En Geç Ekim Sonuna Kadar Tyt Yi Bitirmeyi Düşünüyorum İyi Olur Mu?

Ben geçen sene de girdim ama %100 çalışmadım işte ama aşinalığım var konulara genel olarak. Sosyal ve Türkçe harici genel olarak tyt yi bitirmek istiyorum ve bence çok daha erken bile biter. Sonrasında ise Aralık sonuna kadar full ayt basıp deneme odaklı gitsem sayısaldan iyi olur mu?
En Geç Ekim Sonuna Kadar Tyt Yi Bitirmeyi Düşünüyorum İyi Olur Mu?
Cevapla