AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Merhaba 216 puan ile besyo tercih edilebilir mi gelir mi?
Öncelikle merhaba size bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim. İstediğim bölüm için sıralamam yetmiyor arada 35k fark var sizce gelme olasılığı nedir? Bu arada özel okul %50 burslu
Eğitim sistemi her geçen gün dahada saçma bir hal almaya başladı kusura bakmayın hocam...
En zor dönem sınav be tercih dönemi
Puanım 252. Lise çıkışlı hemşire yardımcısıyım. Puanım tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik / sağlık kurumları işletmeciliği ne tutuyor sizce tercihte öne hangisini koymalıyım ve hangisi daha iyi bir meslek
Sözel kısımda 192 bine girdim sizce önü açik tercih edebilecegim ne var? Yardimci olun lutfenn
Gastronomi ve ilahiyat ama sende ilahiyatçı tipi yok
Merhaba ben resim öğretmenliğini istiyordum ama gelmedi resim fakültesinide garantiledim ama öğretmen olamayacağım bu konuda öneriniz nedir başka bişey okumak istemiyorum hep hedefim buydu mezuna kalsam da aynı puanı alacagımı düşünüyorum (223)
Ben istemiyorum ama mecbur tercih yapacağım.. Sizce sözel kısmından hangi yerler gelebilir..2 yıllık olsa bile sonradan 4 yıllığa geçiş yapmak istiyorum. Ve malatya inönü edebiyat öğretmenliği gelme şansı var mı acaba? Orayı çok istiyorum. Nereleri yazabilirim yardım edermisiniz
Tarih, edebiyat var sözelde
@Yayburcukizi atama yok diye göndermiyorlar malesef
Bir şey sorabilir miyim? Edebiyat ve türkçe den kaç doğru ve kaç yanlışınız var yazar mısınız
Doğuda tıp mı batıda diş mi çoook kararsızım
Ege diş yaz geç abi, tıp okumak çok zor hem de dişte daha çok para var
@yavuzzcan13 ben de öyle düşünüyorum ama kararsızım
Gano ile yatay geçiş yapabilirsin
Uluslararası ilişkiler okumalı mıyım önü açık mı üniversite önemli mi
Yurtdışı hayalin varsa kesinlikle tercih etmelisin.
Peki üniversite önemli mi sizce
Üniversite de bir tık önemli fakat önceliğin sen olmalısın. Yani kendini geliştirmen daha önemli.
2 yıllık bölümlerde hangisini önerirsiniz gıda teknolojisi mi, fotoğrafçılık , radyo televizyon,çocuk gelişimi, büro yönetimi ve sekreterlik mi? Puanı daha düşük olan yerlerini mi seçmeliyim yoksa puanım tam yeten yerleri mi? Yardımcı olursanız sevinirim, lütfen
Çocuk gelişimi
Tip okusak uzaktanmı okicaz çok sacmq
Uzaktan okunacak en mantıklı bölüm hangisi?
Hiçbir bilgi yokken elektrik bölümü uzaktan okunabilir mi?
Mekatronik uzaktan okunur mu?
Tavsiye edebileceğiniz bölüm var mı?
Mekatroniğin içinden gelmiş biri olarak sana rahatlıkla söyleyebilirim ki, eğer ilgin ve bilgin yoksa kesinlikle tercih etme. Çok zorlanırsın. Hadi bilgiyi bir şekilde toparlarsın fakat insanın ilgisi olmayınca çok ağır gelir konular.
yıldız teknik üniversitesi fizik bölümü tutuyor gitsem bitirdiğimde iş bulabilir miyim
Merhaba hocam. 200.000 sıralamam var EA da 150.000 lik yerin gelme olasılığı var mı?
Güzel paylaşım
üniversite okumak boş
merhaba ben ayt de barajı birkaç puanla kaçırdım ve mezuna kalmak istemiyorum kesinlikle 2 yıllık bir bölüme gidip dgs sınavı ile 4 yıllığa yükseltmek daha mı mantıklı sizce?
Merhaba hocam. tyt bölümlerinde sıralamalar düşer mi yani 200 binlik bi yer 250 bin olur mu?
Sayısalda 122 k sıralamaya sahibim Gecen yil 90 binle kapatan mimarliga girme sansim var mı Sizce bu yil mimarlik siralamalari düsermi
Önceden yaptığım bi tercih var şu an aktif gorunuyo ama okul puanım sıfır ve 2 yıllık yani önlisans bu sene tercih yapabilir miyim lütfen cevap verin okulu nasıl silebilirim
merhabalar ben önlisans sağlık bölümleri yazmayı düsünüyorum da acaba hangisine öncelik vermeliyim? fizyoterapi teknikeri, tıbbi sekreterlik ve tıbbi laboratuvar hakkinda bilginiz var mı?
