Bitik durumdayım şu an ne yapıcami bilmiyorum ne yapmalıyım?

Liseden sonra okumadım ben sınavda da düşük aldım sonra gitmedim evdeydim hep baktım hiç bir geleceğim hedefim yok yks girmeye karar verdim ilk başlarda çok hırslıydim 3 ay çok güzel çalıştım sonrası mi hüsran bütün yılımı berbat ettim sürekli uyku yaptı kansızlık beni aldırış etmedim hiç gitmedim doktora da kimi zaman depresyondan yattım şimdi kalmış 10 gün yetistiremye çalışıyorum ama olmayacak gibi içimde o okuma tutkusu o kadar çok varki çevremden herkes daha evlenmiyor musun diyip duruyor yaşım 24 ama okul kazanmak istediğim okulu kazanmak istiyorum açıktan okuyup tekrar gireyim mi sınava yoksa 2 yıllık istemediğim bir bölüme mi gideyim napim hiç bilmiyorum
Bitik durumdayım şu an ne yapıcami bilmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla