Çoğu alman çeşmesi diyor ama Google at meydanı diyor
At meydanı
Alman çeşmesi
Roma (gerisini hatırlamıyorum)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba, şahsen benim de Türkçe dersinde beynim yandı. Kendimi deneme amaçlı girmiştim ama o kadar çelişkili cevaplar yani birbirine yakın cevaplar koymuşlar ki 20'inci sorudan sonra kendimi sosyal bilgilere attım. Daha sonra Türkçe'ye geri dönüp sınavı tamamladım. Sorunun cevabına gelecek olursam, Roma hipodromunu işaretlemiştim fakat yanlış yapmış olabilirim. Ben mantıken şöyle düşündüm. Sonuçta burası özel bir yer ve yanındaki harf de büyük olması gerekiyor. Ama cevap Alman çeşmesi de olabilir yani onu da söyleyeyim. At Meydanı doğruydu bence. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
4Cevap
Merhaba.
Bence o soru ÖSYM'nin kafa karıştırıcı sorularından biriydi. Detaylı bilgiler için bu videoya bakabilirsiniz. Her şeyin gönlünüzce olması dileği ile ❤
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DAgDh4M-vZ1k&ved=2ahUKEwjKhrKx8u7xAhUBIcUKHTSeCaQQwqsBegQIBxAE&usg=AOvVaw2mMyh0_aPpc3JoiD8cDgCw
cevap alman çeşmesi. oranın özel bir konum olduğu yazıyordu zaten.
At Meydanı doğruydu.
İkisi de büyük harfle başlıyordu sınavda. Boş bıraktım ben.🥺
Türkçede beynim yandı sosyale beyin yetmedi
Alman çeşmesi yaptım ama yanlış olabilir bilemem
Alman Çeşmeei şıkkı olacakti
Bende hollanda tavşani diyorum
ne bilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?