Enerji mühendisliği okumak isteyen bi tanıdığım var. Ne düşünürsünüz?
300 puanla 113 bin sıralama söz hangi bölum hangi üniversite okunmalı
Naz hanım öncelikle hayırlı olsun ve şunu belirtmem gerekirki hocamızda belki benim gibi bir cevap yazacak sana Türkiye gibi bir ülke de hele ki ÖSYM gibi bir sistem de gençler genellikle sıralamasına ve puanına göre meslek seçiyor aslında bu çok yanlış bir strateji senin tercih edeceğin bölüm kendi yeteneklerine isteklerine ve hedeflerine yakın bölümler olmalı ama Türkiye de sıralama ve puanı tutmayan gençler ya istedikleri bölümü okumak için bir yılını daha kurslara yatırıyor ya da istemedikleri ama olursa olsun da yeterki millet kazandı desin deyip hedefinde olmayan programları tercih ediyor size tavsiyem hedefindeki bölümü yaz
Merhaba,
Ben üniversite öğrenciyim. Tübitak projesi için hazırlık yapıyoruz. Fikri öğrencinin katkısı olmadan danışman hocanın bulması etik ihlali midir? Sizin sorunuz ile ilgili değil ama cevap verirseniz mutlu olurum. İyi günler
Aşçılık ve gastronomi arasındaki fark nedir
Aşçılık 2 yıllık, gastronomi ise 4 yıllık
Aşçılık okursan kurufasulye yapmayı öğrenirsin. Gastronomi okursan ıstakoz yapmayı suşi yapmayı öğrenirsin
Benim mf sıralamsm 150k sizce yıldızvteknik kimya bölümü mü yoksa sakaryada hemşirelik mi daha hayırlı
katkılarınız için teşekkür ederim
Ea dan iç mimarlık ve çevre tasarımı okumak istiyordum ama ea puanim hesaplanmamis bile 160 puan almışım barajı geçememişim sizce iç mekan tasarimi okumali miyim 2 senelik bir bölüm ve mesela ic mekan tasarimi okurken yatay geçiş falan yaparak iç mimarlik ve cevre tasarimina geçiş gibi bir hakkım var mi lütfen yardimci olun:(
sayısaldan 549 bine girdim devlette hiç bir bölüm yok mu bu sıralamada
Erkekler Ne Diyor
Bi soru sormanızı ıstesem sizden takipciniz cok olduğu icin bana çok yorum lazim
Merhabalar, ben sayısalda 33.900 sıralama yaptım fakat ne yapsam bilemiyorum. Yurtdışı imkanı yüksek olan bir yer istiyorum fakat Türkiye’de kalma durumunda da işsiz kalmak istemiyorum.
Okul birinciliğim var o yüzden sıralamamın yetmediği yerleri de bir ihtimal tutar diye listeme koyacağım. Sınava odtü havacılık ve uzay mühendisliği hedefleyerek girdim. (6k sıralama) Ama yine de deneyeceksem de pek mümkün görünmüyor. Şu an ise ODTÜ İnşaat Müh.
ODTÜ Mimarlık
Necmettin Erbakan Üni. Uçak Müh.
arasında hangilerine öncelik vereyim arada kaldım. Hangisinin iş imkanı, yurtdışı imkanı daha iyidir?
Fikrinizi alabilir miyim acaba?
Helal olsun hocam guzel hizmet veriyorsunuz..
Hocam sözel de okul öncesi öğretmenliği çok istiyorum 100 bindeyim hangi öğretmenliklrr veya bölümler seversem okul öncesi öğretmenliği geçiş yapabilirim ve gastronomi geleceği var mı
Merhaba bizimi maddi durummuz pek iyi değil tam burslu bir üniversiteye hemşirelik yerleşebilirim tabi durumlarimiz iyi oadigu için acaba üniversite ortamında problem yaşar mıyım bir takım on yargıların var
Birde tam burslu okurken hani burs durumu yüzde 50 bursa falan dönüyor ya o koşullar hakkında da bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekürler
Bilgi belge yönetimi sizce okunur mu?
Benim kafam karışık değil gayet netti
Geçiniz totomun uzmanı
Ben o yoldan geçtim sağolun
Herzın hedeflerıne ulasmsı temenlımle
Ne işe yariyo bu
Kendi sıralamamdan, 50-60 bin daha yüksek bir yeri yazsam gelir mi? . d
İyi ki bi akademisyen olmuşsun ezbere sistem dr
Meslek seçimlerinde neye dikkat etmem lazım
Ben FARKLİ BİR SORU sormak istiyorum.
