Bulunduğu şehir pahalı gelen, özelden devlete/devletten özele geçmek isteyen, okuduğu bölümden hoşlanmayan ya da iş imkanı daha iyi bir bölüme gitmek isteyenler elini çabuk tutsun. Çünkü başvurular başladı. xd

Bulunduğu şehir pahalı gelen, özelden devlete/devletten özele geçmek isteyen, okuduğu bölümden hoşlanmayan ya da iş imkanı daha iyi bir bölüme gitmek isteyenler elini çabuk tutsun. Çünkü başvurular başladı. xd

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aklı olan yatay geçiş yapmaz dönemim uzadı mezun olamadım
Neden kanka, adam sevmiyor belki bölümünü? Zorla bosuna pkuyup sevmedigi isi mi yapsin
Bu ülkede sevdiğin iş diye bir şey yok bu bölümde atanır mıyım atanmaz mıyım artık bu var
Ben bölün değişmedim üni değiştim fazladan okuyorum emeklere yazık öyle yapıcağına en başından tercihini düzgün yapmalı bence
keşke üniversite okusam da böyle dertlerim olsa bölümümden rahatsız olsam falan. maalesef şizofren
olduğumiçin hiçbir iş yapamıyorum.
memnunum