Yaralarınızı saracak bir insan var mı hayatınızda?
Yare yár olanın yar sarar yarasını yáre yar olamayanın felek ağlatır anasını... İyi geceler efenim 🙋 https://www.youtube.com/embed/KCNdUmycUng
Ölüm şeklinizi seçme şansınız olsa nasıl ölmeyi seçerdiniz?
Ben sanırım yanarak ölmeyi isterdim
Sizce Yeşilçam'ın en yakışıklı oyuncusu kim?
Sizce Yeşilçam'ın en yakışıklı oyuncusu kim?
Ne kadar şanslı olduğunuzu düşünüyorsunuz?
iyi geceler. biz ne zaman cekirdek yesek hep o cekirdegin aci olani bana denk geliyo. ne zaman bi yere gitmek icin arabaya binsek hep gunes bana vuruyo. hatta bi keresinde balik tutmaya gitmistik ve ben gole dusmustum...
Bir şey itiraf etseydiniz bu ne olurdu?
Ben aslında gotiğim. Yani rock dinlerim ve bazen koyu makyajlar yaparım. Yani tabiri caizse metalci takılırım ama her gün değil
Yüzdeki lekeler nasıl geçer?
Yüzümde sivilce lekeleri var özelikle bıyık bölgemde kahverengi lekeler ne kullandıysam işe yaramadı yokmu şöyle etkili bir krem?
Erkekler doğum gününüzde ne alınsa mutlu olursunuz?
Böyle saatten parfümden falan bahsetmiyorum daha özel bir şey ve doğum gününüz nerede kutlansın isterdiniz. (İstanbul Avrupa içi) kızlar sizin de fikirlerinizi merak ediyorum
Bir önceki hayatında kimdin, bir sonraki hayatında kim olacaksın?
Hayat dediğimiz şey belki de sadece bu dünyadaki serüvenimizden ibaret değildir. Kimileri ruhun bir bedenden diğerine geçerek farklı hayatlar yaşadığına inanır. Belki bir önceki yaşamında bambaşka bir coğrafyada, bambaşka...
Gidenmi kazanır, kalanmı?
bir yerlere gitmek midir asıl olan, bir yerlerde kalmak mı? giden kendinden gider, kalan yine kendine… o halde kazanan yoksa, zaferden kime ne? https://www.youtube.com/embed/0eoUhF36ljc
Osimhen Galatasaray da. Ederson büyük ihtimalle Galatasaray da olacak. Sizce şampiyonlar ligin de umut var mıdır?
Daha daha açılmamız lazım.. Devamı gelmeli ! Sİzler ne düşünüyorsunuz?
Türkiye de şeriat düzeni uygulanması mümkün değilken neden Sokak'ta bağırıyorlar?
Gerçekçi olun türkiye de bunu uygulamak mümkün değil toplum yapısı müsiat değil
Hybrid tarzı Telefon kılıflarını beğeniyor musunuz?
Böyle kılıfınız olmasını ister misiniz ben isterim çok güzel görünüyor
Arkadaşlar tövbe edersem Allah bu günahları affeder mi?
Bunların azabını görüyor muyum diğer dünyada Dedikodu yaptım küçükken Çocukken yemek çaldım🥲 Birini yaraladım İnt**ara kalmıştım Kollarımı yaktım Ve utanç verici ama biri beni öpmüştü ama ben...
Seksin şiddetini kadın mı erkek mi belirler?
Seksin hızını ritmini kadının iştahı isteği mi belirler yoksa erkeğin gücü mü? #reda
En son aldığınız iltifat neydi?
bu aksam bi misafirlikteydik. Bi abla dedi ki ne kadar kibar konusuyo örtüsü güzel her şeyi güzel.. biraz utandik sanki
Yorgunluk sevgiye engel mi?
Sevgilimle her akşam yürüyüşe çıkarız o işten gelir yanıma öyle yürürüz ben bi sevinçle yanına gidiyorum o hep bi isyanda yok işte çok yoruluyormuş hep ayaktaymış yaptığı işte berber öğlen gidiyo zaten 9 kadar sanki...
Protein tozu almak istiyorum yardımcı olur musunuz?
Merhaba 920 gramlık protein tozu almak istiyorum yardımcı olur musunuz bilenler bir yorum atabilir mi
Sizce en rezil program hangisi bu gününe kadar genel?
sizce en rezil program hangisi bu gününe kadar genel? Çarkıfelek Konuşanlar Evlilik Kaos
Koltukaltım çok terliyor?
Koltukaltlarım çok terliyor. Sürekli ıslak oluyor. Kıl, tüy falan da yok çok dikkat ediyorum, kişisel hijyenime de önem veriyorum, banyo yapıyorum düzenli olarak ve doğal deodorantlar kullanıyorum (terleme önleyici...
Yükseleni kova olan terazi erkeği?
İnternette bu burçla ilgili çok bir şey bulamadım. Siz biliyorsanız özelliklerini söyler misiniz nasıl biridir bu kişiler acaba
Sizce sanaldan birileriyle tanışmak saçma değil mi?
Bir sürü uygulama var, tinder, Instagram, burası, C2, tiktok vs tonla uygulama var. Millet vakit geçirmek hatta evlenmek için kullanıyor. Nasıl o kadar vakitleri var ve nasıl güveniyorlar anlamış değilim. Bana saçma...
Yanlış yaptığımı düşünmüyorum?
Evli bir adamla birlikteyim adam 36 ben 22 yaşındayım. Adamın 3 cocugu var en küçüğü 5 yaşında karısı da 32 falan biz bi gece clubunde tanıştık sonra o gece otelde olanlar oldu. Şimdi 1 yıldır falan birlikteyiz ve...
Geç kaldığınız için pişmanlık duyduğunuz şeyler var mı?
Benim var… Arkadaşımla son kez görüşemedim. Bir vedalaşma bile nasip olmadı. Ne için? Ailelerin kör hırsı, anlamsız gururu yüzünden... Keşke o zaman ailemi dinlemeseydim. Bazı geç kalışlar, insanın içinde hep...
Tahliye taahhütnamesi nedir?
İlk defa kendi başıma ev kiralicam yarın kira kontratı imzalicam 3 gün sonra da noterde tahliye taahhütmesi imzalicaz 1 yıllık olarak bilen biri bana anlatabilir mi
Gerçekten aşkın için yeterli emeği verdiğini düşünüyor musun?
Sevdiğinin sana bakışının değişmemesi için..!
Karımın ve kardeşlerimin telefonunu dinliyorum?
Arkadaşlar ben evli bir adamım karımla 1. Seneyi devireceğiz ve 4 erkek, 3 kız kardeşim var bizim ailede baba erken öldüğü ve ailenin en büyüğü ben olduğum için onları her an kontrol etmeye çalışıyorum karıma güvensem...
Ölen sevgilimin yerine birini koydum?
Sevgilim çığ altında kalarak olmüştü o öldükten beş ay sonra biri ile konserde tanıştım O beni sevdi açıldı ben de şans verdim konuştuk sevgili olduk 6 ay geçti bazen hep ölen sevgilimi onun yerine koyuyorum vicdan azabı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer