- YKS2026 konusunda 421 cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, sınava kendini deneme amaçlı giren biri olarak şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki çok test çözüyorum ve çözdüğüm testlerle TYT sınavındaki soruların (özellikle Türkçe bazında) hiçbir alakası yoktu. Çok çeldiricili, birbirine yakın şıklar vardı birbirine. Geçmişte Türkçe'de başarı yakalamış, kendini ispatlamış biri olarak söylüyorum bunu yani o bakımda içiniz rahat olsun. Öğrencileri elemek adına bir sınav hazırlamışlar resmen. Eğer sonucunuzu yeterli görmezseniz, seneye tekrar girersiniz ve daha iyi yaparsınız merak etmeyin. Dünyanın sonu değil bir sınavdan istenileni alamamak :) Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
402 Yorumla- +1 yıl
evet çok güzel yazmışsınız harikasınız.. üniversiteye seçerken bile insanlar elensin diye uğraşılıyor.. belki de üniler çok diye.. e madem yeterli kadar üniversite açın ona göre kalitelileştirin dimi.. her şey de tam bir fiyaskoyuz!
- +1 yıl
@Kubbozkurt evet aynen öyle maalesef. Teşekkür ederim.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBugun sinavda bir ara saniyelik su icip nefes aldigim sirada bunu dusundum (sürem cok sıkıntıya girdi. Nefes alacak vaktim yoktu resmen) tum gelecegim su iki saatlik sinava bagli. Su bir soruya bagli. Şu bir sorunun dogru olmasi beni kac bin öne taşıyor. Ne kadar kotu. Ne kadar adaletsiz. Bir soru yuzunden belki de hayalim olan bolume giremeyecegim. Saniyelik bunlar gecti aklimdan. Sonra sinav çıkışı buydu işte. Ne hayalin önemi var ne, yeteneginin. Bu ulkede tum hayatin su 135 dakikalik sinavin dudaklari arasinda. Adalet yok. Her sene soru dinamigi farklı. O kadar emek. O kadar para yatırıyorsun. Arabayla eve donerken keske bu ulkede doğmasaydım dedim. Egitim sistemi yüzünden guzelim ülkemi sevmez hale geldim. Yani diyecek yapacak bir sey yok artık. Bu çark degismedi degisecek gibi de gözükmüyor. Adaylar beklediklerinden kotu gelmez umarim. Sevmedigim bir bolumdeyim. Istedigimi kazanamadim. Inatla tekrar girdim ama yok. Bu ulkede hayalim oldugu bolume girmen bile lüKS oluyor. Işin kotu kismida basen kendimi sucluyorum. Sen salaksin. 2 saatlik sinavida yapamiyorsan okuma diye kendime yukleniyorum bazen. Gerçekten bende mi bir hata var sistemde mi bazen cozemiyorum dogrusunu soylemek gerekirse.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana en garip geleni 12 sene ezberci eğitim aldırıp sonra sınavda utanmadan kafa yormamızı ve mantık yürütmemizi isteyen sorular sormaları. Ben TYT ilk çıktığında girenlerdenim ve YGS girmiştim ve çok pişman olmustum keşke YGS tercih yapsaydım puanım daha yüksekti çünkü TYT sınavı mantık ya da akıl yürütmemizi isteyen bir sınav sistemine döndü. Cidden bu eğitimi aldırıp bu sorulara utanmıyorlar mı anlamadım
41 Yorumla
Soran+1 yılBence mantık falan değil bildiğin zorlama. Yeni nesil soru yapacağız diye saçmalıyorlar. Matematik cevapları aslında o kadar basit ki hani yapacağın işlem aslında çarpma toplama ama destan gibi yazıyorlar anla anlayabilirsen. Bir de 40 tane paragraf çözmüş insandan bekliyorlar bir 40 tane daha soru anlamasını. Rezillik cidden ya.
+1 yılKendini kandırma benim arkadaşım günde 10 saat çalışıyordu sen 30 denemeden bahsediyorsun millet hayalleri için hayatlarını ortaya koyuyor sen sadece çalışıyorum sanıyorsun o kadar sonra sistem sınavlar zor yapan nasıl yapıyor? İlk 20 bin'e girenlerin IQ 200 sizin 50 mi hayır sadece çalışmıyorsunuz tabi su arkadaşlara lafım yok ailesini kaybetmiş eve bakma zorunluluğu var veya ailesi parasını yetiremiyor o durum başka ama biz dağda çobanlık yapan bir kardeşimizin zamanında birinci olduğuna tanık olduk önemli olan ne kadar çok soru cozdugun değil hayattaki zamanını ne kadar verimli geçirdiğin onun için çalışmaya basla verimli olarak gene zengin olursun başka bi işlerden bu yönden kaybın yok
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
Merhaba 💫
Sınavınız istediğiniz gibi geçmemiş gibi olsa da bundan sonraki süreçte zihninizi dinlendirip kaygı ve panik havasına girmemenizi tavisiye ederim. Olabildiğince olumlu düşünmeye çalışın ve gelebilecek tahmini sonuca göre hesaplamalar yapın. Ya da en azından hangi meslekleri tercih edebileceğinizi, özel üniversite yazıp yazamayacağınız bilincinde olun.
Genel olarak sizlere destek için paylatığım benceme bakabilirsiniz.
#2021YKS'den Sonra Yapılması Gerekenler!
Her şeyin gönlünüzce olması dileği ile ❤
00 Yorumla
+1 yılBu sınavlarda her zaman heyecan sizleri batırıyor. 2 kere sınava girdim ikisindede çok rahattım, çalışan arkadaşlarım heyecandan tüm iğrendiğini unuttu. Sonuç hiç çalışmama rağmen onlardan yüksek aldım.
Hayatımız bir sınava bağlı değil. Artık üniversite okumak (bazı bölümler hariç) kendini geliştirmek amacıyla yapılan birşey olmaua başladı. Hiç okumayan saçma videolar çeken sosyal medya fenomenleri bile dünya kadar para kazanıyor.
Sakin ol yarın elinden geleni yap olursa olur olmazsa yinr sınava girerim de ve unutma sadece sen değil herkes sınavda zorlandı yani yine o oranlarla sıralamalar olacak. Puanın değil sıralaman önemli. Kendini germe rahat ol12 Yorumla- +1 yıl
Herhangi bir bölümün puanı varken o puanı almadan sırf sıralamayla o bölüme girilir mi?
- +1 yıl
@çisemm1221 zaten sıralamayla giriliyor. Orayı tercih edenleri sıralamaya ve kaçıncı tercihi olduğuna göre yerleştiriyorlar taban ve tavan puanı ona göre belirleniyor. Tabi bu hukuk ve tıp hariç onlarda belirlenen puandan yüksek almak+sıralama var
ne kadar emek verdin biz bilemeyiz Allah ile arandadır o Allah mülkü istediğine, ilmi çalışana verir. eger hakki ile calistiysan Allah emeklerini zayi etmez, ne demişler, 10 tane 10 kuruş da 1 tl eder 2 tane 50 kuruşta ne kadar cozdugun kac dkk da bitirdigin onemli degil ne kadar verimli calistigin, hakkinda hayirlisi olsun inşallah :) kendimden ornek verim 291 tyt ham puan ekli 319 ayt sozel ek puanli, 3 tane universite kazandim bu puanlarla 2 ogretmenlik 1 tane tarih bölümü, dicem o ki şimdi sıra takva da :)
14 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar güzel konuşmuşsunuz
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence hayaller sadece böyle zor bir sınava bağlı kalmamalı, herkesin yeteneği, ilgi alanı ayrı. İnsanların bu sınavda kazanacakları fakültenin dersleriyle alakası bile olmayan müfredattan sorumlu tutulup bir sürü emek harcayıp sonrada bunun karşılığını alamaması çok yanlış. İnsan değerlidir ve bu yarışa konulmak bu izdiham tam bir felaket. Eğitim sistemimizin amacı insanı kaybetmek değil nasıl kazanırız, insanımızın nasıl en iyi versiyonlarını oluşturabiliriz olmalı, eğitim her şeydir; ülkeyi kalkındıracak olan da odur. "Hayallerimi bıraktım" demeyin, bir sürü alternatifiniz olsun ne bir gemi tek bir demire ne de hayat tek bir umuda bağlı olmamalı, olamaz, hayat bu kadar basit değil.
10 Yorumla
+1 yılSon 5 yılın bütün tyt ve msü lerini çözmüş birisi olarak söylüyorum sosyal ve fen gayet normaldi ama matrmatikteki paragraf gibi olan çözümünü yapmanın 3 dk süreceği sorular ve türkçedeki soruların aşırı melankonik aşırı duygusal yazılması kafa karışıklığına yol açtı çok rahat söyleyebilirimki bu sınavın türkçe ve mat kısmı son 5 yıldakilerden çok daha zordu
21 Yorumla
+1 yıl10. siniftan beri bu sınava çalışıyorum sadece son sene konu tekrarı yerine deneme çözdüm sürekli ona rağmen Türkçem 1 saatten fazla sürdü çünkü bazen şıklarin paragraf ile alakasını kuramadım ses gürültü heyecan derken okuduğumu anlayamadım ve iki kere soruyu kontrol etttim anladım mi doğru yaptım mi diye gerçekten deneme sınavında ise 40 dk dw bitiyordu Türkçe ve deneme netlerimden daha yüksek yaparım diye düşünürken daha düşük net yaptım sanırım
05 Yorumla- +1 yıl
aynen ben de denemelerde en az 70 net yaparken bu sınavda 30 soru zar zor işaretledim çok kötüydü
- +1 yıl
Geçen seneki sınavın kitapçığını indirip çözmüştüm ve onda 75 neti görmüştüm ve içim çok rahatlamıştı yaparım diye ama benim de aynı maks 40 net falan yarın ki ayt beni daha çok korkutuyor çünkü normalde ayt matematiğim yok neredeyse ağırlıklı olarak hep tyt çalışmıştım bu kadar az tyt mat işaretleyeceğimi bilseydim hiç çalışmazdim soruların çoğunu göremedim zaten
Soran+1 yılOf kesinlikle bir de öğrettiklerini sorsalar gam yemem. Biz dil anlatım dersinde hem grammer falan gördük sınavda gele gele tamlamalar geldi hep, matematik desen sorunun işlemi o kadar basit ki ama önce o koca paragrafta ne demek istiyor diye anlamak gerek yani zaman geçiyor. Hem Türkçe hem matematik paragraf gibi bir de yetmez ki felsefe ile din de paragraf gibiydi..
- +1 yıl
sen bensin
- +1 yıl
Aynen öyleydi matematiğe zaten süre kalmadı o soruları okuyorum anlayamıyorum falan ve evet bizde hep gramer çalıştık tarihte de mesela uygarlıklar ve Osmanlıyı detaylı çalıştık hemen hemen hepsi inkılap geldi yarınki ayt beni aşırı korkutuyor toplam 25 net yapsam bari
Madem gelecek neti tahmin edebiliyorsunuz demek ki cogunu yanlis olabilcegini dusunsenizde isaretliyorsunuz neden dogrulugundan emin oldugunuzu isaretleyip digerlerini bos birakmiyorsunuz ki bu sefer 4 yanlis 1 dogruyu goturuyor ve netler daha da azaliyor, yaptiginiz çok sacma degil mi 🤔 fazla soru isaretliyen degil fazla dogru bilen kazaniyor sonucta dimi 3-5 net hayat kurtariyor bu sinavlarda gercekten garip
10 Yorumla
+1 yılGerçek sınavla deneme arasında dağ kadar fark var hem psikolojik olarak fark var hem de ortam farklı atmosfer farklı evde masa başında otururken psikolojin farklı sınav salonunda psikolojin farklı o yüzden sen boşver git katarli ol bedavadan tıp okursun
10 Yorumla
+1 yılKardeşim de aynı gibi..
Çok sinirlerim bozuldu.
Kızdıgım nokta su kardeşim 5 senedir hazırlanıyor.
Başarılı ve calıskan ogrenci. Hakettiğini alamıyor.
Eminim cogu kardeşimin de durumu aynı..
Cogu yorumlar da goruyorum zaten kötü geçtiğini.
Sınav sistemi ne olacaksa olsun ve toparlansın. Cok koyuyor bana..10 Yorumla
+1 yıltut şu boruyu döşeyelim abi demişler benim matamitk için sürem yetmedi türkçeyi yaptım hepsi bitti 1 saatim kalmıştı feni de yaptım sonra matamatiğe bakim dedim 40 dk yetmedi döşediler maduruz küfür etmiycem hayat zor salla çoş ben uykusuz girdim sınava psikoljik olarak da iyi değildim çıktık dan sonra da daha kötü oldum ahhh ahhh
14 Yorumla- +1 yıl
Evet yaa 15+ matemetik yapıyordum ben normalde 7 tane işaretledim ve matematik bana çok kolay geldi son 15 dk falan kalmıştı onları yaptim
- +1 yıl
Ben 20 tane yaptım sadece
- +1 yıl
Kolay geldi ama süre yetmedi hayırlısı olsun hakkımızda
- +1 yıl
ayn süre yetmedi bence de hayırlısı olsun
+1 yılSüre tutmalarla deneme çözmekle filan kendini kandırırsın asıl olay uyumadan yemek yemeden sıçmadan 0 desibel sessizlikte ders çalışmaktan geçiyor millet 2 hafta çalışıp 20 netten 200-300 net e çıktıkları oluyor akıl sağlığı ayırt etme gücü ne olur bilemem ama sonuç alınıyor mu evet alınıyor
11 Yorumla- +1 yıl
300 net ne ya** * kimi kandırıyon
Gizli Üye(30-35)+1 yıl3 senedir hazırlanıyorum. Uykusuz kaldığım gecelerin haddi hesabı yok. Bu zamana kadar her hafta 1 deneme çözdüm. Dershanede ilk 3 teyken her zaman sınavda matematikten 15 tane bile yapamadım. 3 senem , beyaz önlük çöp oldu. Sabahtan beri kabustayım sanki uyuyorum rüyamda görüyorum. Emeklerimizin karşılığı bu olmamalıydı.
40 Yorumla
+1 yılÖncelikle hakkında hayırlısı olsun. Ve hiç öyle düşünme çünkü bende baya stres yapmıştım girdiğim sene notum neredeyse aynı geldi hatta ayt biraz daha fazlaydı. Sıra moral boxma sırası değil. Ve daha ayt var sanırım daha olmadınız onu iyi değerlendir.
01 Yorumla- +1 yıl
Hepiniz aynı sürede yarışıyorsunuz.
Bizim eğitim sisteminin güzelliği bu.
Öğretmeyi bilmiyorlar. Öğretemeyi beceremedikleri şeyleri sormayı ise zerre beceremiyorlar.
Aslında eğitim sistemimizin bizzat kendisi sınava sokulması gereken, ancak kağıt israfı olacağı için bu da yapılmıyor. Girmeden de sınıfta kalacaklar, biliyoruz.
Bozma moralini, hayallerini falan da masada bırakmadın, 3-5 aptal soru değil geleceğini belirleyen, sensin.00 Yorumla
+1 yılBen de matematikte öldüm geberdim, türkçede bıraktığım boşlar saysinde 45 dakikamı aldı pislik. Matta soruların hepsi kol kadardı anam ağladı. Fen eh işteydi 80 tane işaretledim tüm sınavdan ama, diğerleri 85ten aşağı inmiyorlar tam zeki sayısalcılara göre bir sınavdı. Katar vatandaşlığı mı talep etsem...
00 Yorumlabu eğitim sistemiyle bir de sınav mi yapıyorlar. sanki verdikleri eğitim kaliteli ve eşit de herkesi aynı sınava sokuyorlar.
80 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSon 30 dk kala mate geçtim sosyali bile yapamadım sorular paragraf çok düşündüm bir de şarkı çalan sütçü diye bağıran doluydu zor odaklandım.
Okulda derste böyle sorular çözmezken böyle soruların çıkması çok saçma dalga geçiyorlar sanki okulda hiç göstermiyorlar 2xt6y gibi basit işlemler görürken? Saçmalık00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSosyal de kendimden o kadar emindim ki 13 soru falan yaptım ama 7 8 tanesi yanlış çıktı. Matematik desen, Türkçe ve felsefe sayesinde 2 soru yaptım ve 1 yanlışım var. Fene bakayım dedim. 1 tane soru yapabildim. O da yanlış yapmışım. İnşallah dördüncü kez girmem. Artık rezil olduğumu düşünüyorum. 😔
08 Yorumla- +1 yıl
Öyle düşünmeyin, girmek istiyorsanız girin. Sonuçta sınava giren onlar değil, sizsiniz. Boşverin konuşanları.
Cevap sahibi+1 yıl@BlackSpace8 öyle diyorsunuz da teyzeler soruyor sonra kendi torunlarını daha yüksek göstermeye çalışıyor. O anda bende yerin dibine giriyorum.
- +1 yıl
Biliyorum o insanları. Gerçekten çekilmiyorlar. Her yerde var onlardan ama onları takmak sizin hayatınızı etkiler. Onlar belki size laf atıyor ama kimsenin hayatına kimse karışamaz. Sizin onlara sinirlenip sınava girmemeniz sizin hayatınızı etkiler, onların değil.
Cevap sahibi+1 yıl@BlackSpace8 y ailem onlara ne demeli. Yeminle artık yaşamak istemiyorum kendimi zor idare ediyorum 😔
- +1 yıl
Demeyin böyle lütfen. Bir daha girin sınava. Aileniz sizi eleştiriyorsa bunu da boşverin. Sonuçta üniversite okuyacak sizsiniz
Cevap sahibi+1 yıl@BlackSpace8 kurban olduğum parayı ailem veriyor ben versem boşvericem
- +1 yıl
Şimdi anladım, bunu bilmiyordum. Umarım ikna edebilirsiniz
+1 yılYalnız değilsin dostum ben de pargaflardan çok zorlandım her zamanki gibi Ösym yine yapmış yapacağını geçmiş olsun arkadaşlar inşallah yarınki Ayt ye sınavına girecek olan arkadaşlar sınavlwti iyi geçmek dileğiyle Rabbim hepimizin yardımcı olsun 🌺
10 Yorumla
+1 yılBelkide bundada bir hayır vardır, belkide daha güzel bir gelecek sizi bekliyordur bunu bilemezsiniz, bazı şeyler şer görünür altından hayır çıkar bu kadar kafanıza takmayın olduysa nasip olmadıysa kısmet.
00 Yorumla
+1 yıl200e yakın deneme çözdüm. Netlerim 90 küsürlerdeydi. 100 -105 kodluyordum. Yanlışlar çıkınca 90-95 net kalıyordu. Panikten sadece 81 soru çözebildim. 🥲
012 Yorumla
Soran+1 yılEn saçması zaten paragraflardı çok uzun değildi ama konular karışıktı resmen 3 kere okudum anlamak icin. Normalde denemede en fazla 40 dakika ayırdığım Türkçede 1 saate yakın zaman harcadım matematik de yapılabilirdi ama zaman kalmadığı için yapılamadı çünkü onları da uzun paragrafla gibi yapmışlar.
- +1 yıl
Sen yine iyi yapmışsın
- +1 yıl
@KupaKızı03 ne iyisi ya :(
- +1 yıl
Bende aynı şekildeydim son denemelerde 85 in altına hiç düşmezdim 90 net civarı yapardım bu denemede 85 tane anca işaretledim a q
- +1 yıl
@alexendermacaroni umarım çözdüklerimizin hepsi doğrudur
- +1 yıl
Digerlerinin kac net yaptigini izleyip araştırmadin herhalde hocalar derece yapacak cocuk bile matta 6/7 bos birskti diyo @KutsalLolita
- +1 yıl
@KupaKızı03 hangi hocaymış la o? Dershanemin öğrencileri +100 kodlamış hep. Bi ben sıçmışım.
- +1 yıl
Ora hangi dershane
- +1 yıl
Fena elenmisim iyi mi
- +1 yıl
200 bine girerim anca🤦🏻♀️
- +1 yıl
@KupaKızı03 ben de fena elendim ağlamamaya çalışıyorum organik okuyorum ALLAHIM SABIR VER
- +1 yıl
Mesaj at istersen🤷🏻♀️
+1 yıledebiyat baya kolaydı ama aynı zamanda çokda uzun en kısa sürede bitirdim ama fene zaman kalmadı sosyalda biraz takıldım matematik zaten hepsini salladım imkanı yok yapamam
02 Yorumla
Soran+1 yılAslında paragraflar konusu çok karmaşıktı orada gitti hep
- +1 yıl
ben zaten çok fazla kitap okuduğum için rahat yaptımda o kadar sıcak ki hava beynim durdu artık, 2 kez okuyunca emin olsanda şık başka gibi geliyor
+1 yılTürkçe 39 tane çözdüm en fazla 24 net gelir , sosyal 16 çözdük geleceği 8-9 net fen 9 çözdüm onun da geleceği 2-3 net matematiğe dönüp baktım çözebileceğim hiç yoktu genel olarak büyük hayal kırıklığına uğradım moralim pek iyi değil Toplam da 40 net bile gelmez
03 Yorumla
Soran+1 yılValla berbat bir sınavdı, en az süreyi bu sınava verip en uzun soruları soruyorlar. Bari din ve felsefe kısa olsun onlar da hep paragraftı
- +1 yıl
Evet ya haklısın o kadar hazırlanıp emek verdik daha da hazırlanmam senin nasıl geçti kaçar çözdün
Soran+1 yılValla 70 tane işaretledim ama 30 40 net gelir mi bilmem o derece, normalde denemelerde hep aynı nette gidiyordu min 50 max 60 yaptım onun dışındakiler de hep 55 falan gidiyordu. Bundan öyle netler asla bekleyemiyorum.
Ana skm hayat seneye giricem bende şimdiden başladım çalışmaya birde sayisaldan giricem ama ağır skicekler yeminle umudum falan kalmadı goz göre göre hayatımız bitiyor resmen ah ah
10 Yorumla
+1 yılah ah... sınav mınav deneme bir sürü ders derken çürüyen bir gençlik... keşke artık bir şeyler düzelse güzelleşse bizlerin gençlerin önü açılsa.. çok bir şey de istemiyoruz ama yazık işte
10 YorumlaHayat bir sınavdan çok daha fazla fırsatlar sunar insanın karşısına. Ayrıca sınav sadece senin için değil, herkes için zor geçmiş. Yani kötü bir sonuç alacağını sanmıyorum.
10 Yorumla
+1 yılKanka hiç moralini bozma bi önemi yok bozmanın benimde aynı fen lisesinde okudum 45 net falan bekliyorum çalışmadım deneme de çözmedim 5 tane falandır pandemi bahanesi falan çalışamadım sıkma güzel canını olmadı seneye yaparsın nolucak üzülürsen daha kötü
10 Yorumla
+1 yılÖğrenci seçme sınavlarının hepsinde aynı amaç vardır. Öğrencileri sadece bilgi olarak değil süreyi kullanabilme konusunda da elemek. Süre çok kısıtlı olmasa, fazla olsa bu sefer de yüksek net yapan çok olacak ve standart sapmaların değeri değişecek
00 Yorumla
+1 yılStres yapmazdım geçen sınavlarımda normalde de yapan biri değilim ama bugün odaklanamadım bir türlü bunu strese yormuyorum o yüzden maalesef ki strateji hep aynı Türkçede yormak. Hakkımı helal etmiyorum asla madem böyle zorlu bir sınava girmek zorundayız eyvallah ama şartları eşitleyin adaleti sağlayın en azından lanet gelsin böyle sisteme. Herneyse daha zorlu günler sınavdan hatta üniversiteden sonra bizi bekliyor zaten canımız sağolsun amaan
00 Yorumla
+1 yılBu sene zaman çok kaybettirdi bize. Aynı şeyi çok kişi yaşadı. Türkçe ağırdı. Zor değil ama uzundu, gerek yoktu hani.
Neyse geçmiş olsun, iyi yerlere gelmen dileğimle...00 Yorumla
+1 yılTürkçe cidden zordu bence felsefe, edebiyatla birleştirmisler sanki 6 kere okudum bir soruyu arapca gibi gelmeye başladı neyse artık yarınki sınava bakalım
02 Yorumla- +1 yıl
Türkçede dil bilgisinden kaç soru vardı
- +1 yıl
5-6 soru falan vardı
+1 yılTürkiye uyruklu yabancı olanlar bi güzel üniversitelere yerleşip yerimizi alıyor bizim yaptığımız strese bakın yahu bi mezuna kalim dedim çekmediğim sıkıntı stres kalmadı
00 Yorumla
+1 yılTürkçede paragraf sorularını 10 kere okudum algılayamadığımdan değil şıkların aşırı zor oluşundan.
34 Yorumla- +1 yıl
Paragraf sorularında okuyanın tek zorlanma sebebi kelime haznesinin fazla olmayışı veya fazlaysa o kelimeleri cok kullanmadığından dolayıdır.
O kelimeleri cümle içinde kullandıkça veya okudukça zaten anlamsal olarak ne denmek istedigini yahut anlatilani algılıyoruz. Soru olarak konuyla alakalı bişey olursa da kolaylıkla cevap verme durumu oluyor.
Ben hiç kitap okumadım ama yine de kelime haznem, şiir yaza yaza gelişti ve anlatmak istediğimi anlatır veya okuduğumu anlamami sağlayan cümlerde zorluk çekmez oldum.
Kelimelere ve cümlede ortaya çıkardığı anlamsal bütünlüğe hakimden, her soruyu daha kısa sürede kavrarsin - +1 yıl
Demek istediğimi anlamamışsın sen doğru şeyler yazmışsın ama.. Ben diyorum ki şıklar birbirine çok yakındı aşağıdakilerden hangisine ulaşılabilir sorusunda mesela a ya da ulaşılıyor b yede çok şaşırtmalı şıklar vardı diyorum.
- +1 yıl
Ben dediğini anladığım için senin anlamadığın duruma, neyin sebeb olduğunu ve nasıl başarı göstereceğini açıklayarak cevap verdim.
Sen böyle yoruma bile , kendini doğru zannederek " anlayamamişsin" diye bakarsan sana he cevap ( şıklar dahi " ters gelir, acaba bu mu şu mu diye gelir ve gelmiş - +1 yıl
Sonuç olarak paragrafı algıladım sen ne dersen dee paragrafta neyden bahsedilmek istediğini anladım paragrafı algılayamadım demedim ben yaptığım yorumda şıklar zordu dedimmm!
Gizli Üye(36-45)+1 yılNormal sorsalar bu kadar öğrenci kazansa sınavı hangisi mesleğini eline alacak, ortalık meslek kaynıcak. zaten ortalık meslek kaynıyor meslekli işsizler çok.
11 Yorumla
Soran+1 yılNormal sorsunlar demiyoruz ki zaten bizde kolay olsun da demiyoruz ama el insaf verdikleri süre ile sordukları soru orantılı değil. O süreye göre ya Türkçeyi zorlayıcı yapacaksın ya da matematiği yeni nesil diye dolaylamayıp kısa soracaklar. Sonuçta Türkçede 30 tane paragraf var zaten hepsini oku anla derken sürenin yarısı gidiyor biz sadece emeğimizin karşılığını istiyoruz.
+1 yılLütfen böyle düşünme. Bu Dünyanın sonu değil. İstediğin her zaman okuyabilirsin. Her yaşında okuyabilirsin
10 Yorumla
+1 yılArkadaşım 110 netn üstünde bekiyorum çok kolaydı demişti
215 Yorumla- +1 yıl
barajı geçemeyenler kervanına katılacaktır kesin :D
- +1 yıl
@EvrenDurmzz Bilemam ama böyle internnette yayınlamışlar zaten kız aşırı çalışıyordu tıp istiyordu haklarında hayırlısı olsuni
- +1 yıl
soruları özmüş hocalar*
- +1 yıl
Of lanet klavye çözmüş çözmüş aa
- +1 yıl
internetteki linki at bakim
- +1 yıl
@EvrenDurmzz ne linkini?
- +1 yıl
hocaların çözdüğünü mü
- +1 yıl
Bilemam ama böyle internnette yayınlamışlar, kız kolay diye internete yazmamış mı onu soruyorum linki ar bakiyim. bu sınav kolay falan değildi kimse sallamasın ben her sene eğlencesine girerim 2008 yılından beri, bu sınavı bu dakikada yetiştirecek babayiğit yok. kolay diyenler ya laf salatalığı yapıyor ya da insan ötesi zeki
- +1 yıl
@EvrenDurmzz Hayır ya benim kendi arkadaşım söyledi bunu https://www.youtube.com/watch?v=_Xoci_0GmcU burdada cevapları paylaşmış hocalar Ben bilemem tabiki de ama diş hekimi zaten kendisi :D
- +1 yıl
soruların paylaşıldığını biliyorum zaten herkes biliyor, ben senden bunu istemedim neyse. kız tıp istiyordu diyorsun şimdide diş hekimi diyorsun ben anlamadım seni neyse salla
- +1 yıl
@EvrenDurmzz Yanlış anlattığım bir şeyin olduğunu düşünmüyorum diş hekimliğini okudu ama kendisi tıp istiyordu bu kadar. İkisinin farklı olduğunu anlıyacak kadar kapasiteniz olduğunu düşünüyorum.
- +1 yıl
bende arkadaşına ya da sana kolpacı diyorum
- +1 yıl
@EvrenDurmzz Ben direkt bana dediğini ilettim bu kadar ama neden bu bu kadar zorunuza gitmiş durumda anlayamadım?
- +1 yıl
ya ne biliyim beni alakadar eden bi sınav değildide cidden çok zordu ben 2008 türkiye de 22bininci oldum sayısalda ve arada her girdiğim sınavdada çok rahat çözdüm ama bu sınavı yapamadım ve bu şekilde söyleyenlere inanasım gelmiyor neyse k. bakma
- +1 yıl
@EvrenDurmzz Estağfurullah kusura bakılıcak bir şey yok bende yalancısıyım sonuçta bilmiyorum görüceğiz. Puanlardan açığa çıkar her şey
Ben çalışmadan girdim sınava fazla beklentimde yok ama çalışıp girenlere üzüldüm. Sorular inanılmaz uzundu.
