AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ben 200 almısım acaba iki yıl okuyup dikey geçis ole endüstri mühendisliğine geçsem nasil olur diyorlar seni yorarlar vs sizce
Kardeşim 700binde napıxaz biz..🤦🏻♀️
Ben üniversite okurken kötü bir zamana denk geldim ve okul hızlıca bitsin diye turist rehberliği okudum zaten ailevi meselelerden dolayı işimi yapamıyorum kafelerde çalıp söylüyorum hep iç mimar olmak istedim ama olmadı keşke olabilseydi
Herkesin nasibi farklı yerdedir Bazen zorlamamak gerekir bu yğzde kendini üzme bende psikoloji istiyordum 2. Ye girdim olmadı artık kısmetimiz başka bir yerdeymiş demek ki
sözel 60 bindeyim sosyal bilgiler öğretmenliği yazayım mı
Kpss den 80 üstü alırım diyorsan yaz, bence güzel bölümdür 😊
Puanım 207 iki yıllık saglik bölümleri kazanabilirmiyim lütfen bilen yardımcı olsun
Kesinlikle kim ne derse desin sen Kendi ilgi alanını yaz. İleride çok pişman olmamak için içinden geçenleri yaz kimseye kulak asma ben ailemin istediği bölümü okudum ve pişmanım açıkçası. Okuluda zor bitirdim zaten şimdi Kendi istediğim bölüm için sınava girdim sende böyle pişmanlıklar yaşamak istemiyorsan ailene herşeyi anlat
çok fazla düşünmeyin arkadaşlar türkiyede hangi üniversiteye giderseniz gidin doğru karar olmaz.. acı gerçekler:(
TYT puanım 266 ve sıralamam 617 bin, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Adalet Bölümü istiyorum ama puanım tutmuyor sadece sıralamam tutuyor, sizce kazanabilir miyim, şansım var mı?
Önemli olan puan değil, sıralama. Hayırlı olsun
@rabiaaktepee İnşallah teşekkür ederim :)
Sıralama daha önemli
@Ayse0501 teşekkür ederim :)
89 k dayım 82 ya da 85 lik yerin gelme olasılığı var mı acaba (esit agirlik)
Var tabi ben 17 K yapmıştım geçen sne çoğu yer geliyordu
Merhaba 250k sözel iş olanağı olan hangi bölümleri tercih etmeliyim?
Sınıf öğretmenligi geliyorsa yaz ya da gasteonomi
İnanır misin yemke ile alakam yoktur sınıf öğretmenliği ataması var mıdır sence?
Diğer öğretmenliklere nazaran daha fazladır diye düşünüyorum. İyice araştırmak lazım önemli konular bunlqr
Öncelikle merhabalar hocam. EA 50k sıralama ile devlet üniversitesinde hukuk gelir mi? Ucretli okursam en az maliyetle ne kadara okuyabilirim? şimdiden teşekkürler.
Büyük ihtimalle gelir bence araştırmayı çok iyi yapıp ücretli okumaya yonelmelisin...
Teşekkür ederim
Rica ederim🌺
Hukuk istiyordum
Şartlar bunu mümkün kılmadı
Adalet okuma ihtimalim var değerlendirmelimiyim mezuna mı kalmalıyım
Yardımcı olun lütfeeeennnn :/
Sen 21 misin 19 mu
Kaç kez yks ye girdin ki eğer yeniden hazırlanabilecek gücün varsa hukuk için yeniden hazırlan bence
@jsjwbwjwjwjw 21
İlk kez girdim
@ucaaanruh ama sanki gitsem herşey daha bi iyi olacak gibi daha düzenli bi yaşam stilim oluşur gibi
Hedefine ulaşacağını düşünüyosan mezuna kalmani tavsiye ederim ben de iki kere mezuna kalmıştım ama sanki pek mezuna kalma isteğin yok gibi adalet okumak ister gibi bir halin var istersen iyi düşünüp hangisini okumak istediğine karar verip ona göre yolunu çiz bence
O esnada sınava tekrar hazırlanmayı planlıyorum olmadı DGS ile geçiş şayet mezuna kalırsam bu beni geriler gibi düşünüyorum süreci yönetemezmişim gibi
Üniversite okurken yeniden hazırlanmak senin için zor olabilir DGS ile geçişi genelde söyleyip geçemeyenlerinde sayısı hiç de az değil. DGS ile uğraşacaksin, okuyacağın bölümün vizeleri finalleri de olacak bunun yanında üniversiteye hazırlanmak seni daha da zorlar , acaba hiç bunlarla uğraşmayıp yeniden üniversite sınavına mi hazirlansan senin dusuncen nedir
Hiç bilmiyorum ki
Yaani çevremde okuyan insan yok
Danışabileceğim
Hani zamanda kaybetmek istemiyorum onun dışında burada ailemin yanında çalışma ortamını ne kadar sağlayabilirim ki oysa diyorum farklı bi şehirde sadece kendi eğitimimle meşgül olurum gibi düşünüyorum ama doğruyu yanlışı ayırt edecek kadar deneyime sahip değilim :/
Ben üç kere girdim üniversite sınavına hata yaparak deneyim sahibi oldum elimden geldiğince size yardımcı olmaya çalışıyorum. Bir iki senelik bir zaman kaybı geleceğinizi sekillendiriyor, sonradan pişman olmamak için şimdiden doğru bir şekilde bayağı düşünmeniz gerekiyor. Ailenizin yanında çalışma ortamınız yoksa üniversite okurken yeniden hazırlanın isterseniz ya da belki de sonradan nasibiniz vardır DGS ile gecis yapabilirsiniz
Aslında haklısınız
kendime yeniden şans tanısam herşey daha güzel olur gibi ama işte bilemiyorum ki
Yeniden hazırlansam muhakkak şu an ki durumdan daha iyi bir yerde olabailirim dediğiniz gibi bunu cidden düşünmem lazım
O bölümün sınavları dersler ve ayrı bir şehire ortama alışma süreci…
Size de aşşırı teşekkür ederim
Yaani benimde hiç bi bilgim yok ki beni ne bekliyor ne olacak sonra geçirdiğim kötü zamanların etkisi…
Bana kalırsa yeniden şansınızı deneyin hazırlanın yks ye ne kaybedersiniz ki geleceğiniz için bir sene çok da bir şey kaybettirmez belki de o bir sene size çok şey katacak. Yapabileceginizi düşünüyorsanız enerjiniz emek verecek gücünüz yoksa yeniden deneyin bunlar mevcut değilse hiç denemeyin psikolojiniz bozulabilir, rica ederim inşallah söylediklerim sizin için yol gösterici fayda sağlayacak niteliktedir.
Bana sorarsan. Kendimden örnek vereyim bende 2. Kere girdim Her sene daha da zorlaşıyor ve ne llcağı belli değil artık kendimi Bir şekilde Geliştirmek istiyorum ğniversite ortamını tatmak o sıkıcı ders çalışma günlerinden sabah 5 te kalkıp çalışma... Hiçbirine eeğmedi ama bu sene sıralamalar çok iyi geldi seneye bu Hakkı bulamam gibi geliyor bu yüzden tercih yapacağım
Sende benim gibi düşünüyor isen Tercih yap Ama birkez daha kalmaya gücün varsa. Kal tabi
Ahh ahhh
Yaani tam anlamıyla bi Yks çalışması yaptım denilemez
Ama çoğu git diyor azı kal diyor
Kader ne gösterir hiç bi fikrim yok
Teşekkür ediyorum tekrardan o güzel düşünceleriniz için
Peki istediğiniz bölüm geldi mi?
İstediğim bölüm psikolojiydi gelmedi fakat Sıralamam iyi olduğu için Başka bölümler arayışı içersindeyim
Ben teşekkür ederim
Umarım herşey gönlünüzce olur ❤️
daha. Çok var inşallah sende doğru bir karar verirsin ve bu karar hakkında hayırlısı olur💜
450 puan çektim bu yıl. Aklımda Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi var sadece. İzmir dışında okumayı düşünmüyorum zaten. Ayrıca OBP 90.
Kazanabilir miyim? Hukuk bölümü için "işsiz bırakıyor" diyorlar, bu ne kadar doğru?
Eşit ağırlıktaydım fakat Sözelde 226 bin sıralama yapmışım Bu sene sözelden hazırlanmaya karar kıldım. Sözelden 20 bine çekebilirmiyim?
Yanlış yönlendirmek istemem ama yaparsın bence. Ben de eşit ağırlığım ve sözel derslerden nefret etmeme rağmen sözelde 38 bin yapmışım
Teşekkür ederim falat artık ne olcak ne bitcek diye düşünüp durmaktan yoruldum sistem değişiyor ve daha da zorlaşıyor ne olcağımı kestiremiyorum o gücü kendimde bulsamda ve Sözelde istediğim bölüm için en az 30 bin yapmalıyım 30 küsür bile yaparsam yanarım 1 yılım daha gider böyle düşüne düşüne tercih yapmaya karar verdim
Tyt 0.18 kat sayılı puanım 295 383k anestezi istiyorum. Tercih sıralamam nasıl olmalı?
