Önlisans okumak istiyorum diye herkes küçümsüyor. Lisans okuyanlar çok mu mutlu sanki?

Iki yillik bir bolum okumak istiyorum diye herkes kucumsuyor onu kazanacak miyim o bile belli degil cok uzuluyorum ne yapacagim
Önlisans okumak istiyorum diye herkes küçümsüyor. Lisans okuyanlar çok mu mutlu sanki?
Cevapla