AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
Gerçektem ben de bi ara sessiz sessiz ağladım hoca sakin ol dedi. Acımamışlar
LGS de buna benzerdi son 4 yilinnrn zor LGS sınavı imiş
Katarlı olsaydın şimdi üniversiteye girerdin.
+1
bildiğim kadarıyla katarlı muhabbeti sadece askeri personeller için geçerli
@sadediter onu boş verin her yıl Yös sınavı ile parayı basarak Tıp okuyanlar var (ve paralarda çok büyük mevlalar değil )
@GaripKızbüş evet, ne kadar göçmen var muhacir var vatandaşlık alıyor, aslında dosyaları açsak Türkiye'nin yarısının kökeni başka ülkelerde böyle bir şeyin olmaması lazım
@halaburadamisinsen evet ve yabancı kökenli öğrencilere ise kendi dillerinde sınav yapılıyor en kötüsü olan sadece matemetik soruluyor (biz tytde 9 ders birde sayısalclar olarak aytde ise 4 derseten sorumluyuz adamlar sadece matemetik çalışıp tıp kazanıyor) Sınav sistemi başlı başına hatalı
Herkes zorlandıysa puanlarda düşecektir otomatik olarak
Herşey varacağına olur bende ilk sene senin gibiydim sınavdan sonra sonuclar açıklanınca herkes benle dalga geçti sonra kafaya koydum ve başardım şimdi hava harp okulu öğrencisiyim
Bu kadar üzülme dünyanın sonu değil seneye bir daha girersin hakkın da hayırlısı olsun bu kadar üzülecek bir şey yok
Onu KS insta tweetırda boş bos vakit geçirirken düşünücektiniz
Kardeş zor diyosunda kazananlarda sizler gibi aynı beyine sahip
ders calısmadığınızı itiraf et
Yeğenim Evet zor ama hayatta hiçbişey kolay değilki umudunu asla kaybetme sürekli odaklan ders çalış einştein deden hiç uyumazdı
Tamam Sen kurtardın ne gerek var o kuyruğa girmeye. o girenler ilkokul sorusumu bekliyodu 😂🤣
La sınavı kazandım diye bir bok yemissin gibi artislik yapıyorsun herkesin hayatı aynı değil artislik yapmadan önce bunu dusun
Gazali_123
Kime diyon bu lafları banamı?
Sana diyorum tabiki
Bana diyecegine diğer yorumcuya desene
Ben sınava girmedim
Herkeside kastetmedim
Bu sınavlar zeka işi
Sen niye balık gibi ortaya atladın küfür ediyon
?
Çünkü götük yapıyorsun bir de kendin girmemişsin bile daha büyük gizlik yapmışsın
iyide bunlardan sanane sen niye üstüne aldın
Şu aptalca yorumları yapan herkesin üzerine sabah yumurta yiyip öğlen kusmak isitiyorum ya da isal olmuşken ağzına sıçmak
Çünkü bu yorumlar beni igrendiriyor
Bak gazali sana yorum yapmazlarsa ağzını bozma dedigin gibi herkes dertli gergin biri sana sataşır ağzınin payini ver ama tanımadığın insanlara cirkin yorumlar yazma
Çalışmış birinin sınavda başarılı olmasının tek anahtarı var o da sakin kalabilmek. Bugün kötü geçti deyip üzülürsen yarın ki sınavı da yakarsın aklında bulunsun.
Sen elinden geleni yaptın bunun farkındasın gerisi kader artık , hayırlısı olsun.
Okulda öğretilen ile sınavda çıkan sorular çok farklı ve kitap okumanin ne derece önemli ortada olduğu da açık. Çözümler belli ama önüne geçilecek bir şeyler yapılamıyor ayrıca şu var herkes aynı sınava girdi sana zor geldiyse başkasına da zordur başkasına da uzun gelmiştir. Herkes eşit en azından soru ve süre açısından. Sınava girdin çıktın umarım güzel geçmiştir , düşündüğüne yakın bir sıralama gelir
Şimdi buralarda takılmak sana sadece dezavantaj son tekrarlarını yap yarın ayt kas sınavı ayt kazandırır tyt değil ha iki yıllık bölüm istiyorsan o ayrı:)
Okulları dershaneleri kapattılar üstüne sınavda zorladılar. Mantık dışı cidden. Geçmiş olsun.
20 net gelse dua edicem Türkçe sorularında şıklar birbirinin aynısıydı şıkları eliyorum 2 şık arasında kalıyorum şıkların ikiside aynı şeyi söylüyor zaten bildiğin kumar ya bune böyle..!
30 a yakin deneme az millet yuzlerce deneme cozuyor
Son aydan bahsetmiştim her gün deneme çözdüm, diğer aylarda ayda 2 tane çözüyordum, son ay her gün çözdüm.
Üzülme kuşum herkes aynı zorlukta yarıştı
Ama gerçekten yani öğrencilere öğrendiklerini sorsalar gam yemem asla ama yeni nesil soru diye diye saçmalıyorlar. Yeni nesil soruda cevap belki 2 üzeri 3 ama soruyu paragraf gibi sordukları için anlamaya vakit kalmıyor. Of..
Hedefin ilk sınav değilse morqlini bozma ben ilkinde 280 binlerdeydim, ikinci sınavdq 52 bininci oldum, o yüzden her şey bitmedü takma
Sadece mat zordu türkçe geçen seneye göre oldukça basitti
Aslında mat zor degildi sadece uğraştırıcıydı ve Türkçe de paragrafların içerikleri yüzünden anlamak zordu o nedenle de vakit kaybettik ve matematiğe uğraşacak zaman kalmadı.
Millet deneme bırakmıyor piyasada sen 30 tane çözdüm diyorsun 30 deneme ile olacak iş değil
Belirttim az önceki bir yorumda. Son bir ayda 30 deneme çözdüm yani her gün ve son denemelerime göre sınavı karşılaştırdım çünkü genelde son denemelerde ne yapiyorsan sınavda da önü yaparsın diyordu hocalarımız.
Yapcak birşey yok kasma
Tek ebn sanmıstım herkes oyle halıba bende yetıstıremedım cok sıkıntıya gırdım valla cöanxşaşşa
benimki fena geçmedi ama istediğim bölümü kazanabileceğimi düşünmüyorum:(
Keşke 50 dk mı ayırsaydım türkçeye 80 dk ayırdım :)
Sürem yetmedi benimde
Felaket iğrenç bi sinavdi çok zordu
Çok fazla heyecan ve stres yapmışsın.
hayır bir tek sen değilisn hatta ilk değilisin ve malesef son da olmayacaksın...
Evdeki hesap çarşıya uymamış
sakin ol ve sonucu bekle ye iç eğlen
Tek degilsin ama herseyi basarabilirsin
Sınav psikolojisi çok farklıdır.
Üzülme ya okuyunca da tıp olmadıkça faydası olmuyo
Hahaha olur öyle ya murphy kanunları
Okuyanda bişey olamıyo okumayan da nasıl bi ülkeyiz awk
Sorun ülkede değil eğitim düzeyinde şartları zorlaştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar sonra da milletin amir memur olmasını bekliyorlar 😒
Hemen ümidi kesme daha bunun ayt di var
%40 alınan sınavı böyle yaptılarsa %60 alınan sınavı nasıl yaptılar diye korkuyorum
Korkma başarmışsındır hem bu ilk heyecanı atma oldu
Çalışmazsanız sonuç bu maalesef
Profesör deilsen girme bacım ne işin var tytde
Ösym yine belli ki... Yapacağını yapmış.
30 deneme az sanki gibi
Bir daha hazırlan gençsin
Siz SAT'ye girmemişsiniz.
Onedir
@yatyanıma Amerika'da üniversite eğitimi almak isteyenlerin girdiği bir sınav
Hmm beleş mi eğitim peki
Beles se biwzde girelim
100 dolar arkadaşlar nereye gidiyorsunuz 😅. Sınav ücretinden bile para alıyorlarsa bu kadar 20 bin 30 bin dolar lazim
sen çalışmadan girmişsin sat matematikte soruların tamamını ben sürenin 2/3 yapıyordum
Bime gir çalış, le cola almaya gelirim
Boş yapma bende 2010 de LYS ye girdim ilk 50 bindeydim herşey çalışarak olur boş yapma kes
hayaller tyt bağlı depil
Okumak bos mk
dedi bim kasiyeri aşlıhfşadhfa (şaka)
Eczaciyim.
(şaka) fakat okumak boş değildir. Bunu demek istemezdim fakat, Türkiye de okumak boştur.
Turkiye de okumak bos
Dm atmayan bi sensin😀
Bir de ben
Bir de su sınava keyfii girenler girmeyin allah aşkına ya sıralama kayıyor
Hayırlısı olsun
Üzülmeye değmez di mi ama
Böyle sınavlar kumar diyorum hep zaten
Umarım hayatın başka şekilde güzelleşir
Herkes için iyi geçmiştir umarım
Matematik?
Geçmiş olsun sister
Mezuna kalıyorum 😑
hayırlısı...
Yalnız değilsin
Tytyi bosver aytye odaklan
Ayt inadına zor olmazsa adım da.. değil 😔
ne adın?😂😂 ayt calisana kolay kxksks
Biz ozle mi gecsek napsak surekli bana yazıyorsun kdksks
Eniştem olcan sen knkma alacam seni
Bizim aile hep adımı şaşırıyor yahu halbuki çokkullanılan bir ad😂😂
Alsana sıkıysa 😂😂
Güneş mi adin xjsns
İstemiyorsan zorlamim knk bekar kal çok ta şey deel yani
Hıhı yok ay sjsjsj
alabilirsin kanka bekarim su an jdjsjsj
gelsene ozle
Yz
Yok gelmem 😏😏
Valla sana denk geliyor um ben 😂kasıt yok
ayarlican mi kankana zjsjjs
Kankama mı yazık olur sana mı bilemedim sjsjs
Bölümün ne senin yaa eğer iyi bir yerse ayarlarım sizi 😂😏
Iyi bir yer kanka milyon insanin hayali
Cidden ciddyiyim
😂trol bir meslek çıkacak hissettim
Tıp falan değil yani
Tıp kanka
Sjsjs 🤣 hadi be 😂 inanammı
Gidimde dim sana doktor buldum yks ye çalışma bidaha 😂
hahha di
Deyiverdim gitti 🤣çay içersiniz artık ama bakcaz
Gelince yazar sana cevabını olduğu gibi iletçem bizde yalan olmaz sjsjsjs
😂😂😂
Peki bekliurm
Zordu
Üzücü..
Hayır
sonu işsizlik zaten...
Yenisini kur 👍
Ya nasip
Değilsin
Zor be
Geçmiş olsun