TYT masasında hayallerini bırakıp gelen tek ben miyim?

30 a yakın deneme çözdüm, hepsinde süre kontrolü ayarladım hatta süre bile arttırdığım olmuştu ama sınav tam bir felaketti. Normalde en fazla 37 dakika ayırdığım Türkçe'de resmen 50 dakika kaybettim. Denemelerde hep aynı neti yapıyordum aşağı yukarı bunda herhalde 30 35 net yapsam dua ederim. Hayallerimi bıraktım geldim masada ah ah..
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çalışsaydın, çalışan yapar gibi saçma yorumları kendinize saklayın. Burada bahsedilen soruların zorluğu değil o sorulara verilen sürenin azlığı. Hem Türkçe hem matematik paragraf gibi olunca öğrenci süreyi yetistiremiyor çünkü paragraf okuduğunu anlamak demek, anlamak icin de bazen 3 kere bile okuyoruz. Ya Türkçe paragraflar kolaylaştırılacak ya da matematik soruları yeni nesil diye diye 2 üzeri 3 ü bile 2 paragraf yazmaktan vazgeçecekler. Girdiğimiz sınav bilgi değil süreyi ölçüyor.
TYT masasında hayallerini bırakıp gelen tek ben miyim?
Cevapla