2021 YKS an itibariyle tamamlandı! Neler hissediyorsunuz?

Öncelikle AYT'ye girenlere geçmiş olsun, dil öğrencilerine de başarılar diliyorum.
Hepiniz için yorucu bir süreç oldu ama bu zor sınavı geride bıraktınız, neler hissediyorsunuz bakalım?
2021 YKS an itibariyle tamamlandı! Neler hissediyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
YKS'nin daha tamamlanmadığını biliyorum, başlıkta çoğu öğrenci için tamamlandı yazmıştım ama site yönetimi değiştirmiş. Lütfen bununla ilgili yazmayın 😊.
2021 YKS an itibariyle tamamlandı! Neler hissediyorsunuz?
Cevapla