Önceleri derslerimde iyiydim. Ama şimdi o kadarda isteğim yok. Neden?

Ben geçen yıl sınavı büyük başarı ile geçtim. Ona kadar yani 2019-2020 de zorlu çalışma zamanından geçtim.2020 -nin yazındq sınqv cevapları çıkanda onun mutluluk qazıyla yaz boyu da çok çalıştım. Ta ki, ağustosda dershaneye gitmeye yime başladım. Nedense artık o kadar da motivasyonum yoktu.2020-2021 ders yılında motivasyonsuz çalıştım. Bu yıl böyle olsun istemiyorum. Ne yapmalıyım? Lütfen yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
Test çözmede o kadar problrm yok. Ama konu çalışan zaman isteksiz gibiyim.
Önceleri derslerimde iyiydim. Ama şimdi o kadarda isteğim yok. Neden?
Cevapla