00 Yorumla
+1 yılKanka hiç sorma ya matematikte bile türkçe kadar zorlanmadım çok saçma felsefe gibi soru sormuşlar türkçede, küfür ede ede oldum sınavı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılFelaket sekilde cok calısan kafasını kitaptan kaldırmayan arkadasım dahi zorlanmıs ben seneye giricem ama cevremdekilerin yapamadıklarını gördükce korkmaya basladım 😬 Süre sıkıntısı ayrı zaten.. yazık biz genclere
00 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Benim bugün bir tanıdığım sınava girdi önündeki gözetmenlerin konuşması yüzünden yeteri kadar adapte olamamış dikkate çok dağılmış00 YorumlaHer şey için daha erken ama 30a yakın deneme çok az çözmüşsün ben ben 350 civarı çözmüştüm
02 Yorumla- +1 yıl
Kaç puan aldın 350 deneme çözmeyle?
Soran+1 yılHayır diğer yorumlarda da belirttim. Son ah 30 tane çözdüm yani 30 dememin sebebi evet diğer aylarda da önemli deneme ama hocalarımız hep son ay ne yaptıysanız sınavda da aşağı yukarı onu yaparsınız demişti. Bahsettiğim oydu.
Gizli Üye(25-29)+1 yılKnk çok takma bizim ülkenin olayı bu uzun soruyu kaliteli soru sanıyorlar. Öğretilen a - şu dönemde o da öğretilmiyor- sordukları z.
herkesin kotu geçmiş belki yarın yaparsan Bi umut olur istediğin puan.00 YorumlaBu durumda olan bir tek sen değilsin kardeşimde senin durumunda zormuş sınav hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun.
00 Yorumla
+1 yılYarın ki sınava bakın bence bu geçti gitti. Bir de hayırlısı ne olacağı belli olmuyor. Bahtınız açık olsun
00 YorumlaBoşverin üniversite okumayı bu zamanda üniversite okumak artık ayrıcalık olmaktan kalktı işsizler kervanına illa katılmak istiyorum derseniz okuyun
00 YorumlaMerhaba, tyt de çoğu kişi aynı şeyden müzdarip o yüzden tyt i unutup ayt ye odaklan.. başarılar.
10 Yorumla
+1 yılmoralini bozma yarına odaklan böyle yaparsan yarınını da kötü geçirirsin
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDeneyim ne olacak diye girdim. Gerçekten çok zordu. Çalışmamıştım ama akla gelmeyecek sorular vardı. Kimse canını sıkmasın
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılStres ve heyecandan ateş bastı sınavda neyi ne yaptığımı bilmiyorum bok gibi sınavdı eve geldim geleli ağlıyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Bu ben
Üzme kendini seneye tekrar girersin ucunda ölüm yok ya senden değerli değil
00 YorumlaSizce ülkede tek sorun sınavmı
Zaten kazansanızda işsiz kalacaksınız eh nadir bölümler dışında01 Yorumla- +1 yıl
Okuduğum en gerçekçi cevap buydu
Bende aynı durumdayım, ama Türkçe güzel geçti.. İnşallah olur
00 Yorumlamezuna kalmak falan hikaye ve zaman kaybı yerleşin abi neresi gelirse ne olursa sonumuz aynı zaten
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen mantıklı
Keske gecen sene ki gibi ek süre vermis olsalardı ya da matematige bile paragraf koyulmasaydı
00 Yorumla
+1 yılBiliyorum can sıkıcı bir durum ama dünyanın sonu da değil kendini yıpratma
00 YorumlaGeçmiş olsun, umarım iyi bir sonuç gelir de buradan paylaşırsın
00 Yorumlaben zamanında Türkçe'yi 45 dakikada matematiği 60 dakikada bitirmiştim.
00 Yorumla
+1 yılTyt herzaman hayal kırıklığıdır merak etmw herkes aynı durumda
00 Yorumla
+1 yılHiç üzülme her açıdan rezaletti. Bu kadar zorlamalarına gerek yoktu cidden
00 Yorumla
+1 yılValla kardeşim bende seneye giriyim diyordum vazgeçtim
00 Yorumla- Devamını Gör (65)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer