Sizce fazla kıskanç fazla kısıtlayan erkek mi yoksa dozunda tutan güvenen erkek mi?
Esim hic kıskanç degil diyemem ama oyle abartacak kadar kıskanç da degil bazen diyorum ki acaba beni kıskanmiyor mu sevmiyormu yoksa güveniyor mu anlayamadım sorduğumda sana cok güveniyorum diyor peki sizin dusunceleriniz...
Gerçek hayattaki insanlardai sosyal medyadakiler güvenilmez mi özellikle kadınlar?
Haya kırıklığına uğradım
Sizce bu bölüm bana gelir mi?
Sıralamam 762 bin İstediğim bölüm 910 bin Sizce bu siralamamla bu bölüm gelir mi
Bir kadın neden takip ettiklerini ve takipçilerini azaltma gereği duyar?
30 yaşında bekar bir kız, sevgilisi de yok ama neden bir anda takipçilerini azaltmak isteyebilir?
Bekarım, arkadaşım yok. 1-2 gün tek tatile gitsem sıkılır mıyım?
Çalıştığım iş çok ağır ve zor
Erkeklerin genelinde +18 sorunu var?
Ben 18 yașımda kendi ișimi kuruyorum araba alıyorum 33 yașında ki adam kız peșinde kimi yatağa atabilir diye düşüyor neden kaynaklı bu güven nereden geliyor
Erkekler bu nedemek?
Yakın erkek arkadaşım sana zaten arkadaş olarak çok bağlıydım %100 şimdi oldu %200.000 dedi bu nedemek
Sorum özellikle 30 yaş üzeri erkeklere, bu kadını küçük görür müsünüz?
Etkilendiğiniz, güzel bulduğunuz, aynı zamanda hayatında kimsenin olmaması ve değerlerinin olmasından dolayı etkilendiğiniz, nadir bulunan bir kadın olarak düşündüğünüz biri var. Fakat kadının geçmişten travmalarından...
Biz erkekler olarak kendimizi geliştirmek varken kızlara daha çok vakit ayırıp ilgi vermeye çabalamamız gereksiz olmaz mı?
Sevgili ve evli olanlara sözüm yok. Hitap ettiğim kısım flört edenler ve sevgilisi olmayanlar
Ben Femboyum, daha önce hiç sevgilim olmadı🥹 ama sanki istiyorum artık. Yanlış mı yapıyorum?
Femboy erkeğim Dişilim ve dişil enerjim çok yüksek, çevremdeki insanlarda bunu hep söylerler💅 Kadın gibi hissettiğim içinde erkeklerden hoşlanıyorum. Sevgili yapmak istiyorum, ama siz erkekler ne düşünüyorsunuz....
Spor ve kaliteli erkek montu satan bir yer söyler misiniz?
Şunlardan arıyorum yaa🥲
Almanyada yaşayan birini bulma?
Arkadaşlar, yıllar önce cok yakın arkadaşım almanyaya tasındı hicbir sosyal medya hesabı yok numarası yok sadece adını soyadını memleketini biliyorum nasıl bulabilirim lütfen yardımcı olun🙏🏻
Mesaj atmamakta bir mesaj mıdır?
Size mesaj atmıyor ise sizce de bu bir anlam ifade etmiyor mu? mesaj atmıyorsa ne demek istiyordur size? *Bu etiketle bu soru alakasız ya
Sevgilim 1 yildir işsiz?
Çevresindekiler (genellikle ailesi) muhtemelen ona baskı yapıyordur yeterince diye bu konu hakkında soru da soramıyorum ama bir şekilde nasıl onu hırslandırabilirim ya da böyle mi denir bilmiyorum daha bi istekle iş...
Geceler benim en sevdiğim zaman dilimi peki sizin?
https://youtube.com/shorts/6oz25JJy9E0?si=EPihfccK0M_gjnEF
Konuşabileceğim uygulama?
Biriyle konuşabileceğim tanışacağam uygulama var mı önerebileceğiniz
Flört esnasında karşı cinsi hangi davranışı eler?
Övünmek, üslup sıkıntısı, mavi boncuk koleksiyonu ve vedalaşma 😌
Teyzemler gezer keyif yaparken annemle evde olmak bana çok koyuyor, cidden bu dünya neden böyle?
Bi teyzem zengin koca ile evlendi otele gider , diğeri fakfakirdi kocası birden para buldu villaya tatile gidiyorlar. Diğer dayimlarda günü birlik olsun az cok gidiyor. Babalikta iş yok onun parası da yok. Ben çalışmaya...
Yurt dışı 16 pro düşünüyorum tavsiyesi olan var mı?
daha önce veya hali hazırda yurt dışı iphone kullanan var mı tecrübelerinizi aktarabilirsiniz
Her şeyim yarım kalıyor?
