Keşfet

Tüm Sorular

Yay erkeği bağlanır mı?

Daha 1 ay olmadı ciddi düşünüyo ait hissettiğini söylüyor ben başak burcuyum kolay güvenmiyorum ondan kendimi bırakmadım
Cevapla 3 3

Fenerbahçemin 5-2 aldığı maçı nasıl buldunuz?

İstanbula hoş geldiniz... Kadıköye hoş geldiniz... Cehenneme hoş geldiniz...💛💙💛💙
Cevapla 4 14

Zifiri karanlıkta oturmayı sever misiniz?

İstek değil zorunluluk elektrikler kesildi awk
Cevapla 31 17

"Sen daha iyilerine layıksın" deyip ayrılan sevgiliye ne denir?

Diyelim ki sevdiğiniz biri size ‘Sen daha iyilerine layıksın’ diyerek ayrıldı. Siz olsanız bu samimiyetsizlik içeren kalıplaşmış cümleye ne yanıt verirdiniz? Ben olsam “Evet, ben daha iyilerine layığım ama o ‘daha iyi’...
Cevapla 22 5

Günah olmasa ilk ne yapardınız?

Herkes şu günah bu günah diyor. Bakalım siz günah olmasa ilk ne yapardınız?
Cevapla 6 3

Sevişmenin en zevkli anı başlangıcı mı, zirvesi mi?

Sevişmenin en çekici anı başlarken yükselen adrenalini hissetmek mi, yoksa zirvesinde hazzı nirvanada yaşadığın an mı?
Cevapla 13 17

Geçiniz nasıl geçiyor?

Geceniz nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz film öneriniz var mı? 🤗
Cevapla 5 21

Sevgilimden ayrıldım, kafa dağıtacak oyun önerisi istiyorum. ?

Selamm🥳🫠 Rutine bağladığımız aylık ayrılık moduna girmiş bulunmaktayız, süreci az çok atlatmayı biliyorum. Bayadır böyle telefondan oyunlara vs ilgim kalmamıştı çok bildiğim yok oyunlara sarayım biraz dedim ne...
Cevapla 8 25

Bel fıtığı sorunu yaşayanlar gelinnn?

Merhaba, belirtileriniz nedir? Tedavi yaptırdıysanız hangi tedavi yöntemlerini yaptırdınız? daha konforlu olmak için neler yapıyorsunuz? Proloterspi yaptırıp memnun kalanlar var mı? Yüzmeye yazıldım ben extrs olarak geçen...
Cevapla 0 7

Prensinizi veya prensesinizi buldunuz mu?

Çoktan vardi... #perikizi0007
Cevapla 19 24

Bunu paylaştım ne düşünmüştür?

3 ay oldu ayrılalı ama durumlara bakıyor
Cevapla 5 9

Hayatınızı anlatan bir şarkı söyleyin bakalimm?

Şu sıralar sorularıma cevap verilmiyor yaaa 😭 😭 https://music.youtube.com/watch?v=Oy4escPTna4&si=j1KDIXQ_w3OTxUgY Benim kesinliklee bu şarkıı🧚🏻‍♀️. Bana karşılıksız aşkımı hatırlatıyor yaaa😭. Sanki bana yazilmisss🦋🤍
Cevapla 7 10

Evliyim ama sevgili var ve beni eşime söylemek ile tehdit ediyor?

Dedi boşan evlenelim olmaz dedim ben boşatırım diyerek tehdit etti
Cevapla 3 32
Cevapla 5 2

Midem çok kötü arkadaşlar, mideye ne iyi gelir?

Süt içtim ama fayda etmedi. Midem çok kötü, geçmezse acile gideceğim.
Cevapla 28 8

Evli erkek neden alkol içer (viski )?

Arkadaşlar 3 yıldır evliyiz kocam son zamanlarda viski içmeye başladı bir kızımız oldu 2 aylık şu an eve alkol sokma diyorum dinlemiyor daha önceden dışarda içip geliyordu ben rahatsız olduğum için şimdi evde içmeye...
Cevapla 3 13

Beden eğitimi öğretmenliği mezunuyum nerelere başvurabilirim?

beden eğitimi ve spor öğretmenliği mezunuyum 1. kademe antrenörlük belgem de var ücretli çalışabileceğim ne tür iş önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim.
Cevapla 0 3

Tek başınıza yemek yemeyi seviyor musunuz?

Yalnız kalmayı sevsem de tek başıma yemek yemeye alışamıyorumm bir türlü:/
Cevapla 6 11

Erkekler, Seksin olmadığı bir hayat nasıl olurdu🫤?

Çok monoton ve dopaminsiz olmaz mıydı?
Cevapla 37

Bu ayet hakkında ne düşünüyorsunuz?

bu ayet hakkında düşünceleriniz nelerdir? Lütfen saygı çerçevesinde yorumlar yapalım.
Cevapla 3 5

Hangi şarkı size birilerini hatırlatıyor?

https://youtube.com/shorts/DYvfUa6xKVs?si=UlVjHqVk-zr1jZa4 Benim bu şarkı 😊
Cevapla 1 2

En uygun operatör hangisi?

İnterneti çok olacak ama uygun olacak?
Cevapla 1 1

Köye gittiğinizde aileniz iş yaptırıyor mu size :D?

bahçede tarlada çalışmak eğlenceli mi
Cevapla 5 6

Top toplayıcı gol sevinci yaşayabilir mi?

Resmi bir kuruma bağlı bir top toplayıcı atılan bir gole golü atan bir oyuncunun yanına gidip gol sevinci yaşayabilir mi?
Cevapla 2 0

Judo seviyor musunuz?

ya da başka sevdiğiniz dallar var mı
Cevapla 2 2

Matematik bölümü okunur mu?

fizyoterapi ile arasında kalmıstım matematiğe karar verdim hem matematikte daha güzel şehirlerde geliyor napmalıyım sizce sıralamam 412 bindi. aslında sağlıkla ilgili bir bölüm istiyordum ama yks'ye tekrar hazırlanırken...
Cevapla 1 0

Eşle beraber spor?

Kocam spor salonuna gidiypr bende yazıldım aynı salona siz ne düşünüyorsunuz beraber spor yapılır mı eşle
Cevapla 6 10
Cevapla 4 4

Bazen birilerine sataşmak geliyor mu içinizden?

Ben severim sataşmayı, tartışmayı. Ama meydan okuyan yok ki ahh ahh 😀
Cevapla 25 9

Dozunda melankoli faydalı olabilir mi?

Uzun sürmeyen, 1-2 günlük.
Cevapla 1 1

Bu Fener taraftarı niye böyle terbiyesiz?

Feyenoord maçında bile Galatasaray'a küfür ediyorlar. Azıcık vizyonunuz olsun azıcık bir omurganız olsun ya. Galatasaray size ne yaptı bu kadar. Avrupa'da 2 tane kupası olan tek takımız biz azıcık saygı duyun....
Cevapla 3 2

Daha çok nerde takılırsın salonda mı yatak odanda mı?

ben salonumu çok rahat buluyorum burada takılırım müzik falan Maç açık kalmış ailem burdaydı babam izliyordu haha
Cevapla 6 5
Cevapla 11 13

Bir insan en çok neyi eksik ise ondan bahsetmiyor mu hiç şaşırtmıyor sanki ben mi böyle düşünüyorum sadece peki siz?

Bir insan neyi çok anlatıyorsa, aslında en çok eksiktir. kimi sürekli sevgiden bahseder ama Sevgi yoktur. Kimi kendini güçlü gösterir * en çok içi kırılmıştır. Unutma; gerçek olan sessizdir gürültüyü ancak eksik olan...
Cevapla 10 14

Lütfen sonuna kadar okuyun?

4 yıllık ilişkimde evet çok kez hata yaptım. Düzelticem dedim daha da berbat ettim. Affetmesini istedim yanına gittim ağladım gerçekten onu hayatımın tam merkezine koydum ve her seferinde yaptığı gibi çekip gitti çözüm...
Cevapla 1 2

Boşanmak ayıp mı?

Boşanmak ayıp mı dul kalmak kadın için?
Cevapla 7 22

Fener kazanırsa şimdi şampiyonlar ligi hasretlerini biticek mi?

Manitayı tebrik edeyim yalakalık yapayım azıcık de rezil olmadan hiç futbol izlemedim hayatımda bilmiyorum o yüzden kuralları😞
Cevapla 3 5

Fenerbahçe 5 - Feyenord 2.. Sarı lacivertliler Kadıköy'de muhteşem bir oyunla hakederek play off turuna kaldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Fenerbahçe maçın son anlarında zorlanmasına rağmen Feyenoord'u 1-0 geriye düştüğü maçta 5-2 yenerek şampiyonlar liginde play turuna yükseldi. Maçı ve Fenerbahçe'yi nasıl buldunuz?
Cevapla 4 12

Yolda giderken aniden fikir değiştirip bambaşka bir yere gittiğiniz oldu mu 😃?

Bir öğlen yemeği yiyelim dedik, Edirne'de tava ciğer gömerken kendimizi bulduk sjsjsjjs Çünkümmm neden olmasın :ddd Uzaklarda duramam ki, içimde bir deli kan var... 💃💃💃 https://www.youtube.com/embed/7hp-nwyHe24
Cevapla 19 26

Hemşire olduktan sonra hastanede çalışarak doktor olucagına inanmak?

kız 2 yılık anestezi okuyacak öyle doktor olucagına inanıyor o ile annesi yine hemşire var dgs ile doktor olucagına inanıyorlar tüm komşularimiz buna inanıyorlar ve kızları olguları da ne zaman dan beri Türkiye bu...
Cevapla 0 7
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