Çok denemeye girmedim ama çok çalıştım ve kimya hariç iyiyim. Sizce yapar mıyım YKS'de?

Diş hekimliği istiyorum ama kimyam ayt hiç yok diğerleri iyi sizce yaparmıyım
Çok denemeye girmedim ama çok çalıştım ve kimya hariç iyiyim. Sizce yapar mıyım YKS'de?
Cevapla