Son sene çalışmak ilk 10 bine girmek için geç kalmak mı demek?

Arkadaşlar bu son senem. 9-10-11'i 90 ortalamayla bitirdim. Ortalama bir temelim var. Şuandan itibaren önümde 325 gün var. Babam ilk 10 bine girmek için geç kaldın diyor. Önümdeki günlerde sıkı bir çalışma yapsam sizce girebilir miyim?
Son sene çalışmak ilk 10 bine girmek için geç kalmak mı demek?
Cevapla