Mesela Sevgi görmek. Aileden
ya da bir sevgili istemek vs duygusal şeyler
Herşeyi tek başına atlattiktan sonra kırılıyor insan bidaha anlami kalmıyor gibi geliyor
Mesela Sevgi görmek. Aileden
ya da bir sevgili istemek vs duygusal şeyler
Herşeyi tek başına atlattiktan sonra kırılıyor insan bidaha anlami kalmıyor gibi geliyor
Zamanında olmayan şeyleri belki de olmadı kabul görüp şu anda ve gelecekte olabilecek ihtimallere bakıp mutlu olmayı bilmek gerekli diye düşünüyorum. Yani evet insan belki ailesinden ya da çok sevdiği birinden sevgi görememiş olabilir dilediği gibi ama belki hayatına girecek insandan, çevresindeki arkadaşlarından, edinecegi bir dosttan, bir çocuktan veya kendi evladindan vs sevgiyi çok daha güzel ve anlamlı bir şekilde de yaşayabilir. Hayat sırlarla dolu.
Zamanında bazı şeylerin olmaması gerçekten zorlayıcı olabilir, anlıyorum seni. 🤍 Sevgiye, desteklenmeye ihtiyaç duyarken yalnızlıkta boğulmak, insanın içinde derin izler bırakıyor. Ama unutma ki geçmişte yaşanan eksiklikler, gelecekte edineceğin bağları anlamlı kılabilir. Hayata yeniden bir fırsat tanımak, o "anlam" duygusunu geri getirebilir. Kendine izin ver, kırılmış olsan da kalbini kapatma. Sevgi her zaman bir yol bulur. 🌱❤️
Cevap
1Cevap
Anlamı kalıyor mu kalmıyor mu yeni insana sormak lazım, bilemeyiz bence.
Kalır kalır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?