Okudum iş bulamıyorum diş teli taktım kullandım dişlerim geri açıldı ingilizce ögrendim tam konuşamıyorum ehliyet aldım iyi araba kullanamıyorum beceriksiz miyim
Nisantası üniversiteye gidicem çok mu kötü?
Kalbim sıkısıyo mefes alamıyorum stresten yıllık 80 bin anca param ona yetiyor 2 yıllık işletme veya dış ticaret ana yorumları okudukça üzülüyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum öbür okullar 108.000 ve üzerinden başlıyor...
DİKKAT!! İKİ BİR BİRİNE BENZEMEYEN ABİ KARDEŞİN REKABETİ 😂?
Evde hep ben daha yakışıklıyım kavgaları dönüyor sağdaki kardeşim 26, ben ise 28 soldaki. Annem babam siz ikiniz de bizim gözümüzde aynısınız diyor da bizim bu ego savaşları biter mi hiç sjsjsn peki sizce hangimiz? Saygı...
Çocukken izlemeyi en sevdiğiniz çizgi film hangisiydi?
Birçok var ninja kaplumbağalar, ben 10 , samurai Jack Bakugan vb.
Duvarları zorlar mısınız?
İçinizin sonuna kadar savaşmanız gerektiğini düşündürdüğü bir yerde, sürekli duvar örülse önünüze, yıkmak için çabalar mısınız? https://www.youtube.com/embed/HKbgRL0Uvsw
Bir ülkenin başkanı olsanız en çok harcamayı hangi alana yapardınız?
Ben kabaca %90 askeri. Çünkü askeri gücün olmazsa hiçbir şeyin olmaz. Geri kalanı da eğitim sağlık vs.
Tanrı herşeyin yaratıcısı kabul ediliyorsa İncildede kur'andada yaratırken nasıl zamana bağlı kalabiliyor bu çelişki değilde ne?
Kur'an'da Araf suresi 54. Ayetti sanırım tanrının evreni 6 günde yarattığından bahsediliyor farklı çevirilerine bakıldığında 6 evre, 6 aşama denilsede bu yine zamana bağlı kılıyor tanrıyı. İncildede hangi ayet olduğunu...
Sevglimle tartıştık 3 gündür ne o yazıyor nede ben yazıyorum hiç te WhatsApp girmedi en son uç gün oldu gireli instagrama giriyor?
Ama whatspa 3 gündür girmedi neden sizce
Bugün ki okuduğum bir yazıyı paylaşayım mı hadi detaya yazdım gitti?
Hiç bir ilişki kusursuz değildir ama birbirini kusurlarıyla sevebilenler vardır, kolay bir evlilik yoktur ama hayati birlikte kolaylastiran eşler vardır , sorunsuz bir ilişki mümkün değildir ama birbirini dinleyebilen...
Hayatınıza giren kişi için " o asla yapmaz" diyecek kadar güvenir misiniz?
merhaba. Bazen sevdiğimiz insanlara bazı davranışları yakıştıramadığimız için ona bazı yakıştırmalarda bulunmak istemeyiz. .. Peki siz asla yapmaz diyecek kadar gözün kapalı güvenir misin? Dağlarımda zulüm var loo,...
Aşkınızı herkes duymalı mı, ikinizin arasında mı kalmalı?
İlişkisini saklayanlardan mısınız, haykıranlardan mısınız?
Balık kadınının en uyumlu olduğu burçlar hangileridir?
En uyumlu burçlar neler balığa
Açlık dayanılmaz seviyede olsa, tadını hiç sevmediğiniz bir yemeği yermisiniz?
Çok açsam yerim ben ya😀 #yemeicme
Femboy erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz💅 ilginizi çekiyorlarmı?
Femboy bir üye olarak söylüyorum, kalbimiz temiz ve saf insanlarız bence🥰 Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sacma gelecek ama zorlandığım şeylerden nasıl kurtulacağım?
Ben aile bireyi tarafından istemedigim halde beni birtakım şeylere sürüklüyorlar, örneğin; babam zorla beni yanında çalıştırıyor ama ben istemiyorum. Hadi neyse geçtim onu eve geldikten sonra kadınların işi diyerek...
Maaşım /Kazancım artıkça evdeki özgürlüğüm artıyor. Sizinkiler de öylemi?
Ya valla bak eskiden hep yasak hep baskı ama ne zaman işe gırdım eve destek olmaya başladım bizimkiler bi mülayim bi mülayim baskı maskı kalmadı maaşim artıkça özgürlüğüm artıyor be sadece benikiler mi böyle 🤷♀️
75 bin maaş alan biri evi yok diye evlenmemesimi lazım?
Şimdiki kızlar evi olsun istiyor genelde öylemi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer