Netlerim yükselmiyor moralim çok bozuk ne yapmalıyım?

Tyt netim 45 o da düşmeye başladı ayt desen 8 9 şaka gibi dimi :D en son denemede 5 gelince kafayı yedim.. sayısalım hedefim hemşirelikti yök atlas verileri doğru mudur acaba bilen var mı? ayt 20 25 net istiyor.. lisem iyi bir lise ortalamam 80 lerde oldu lisede.. hep başarılı bir öğrenciydim sınıf birincilerindendim hep ama sayısala kafam basmıyor resmen 11. sınıfta da zorlanmıştım tyt m de rezil kaç bin yaparım 350k gibi geliyor moralim aşırı bozuk akrabalara laf olucam kuzenlerimin hepsı iyi yerlerde rezil olucam napmalıyım? Lgs den çıktı bir kuzenim hesapllamışlar 430 puan geliyormuş rezil olucam. Kafam almıyor bıktım artık 9 gün kaldı net met artmaz artık
Netlerim yükselmiyor moralim çok bozuk ne yapmalıyım?
Cevapla