Keşke ölebilsem sınavım çok kötü geçti. Napmalıyım?

Türkçeye zaten pek önem vermemiştim. Türkçe aşırı zordu. Matemetiği herkes yaptı zaten. Keşke ölebilsem yaşamaya gücüm mecalim kuvvetim kalmadı.
Keşke ölebilsem sınavım çok kötü geçti. Napmalıyım?
Cevapla