Sınava girmeden önce bir şey haykıracak olsaydınız, bu ne olurdu?
haykirmak


Balığa uçmayı, kuşa yüzmeyi öğretmeyin artık.
Lan çocukluktan beri herkes kendi ilgi alanı ile ilgili eğitim alıp büyütülse ne olacak haaaaa.
Bizi aklımız ile ve sınavlar ile sınayıp, saçma sapan okullara liselere Üniversitelere giriyoruz ve hiç kimse çoğunlukla mutlu olmuyor.
Benim 40 yaşındaki matematik öğretmenim işini bırakıp avukat oldu istediği meslek oydu Çünkü. Ama bunca yılı b. k yere gitti
30 yaşındaki bayan öğretmenim pilot olmak isterken matematik öğretmeni olmuştu. Neden mi? Çünkü saçma sapan bir sınav sırlaması yüzünden.
Gerçekten üniversite den sonra bu ülkeyi terk etmek istiyorum. Çocuklarımı kendi yaşadığım gibi büyütemem.
Sonra diyorlar ki neden beyin göçü var. Hem eğitim sistemi berbat, hem istediği mesleğe sahip olan az kişi var, hem de para az.
Enflasyon almış başını gidiyor. Sanırsın gökten para yağıyor bize.
En fazla 5 yıl sonra herkes aç kalacak haberiniz olsun.
mezun olucam
cash para diploma ver bana
para yoksa ter dökmeliyim
sizin sisteminizin.. diye baslar avaz avaz artik ne gelirse icimden.
Cevap
2Cevap
O kadar çaliştik çabaladik siz de gittiniz Katara sinavsiz tıp vs imkani sundunuz. Oldu mu şimdi?
Eğitim sisteminden ve eşitsizlikten nefret ediyorum derdim çünkü eşitsizlik var
Yeter artık bizi dolandırdığınız.
Sizin sinaviniza da size de...
Katarlılar niye sınavsız tıp okuyooooooorrrrrr🤬
Bıhtıh ya bıhtıh!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?