Merhaba ben tytden ham 216, yerleştirmede 268 yaptım. Bu puanla polislik yazabilir miyim
Kız basına polis mi olacan len knk😂😂🤭
Knk polis olma bence
Neden olmayayım knk
Yani kızlara yakışmıyor be yanlış anlama da
Öğretmenlik yazsan?
Şahsi fikrim tabii
Eşit ağırlık 65k. Psikoloji istiyorum. Sakarya Üniversitesinde psikoloji yeni açılan bir bölüm sizce nasıl. Gidilir mi? Ben kendim kocaelindeyim yakın olması avantaj. İstanbul'da bazı özel üniversiteler tutuyor tam burslu ama bursu kaybetme durumunda maddi açıdan zora düşeriz. Sakarya üniversitesi 68k sizce tutar mı?
Tutar yaşınız kac
12 bin sıralama ile hangi bölümler tercih edilmelidir sizce?
Sayısal
12bine mi girdin
Hiç inandırıcı değil de ondan yani
İnandırıcı değil derken ahahsahhshdhahax
12 bin mi yaptın yani gerçekten
Yoksa öylesine mi soruyon knk
Tyt Ayt Kaç Yaptın?
Yani 12 bin yapan biri nereye gideceğini de çoktan karar vermiştir bence
Kendim için sormuyorum zaten bir tanıdığım için soruyorum
Hee anladım kdkdfkffkf
Kusura bakma özür dilerim
sorun yok ahahshahqhdx
Peki kkdkkff
Seçim yaparken referansları ne şekilde tutmalıyım bilmiyorum?
Merhaba 243 puan, 872 bin sıralama yaptım. 2 yıllık yazacağım, tercihimi kaç binden başlayarak hazırlamam daha doğru olur, 600 binlik yerin gelme ihtimali var mı?
Elif hocam, bu sene mezun senemdi. Geçen sene hata yapıp istemediğim bir bölüm yazdım. Gelince de gitmedim. Bu sene istediğim bölüm doğu illerinde geliyor. Kırık OBP ile tercih yapmam mantıklı olur mu? Yoksa önümüzdeki sene tam OBP ile mi yerleşmeyi beklemem doğru olur?
Merhaba Elif Hanım,
Ücretli hukuk okuyorum. Bu sene devlette hukuk kazanmak için tekrar sınava girdim. Sıralamam 30k geldi. Tercih listemi hangi sıralama aralığından başlatmam doğru olur, son tercihim hangi sıralama aralığında olmalı?
Erkekler Ne Diyor
çok şükür Üni işini bitireli çok oldu be Elektronik Haberleşme Müh. okuyup bitirdim.
Herkese başarılar
Kendi işinizi yapıyor musunuz? Bu devirde mühendislik insanı korkutuyor iş bulma konusunda. ( üni öğrencisiyim müh okumuyorum) merakımdan sordum
şu an napıyorsun
@Originals uzun süredir kendi işimi yapıyorum bu konuda şöyle bir yol izledim
Okul süresince hem okuyup hem de çalıştım ( Staj değil )
Bu tecrübeyi artırmakla beraber Ticari bir görüş de sağladı arkasından başarının gelmesi zor olmadı.
Merhaba, sayısalda 100.973 gibi bir sıralama yaptım. Tercih aralığımı hangi sıralamalar arasında tutmalıyım? Teşekkürler
Baraj alti kaldım napcam ben yardımcı olun lutfen
Merhaba elif hanım 1 milyon 492 bindeyim 1 milyon 332 binlik üniversite gelir mi
Sayısal 15k sıralama geldi bu aralıkta Tıp ve birkaç mühendislikten başka bir şey yok, sizce daha düşük bölümlere de bakmalı mıyım?
ikiyuz puan ile ne yapabilirim
Terörist bile olamazsın
Jslakamznznxx
Hocam 139 puanla nereye yerleştirim
Tuvalet temizleyiciliği
Teşekkür ederim
Zor bi durum ya
Güzel bir yazı olmuş
Merhaba elif hanım
Ben 204 yerleştirme puanım var
Birde 227 ek puanlı yerleştirme puanım var bunlar nedir nasıl tercih yapanbilirim liseyi harita bölümünde bitirdim