuçta değil mi ki
Ben en kötü doğu şehirleri gelir diye düşünüyorum
Universiteler yol geçen hanina döndüğu için kontenjanlar boş kaliyor tyt türkçen guzel sosyalinde iyi
Bu arada baktim siirt devletin bir ihtimali var
Bak aslında matematik de yapardım ama tyt de sürem yetmedi işte. Türkçeye aşırı odaklandım paragrafı fulledim. Yani bilmiyorum bu sene zaten boş kalma olmayacak işte.
Kaç yaşindasin
19..
Gençsin gelmezse tekrar girersin sinava sana tavsiyem kotu bir yerde okuma sana pek katkisi olmaz
Yatay geçiş yapardım en kötü ama olmaz mı ki çünkü cidden sıkıldım artık
Yatay geçişte yine aldigin puana bakiyorlar ama umarim istedigin olur
E gno ile de var ya işte. Onu demek istedim. Teşekkür ederim ama umarım olur
Insaallah
Yani umarım inşallah