Açık ögretim mi yoksa önlisans bölüm mü yazmalıyım?

YKS puanım çok kötü. Adam akıllı bir bölümü tutmuyor.
Mezunda ikinci senem tekrar girmek istiyorum ama ailem hayatta izin vermez.
Bu yüzden bir bölüm yazmalıyım. İki yıllık açık öğretim bölümü mü yoksa iki yıllık örgün eğitim mi? Bölümü yazıp tekrar sınava gireceğim. N'olur fikir verin.
Açık ögretim mi yoksa önlisans bölüm mü yazmalıyım?
Cevapla