İyi bir yer gelmiyor. Yaşamaya hakkım var mı?

YKSde iyi netlerim yok. Sanki yaşamama da gerek yok. Çok kötüyüm. Ailem kafanı takma diyor ama zoruma gidiyor.
İyi bir yer gelmiyor. Yaşamaya hakkım var mı?
Cevapla