TYT ve AYT'ye son günler çalışmak iyi mi kötü mü?

Ya arkadaşlar bunca zaman çok çalıştım artık çalışmak istemiyorum sıkıldım içimden gelmiyor 3 gün sonra sınav var bitireyim mi calismayi artık dinlensem mi bilmiyorum bu arada açık lise mezunuyum çalışmak iyimi olur kötümü olur bilmiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! TYT ve AYT'ye son günler çalışmak iyi mi kötü mü? teşekkür ederim KS 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi sıkmadan çalışacağım devam edeceğim çünkü çok çalıştım günlerim boşa gitmesin bazen neden bilmiyorum sıkılıyorum neyse ki şükür sınav günü geldi
TYT ve AYT'ye son günler çalışmak iyi mi kötü mü?
Cevapla