Whatsaptan arkadaşıma yazı yazıyordum
“Ona göre ayarlayayım kendimi” mi doğru bir cümle yoksa
“Ona göre ayarlayım kendimi”mi demeli
“Ona göre ayarlayayım kendimi” mi doğru bir cümle yoksa
“Ona göre ayarlayım kendimi”mi demeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet, dikkat ederim.
Evet, dikkat ederim.
Kendimi ona göre ayarlayayım yazmalısın.
Kendimi ona göre ayarlayayım