Artık günümüzde bir çoğumuz iki üniversite mezunu.
ÖSYM ' sen son mezun olunan üniversite görünüyor. Peki mezun olan kişi ilk universitesine göre Kpss tercihi yapmasi gerekirse, son mezuniyet başka olduğu için tercih dışı mi kalacak?
Mantıken bu duruma geliyor.
Çok saçma. degil mi?
Merhabalar EA da 156k geldi psikoloji yazmak istiyorum. 120-130k dan başlayıp 160-170k Lara kadar yazmayı hedefliyorum sizce mantıklı mı ve ne önerirsiniz?
Elif Hanım 35 yaş ve sonrasında hayal ettiğimiz bölümü okumak için uğraşmak zaman kaybı mı yoksa son kez olsa bir fırsat mı Çünkü Günümüzde yaşında dahi üniversite bitiren gençler bile açıkta kalıyor ikincisi Türkiye de üniversite de bir program okumak için gençler genellikle sıralamaya ve puana dikkat ederek hareket ediyor bu aslında mantıklı bir yaklaşım olsa da kişinin kariyeri deki hedeflerini belirlemesi açısından mantık dışı istediği programı tutmayan gençler ya bir yıl daha kurslar da zaman kaybediyor ya da olsun artık hangi bölüm diye iistemdiği bölüm de zaman harcıyor buda niteliksiz bir mezun ordusu yaratıyor öğrenci sayılarının aşırı derece de artması mezunların çoğalması kamu ve özel sektör de istihdam sıkıntısı yaratmaktadır bu da yurt dışına çıkma imkanı olan gençlere beyin göçü sağlamaktadır ama bu beyin göçü eskiye göre farklı olmaktadır eskiden nitelikli başarılı gençler ülke de imkan olmadığı için kaçarken şimdi de imkan olsa da istihdamındaki sınırlı kadro ve istedikleri bölümleri okumayan ve sırf üniversiteli olmak için kariyer tercihler olmayan milyonlarca program mezunu insan yurt dışına gittiklerin de işçi olarak bile oralar da iş bulamıyor çünkü gittikleri ülkeler de ki üniversite Sistemi Türkiye den daha farklı ve niteliklidir ki mezun olduğu mesleği oralar da yapmaları biraz çok zor o yüzden Türkiye de gerçekten çeyrek asırlık bir sistem bozukluğu var ve bu derinleşerek devam etmektedir soruma gelince bende sistemin kurbanı oldum ama amacım hayal ettiğim programı okumaktır lakin bu alan da zaten iş amacım yok yaş haddi ile normalde güvenlik görevlisiyim hayatımıza bu şekilde devam ediyoruz tabiki hayat da iken bir kez olsun kendimi istediğim hayal ettiğim bölüm de görmektir temennim ise Artık Türkiye nin asırlık eğitim sisteminin bir an önce düzelmesi ve gençlerin istedikleri hayal ettikleri meslekleri yapmasıdır saygılarımla
Yeğenim Türkiye sonuncusu olmuş 😂
😂😂ciddi olamazsın
Cidden 2 milyon 210. Kişi olmuş 😂
Yaa😅 bence sondan birinci olmakta büyük başarı tebrikler🤭
Bence de dünden beri kutlamasını yapıyoruz biz bunun 😅
Merhabalar, sözelde ham sıralamada 1453, yerleştirmede 1642. oldum. Eşit ağırlıkta 90k. Tercihlerimi neye göre yapmam lazım? Bu sene hiçbir seneye benzemedi o yüzden tercih yaparken neyi baz alacağımızı bilemiyoruz. Okulların puanının düşeceğini herkes biliyor ancak sıralamaları ne olacak acaba?
Sosyal bilgiler öğretmenliği
Merhabalar, sözel 31 k dayım özel eğitim öğrt istiyorum öneriniz nedir?
bu tarz etkinlikler dahada arttirilmali
Adam akıllı bölüm seçin
teşekkürler
Bizi torpille iyi bir kurumda guzel bir maasla saygin bir pozisyonda ise alacak kisiyi nasil bulabiliriz? Tavsiye verin hadi bakalim
Yorumları okumaya geldim
Başarı sıralaması 150 bin olan biri için EA alanında hangi bölümleri tavsiye edersiniz.
Mezuniyet sonrası iş bulma sıkıntısını da göz önünde bulundurarak.
Çok iyi
Ümitim gitti
Bir kez daha dene...
Benimde puanım 300 sıralamam 700